044 333 91 95
У поточному поколінні модель йде з двома оппозитними агрегатами - 4-циліндровим на 2,5 л і 3,6-літровим «боксером» на 6 циліндрів. Крім нетрадиційної для світового автопрому оппозитного компонування, у обох ДВС є важливий нюанс, який важливо враховувати при газифікації машини.
Йдеться про надзвичайну чутливість «субариків» до складу паливної суміші. У штатних налаштуваннях вона трохи перезбагачена - звідси і відмінний апетит у двигунів. Спроби «придушити» двигун призводять до «капіталки».
На жаль, недосвідчені установники забувають або не знають про таку особливість, тому тривалий час існувала думка, що ставити ГБО на Subaru не можна. Однак наш досвід показує, що пропан сприймається моторами нормально. Головне - пам'ятати, що ДВС не можна «садити на дієту».
Отже, щоб силові агрегати моделі дихали на повні груди і отримували рівно стільки палива, скільки потрібно, важливо підбирати швидкісні форсунки і редуктор-випарник із запасом продуктивності.
Тому від бюджетних варіантів форсів слід відмовитися, тому що ні одна недорога модель не має часу відкриття штока менше 2 мс. Ті ж «ВалТек» відкриваються за 3,4 мс, що дуже довго для японського оппозитника. Тут найкраще себе проявляють Lovato 2KP (1,9 мс).
Більш висока ціна компенсується феноменальним ресурсом, і 150 тис. км - не межа, тоді як бюджетні форси ходять не більше 60-80 тис. км.
Редуктор Lovato RGJ справляється при більшості модифікацій моторів. У разі необхідності вибирається більш потужна модель. Головне - дотримуватися «монобрендового» комплекту, щоб «мізки» і «залізо» мали одного виробника.
Це полегшує налаштування та регулювання ГБО - паливна карта виходить точніше, а це означає, що машина їде краще. Хороша тяга і відгуки на педаль газу з електронним блоком Lovato Smart підтверджуються і суб'єктивними відчуттями водія, і діагностичним обладнанням. А ось для монтажного матеріалу вибирається краще.
Сюди додамо газовий фільтр з відстійником, завдяки якому на штоках форсунок не накопичуються бензольні смоли - вони скорочують ресурс форсів, тому що стандартно присутні в складі пропан-бутану.
Ну, і щоб перераховані елементи назвати готовим комплектом, згадаємо мультиклапан євростандарту, який перекриває балон при виключенні запалення. Тобто витік газу під час стоянки виключається.
Гарантія на ГБО становить 3 роки або 100 тис. км пробігу. Разом з машиною та налаштованою газовою системою автовласник отримує пакет документів для реєстрації установки в будь-якому сервісному центрі МВС. Побачити монтаж на власні очі і задати хвилюючі питання клієнти можуть в будь-якому з наших настановних центрів. Секретів зі своєї роботи ми не робимо.