З бензинових агрегатів в арсеналі моделі останнього покоління - дві «четвірки» на 2 л і 2,5 л і 3,6-літровий 6-циліндровий оппозитник. Причому найпотужнішим може виявитися 2-літровий мотор, з якого за допомогою наддуву знімають 300 коней в заводській специфікації, а тюнінгери здатні і на більш істотні перетворення.
Все це завдяки відмінній надійності двигунів, але за умови наявності хорошого палива і якісного мастила. Чутливість ДВС найсильніше проявляється у ставленні складу робочої суміші. Спочатку агрегати налаштовані на злегка переобогащенная її складу - це традиція інженерної школи Subaru.
Бідна суміш вбиває мотор вже через 5-10 тис. км пробігу. Тому підбір ключових агрегатів ГБО здійснюють з особливим трепетом. Те ж стосується налаштувань після монтажу.
Почнемо з форсунок: сюди не підійдуть бюджетні варіанти типу «ВалТек», тому що у подібних моделей форсунків недостатня «скорострільність». «Субарики» потрібна швидкість відкривання штока не більш як 2 мс.
У «Вальтека», як відомо, цей показник дорівнює 3,4 мс. Тобто крім продуктивності слід звертати увагу і на швидкість, інакше навіть при середньому навантаженні проявиться недолік палива. Машина буде постійно несанкціоновано переходити на бензин. А не один субаровський мотор не "їсть" менше 10 л на 100 км. За фактом виходить 15 л на 100 км пробігу.
На стабільність і своєчасність подачі пропан-бутану впливає також потужність редуктора - його здатність перетворювати достатню кількість газу. Тому ГБО на Субару Легасі комплектують редуктором-випарником з надлишком продуктивності хоча б в 20%.
Це гарантія, що пропану завжди вистачатиме, і при пікових навантаженнях не виникне провали тяги, які найсильніше дратують субаристів. Крім того, «слабкий» редуктор відпрацює ресурс швидше покладеного терміну.
З нашого досвіду, на Subaru краще себе проявляють монобрендові комплекти, зокрема Lovato Smart. Комплектація одного виробника гарантує відсутність конфліктів між залізом і мізками, тому налаштовувач домагається ідеальних налаштувань.
У комплект також входять газові форсунки «Ловато 2кр» (час відкриття - 1,9 мс) і редуктор-випарник RGJ, запасу потужності якого вистачає для більшості модифікацій ДВС Legacy.
Після роботи монтажників установка ГБО на Субару Легасі ще додатково налаштовується, незважаючи на наявність автокалібровок. Нехтувати цим етапом можна, тому що універсальні програми газового вприскування передбачають виконання уточнюючих регулювань.
Спершу налаштовується холостий хід, а потім паливна карта коригується в русі. Отримані налаштування перевіряються на діагностичному обладнанні. Тут головне - домогтися ідеальної для Legacy стехіометрії.
Про решту нюансів переходу Legacy на газ дізнавайтеся у наших інженерів - на будь-який з наших станцій клієнтам детально розповідають про газифікацію «субариків». Крім того, ви зможете поспостерігати за процесом монтажу.