044 333 91 95
Найчастіше доводиться мати справу з 2-х літровою "четвіркою", яку також ставлять в RAV4. Мотор відрізняється гарною тягою на низах. Дякувати за це потрібно фірмовій системі VVTI.
Завдання налаштувальників - зберегти цю приємну особливість, до якої водій швидко звикає. З досвідом накопичилася статистика щодо цих двигунів, і вималювалися особливості, які треба брати до уваги при підборі комплектації газобалонної установки.
Мотор схильний до вібрацій на низьких оборотах. Хронічна несправність призводить до проблеми з нарізним сполученням ГБЦ і блоку циліндрів.
Знижені обороти на холостому ходу іноді з'являються після автокалібровки. У сервісних центрах Час Газу враховують цей факт, тому після монтажу і автоматичних налаштувань ГБО на Тойота Авенсіс машину тестують в реальній їзді для точних регулювань.
В русі з подальшою перевіркою діагностичним ПО виходить вибудувати паливну карту для всіх режимів їзди, в тому числі і для ХХ.
Діапазон регулювань залежить від прошивок ЕБУ. Бюджетне обладнання не завжди йде з софтом, який повністю розкриває здатності мотору. Тому для цієї моделі не рекомендують базові комплектації. У будь-якому разі, якщо власник очікує бензинових характеристик.
Детальніше про комплекти дізнавайтеся у наших консультантів
Незважаючи на штатну систему газорозподілу, варіатор стане доречним, тому що зменшить теплове навантаження на клапани. Крім того, підпалюючи паливну суміш трохи раніше, за допомогою КВЗ домагаються кращої віддачі від двигуна. Відбувається це за рахунок повного спалювання газоповітряної хмари в камері згорання. З варіатором газ на Toyota Avensis дає майже бензинові характеристики.
Розрізняють пристрої з готовими прошивками і програмовані. Час Газу віддає перевагу другому, хоча б тому, що там можливо коригувати кут від 1 °. Тобто регулювати виходить точніше. У той час як прошиті містять фіксовані показники - 6-9-12 °.
Налаштування та регулювання роблять тут, в нашому центрі, одночасно з регулюваннями всієї системи.