Обидва агрегати відомі як "невибагливі» - сам виробник відводить їм не менше 300 тис. км пробігу без ремонту. Однак на практиці виходить більше. Двигуни зустрічаються і на інших моделях марки - Venza, RAV 4, Highlander, тому добре відомі нашим мотористам. При правильному монтажі газобалонного обладнання безремонтний ресурс вийде не менш бензинового. З особливостей ДВС виділяються фірмова система зміни фаз газорозподілу і гідрокомпенсатори клапанів. Двигуни не належать до сімейства безпосередніх, але ми рекомендуємо встановлювати комплекти з OBD-корекцією.
Практика показала, що керуюча електроніка Lovato EasyFast C-OBDII найбільш точно відповідає характеристикам тойотовськіх двигунів - ця ж система стоїть на корпоративній Camry компанії «Час Газу». Газові «мізки» ніколи не конфліктували зі штатним бортовим комп'ютером, тому що ловатовський ЕБУ миттєво коригує час вприскування пропану по температурі і складу суміші в даний момент. Тобто в режимі реального часу виконуються коригування, а не відбувається реалізація заданого при налаштуваннях алгоритму. Через таку здатність італійської електроніки додаткові регулювання пропанового вприскування по суміші не потрібні.
ДВС компанії «Тойота» на пропан-бутані демонструють феноменальну економічність. Крім того, коректна суміш розкриває весь потенціал мотору - різниці в оборотному моменті між бензиновим і газовим режимами немає. Суб'єктивні відчуття підтверджуються діагностичним обладнанням - при скануванні помилок не виявлено. Сприяють цьому швидкострільні форсунки 2KP, ресурс яких становить 200 тис. км пробігу. При цьому газ на Камрі 50 згоряє коректно, без ефекту догорання паливної порції на випуску, а це означає - відсутня небажане термічне навантаження на клапани. Детальніше про вартість комплекту і обслуговуванні газової установки дізнавайтеся у наших консультантів.