Наші роботи
Subaru

ГБО на Subaru Outback 2.5 2007 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Subaru Outback 2.5 2007 (4 циліндра).

Установка ГБО 4 покоління Lovato Smart на Subaru Outback 2.5 2007 р. в.
Установка ГБО 4 покоління Lovato Smart на Subaru Outback 2.5 2007 р. в.
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Високошвидкісні форсунки Lovato 2KP
Високошвидкісні форсунки Lovato 2KP
Редуктор з запасом потужності Lovato RGJ + Фільтр тонкого очищення з відстійником Lovato
Редуктор з запасом потужності Lovato RGJ + Фільтр тонкого очищення з відстійником Lovato
Електронний блок управління Lovato Smart ExR
Електронний блок управління Lovato Smart ExR
Тороїдальний балон на 52 л. в ніші для запансого колеса
Тороїдальний балон на 52 л. в ніші для запансого колеса
Мультиклапан євростандарту
Мультиклапан євростандарту
Газовий заправний пристрій в лючку бензобака
Газовий заправний пристрій в лючку бензобака
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль

Subaru Outback 2.5 2007 (4 циліндра) с установленной системой ГБО Lovato

У поточному поколінні модель йде з двома оппозитними агрегатами - 4-циліндровим на 2,5 л і 3,6-літровим «боксером» на 6 циліндрів. Крім нетрадиційної для світового автопрому оппозитного компонування, у обох ДВС є важливий нюанс, який важливо враховувати при газифікації машини.

Йдеться про надзвичайну чутливість «субариків» до складу паливної суміші. У штатних налаштуваннях вона трохи перезбагачена - звідси і відмінний апетит у двигунів. Спроби «придушити» двигун призводять до «капіталки».

На жаль, недосвідчені установники забувають або не знають про таку особливість, тому тривалий час існувала думка, що ставити ГБО на Subaru не можна. Однак наш досвід показує, що пропан сприймається моторами нормально. Головне - пам'ятати, що ДВС не можна «садити на дієту».

Ставимо газ на Субару Аутбек

Отже, щоб силові агрегати моделі дихали на повні груди і отримували рівно стільки палива, скільки потрібно, важливо підбирати швидкісні форсунки і редуктор-випарник із запасом продуктивності.

Тому від бюджетних варіантів форсів слід відмовитися, тому що ні одна недорога модель не має часу відкриття штока менше 2 мс. Ті ж «ВалТек» відкриваються за 3,4 мс, що дуже довго для японського оппозитника. Тут найкраще себе проявляють Lovato 2KP (1,9 мс).

Більш висока ціна компенсується феноменальним ресурсом, і 150 тис. км - не межа, тоді як бюджетні форси ходять не більше 60-80 тис. км.

В пару «скорострільним» форсункам потрібен потужний редуктор-випарник, інакше перевага швидких форсів нівелюється недоліком газу.

Редуктор Lovato RGJ справляється при більшості модифікацій моторів. У разі необхідності вибирається більш потужна модель. Головне - дотримуватися «монобрендового» комплекту, щоб «мізки» і «залізо» мали одного виробника.

Це полегшує налаштування та регулювання ГБО - паливна карта виходить точніше, а це означає, що машина їде краще. Хороша тяга і відгуки на педаль газу з електронним блоком Lovato Smart підтверджуються і суб'єктивними відчуттями водія, і діагностичним обладнанням. А ось для монтажного матеріалу вибирається краще.

Решта комплектації виглядає так:

  • газова магістраль Farro з композиту, розрахована на весь термін служби установки;
  • шланги Parker, матеріал яких не просочується газовою віддушкою;
  • хомути Norma, що не потребують періодичної протяжки.

Сюди додамо газовий фільтр з відстійником, завдяки якому на штоках форсунок не накопичуються бензольні смоли - вони скорочують ресурс форсів, тому що стандартно присутні в складі пропан-бутану.

Ну, і щоб перераховані елементи назвати готовим комплектом, згадаємо мультиклапан євростандарту, який перекриває балон при виключенні запалення. Тобто витік газу під час стоянки виключається.

Гарантія на ГБО становить 3 роки або 100 тис. км пробігу. Разом з машиною та налаштованою газовою системою автовласник отримує пакет документів для реєстрації установки в будь-якому сервісному центрі МВС. Побачити монтаж на власні очі і задати хвилюючі питання клієнти можуть в будь-якому з наших настановних центрів. Секретів зі своєї роботи ми не робимо.

Сподобалася стаття? Поділіться
Назад
Адреса станций

Выберите станцию, чтобы посмотреть контакты

Окружнаяс. Софиевская Борщаговка
ул. Садовая, 48а
Оболоньул. Автозаводская 18
Славутичпересечение ул. Центральная
и 139-ая Садовая
Подолул. Набережно-Луговая, 8
Виноградарьул. Новомостицкая, 25

Сервис

(044) 237 01 41
(063) 237 01 41

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Оболоньул. Автозаводская 18

Сервис

(044) 247 93 47
(063) 247 93 47

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Славутичпересечение ул. Центральная
и 139-ая Садовая

Сервис

(044) 578 02 22
(063) 578 02 22

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Подолул. Набережно-Луговая, 8

Сервис

(044) 578 03 73
(063) 578 03 73

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Время газа