Позашляховик йде з «четвірками» на 2,0 або 2,4 л, а також з 6-циліндровим агрегатом на 3,2 л. За інформацією наших мотористів, двигуни ходять далеко за 300 тис., але тільки при дотриманні двох умов - превентивної заміни поршневих кілець на 200-тисячному рубежі та своєчасного доливання мастила.
Масляний апетит часом досягає 3 л на 1 тис. пробігу в умовах експлуатації середньої важкості, тому рекомендуємо перевіряти рівень раз на тиждень, не рідше.
Споживання бензину у 4-цілінрового моторів не менш бадьоре, особливо взимку. Позначається повний привід і маса кросовера, через що двигун доводиться крутити. Звідси 15 л на 100 км в міському трафіку. Апетит V6 передбачувано підбирається до 20 л на 100 км, і з цим нічого не поробиш.
Певести машину на пропан - єдиний спосіб заощадити на паливі. Економити на самій установці не рекомендуємо - мотори чутливі до налаштувань. Ставити преміальне обладнання не обов'язково, проте і базовим комплектом обмежуватися не варто: якщо в комплектацію включити варіатор випередження кута запалювання (КВЗ), то вдасться уникнути проблем з підгоранням клапанів і домогтися бензинових характеристик. Для 4-циліндрових ДВС збереження тяги - важливий показник.
Пристрій підключають до датчика положення коленвалу. Перехоплюючи імпульси від датчика, варіатор транслює на штатний ЕБУ змінені свідчення. Система запалювання змінює час іскроутворення в ранню сторону, і газоповітряна суміш запалюється трохи раніше, ніж в бензиновому режимі.
Отриманого запасу часу вистачає, щоб процес згорання паливної суміші в циліндрах завершився. Адже через фізичних особливостей пропан-бутан горить довше, ніж бензин. Таким оригінальним способом вдається обійти заводські налаштування запалювання, на які «мізки» ГБО «Сузукі Гранд Вітара» впливати не можуть.
Питання для цієї моделі не пусте - ніша запасного колеса в багажнику відсутня, тому що запаска висить на задніх дверях. Існуючий ящик під дріб'язок вкрай малий. Використовувати тороїдальний балон сенсу немає. Правда, іноді переробляють глушник, щоб виграти місце під заднім бампером.
Але і в таких випадках ТОР більше 30 л чи не поставити. З урахуванням вбудованого відсікача виходить зовсім мізер - 24 л. Тому в більшості випадків ставлять традиційний циліндричний балон - ширини багажника вистачає аж для 100-літрової ємності. Але при складанні заднього ряду сидінь доведеться забути.
Ще один варіант - розмістити «циліндр» на 40-50 л не впоперек відсіку, а вздовж. Тут кожен автовласник, який вирішив ставити газ на «Гранд Вітара», спирається на власний досвід використання багажника.