Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Subaru Legacy 2.0 2009 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії установки ГБО 4 покоління на Subaru Legacy 2.0 2009 (4 циліндра)
Legacy 2.0 2009
Подобрать комплект ГБО под Subaru Legacy 2.0 2009
Авто в портфолио > Группа 1
Ще установки ГБО на Subaru Legacy
Розрахунок витрати та економії
від встановлення ГБО на станціях «Время Газа» для Subaru Legacy 2.0 2009
Протягом 10 хвилин отримайте точну калькуляцію окупності ГБО для вашого Subaru Legacy 2.0 2009
Дисклеймер: точність розрахунку залежить багатьох чинників. Розрахунок нижче – усереднений. Ми наводимо його для того, щоб ви могли скласти загальне уявлення про вигоду їзди газом для вашого авто.
Бензин
Газ
Різниця
Об'єм бака
60 л
42 л
-18 л
Вартість повного бака
1960.2 ₴
797.58 ₴
-1162.62 ₴
Витрата на 100 км
місто 13.6 л
місто 15.64 л
2.04 л
траса 7.3 л
траса 8.4 л
1.1 л
Поїздка на одному баку
місто 441 км
місто 269 км
-173 км
траса 822 км
траса 500 км
-322 км
Ціна палива
32.67 ₴
18.99 ₴
13.68 ₴ (на 42% дешевше)
Ціна поїздки 1000 ₴
місто 4443 ₴
місто 2970 ₴
1473 ₴ (на 33% дешевше)
траса 2385 ₴
траса 1595 ₴
790 ₴ (на 33% дешевше)
Щомісячні витрати при пробігу 10 000 км у змішаному режимі
місто 34140 ₴
місто 22826 ₴
11314 ₴ (на 33% дешевше)
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
5 років гарантії або 200 000 км пробігу від Время газа
Окрім заводської гарантії на ГБО, надаємо додаткову гарантію на встановлення ГБО 5 років або 200 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хотите получить чек-лист
Как установить ГБО на Subaru Legacy 2.0 2009 и на 100% без вреда для двигателя?
Пришлем вам его в мессенджер
Мессенджеры

Газ на авто (ГБО) на Subaru Legacy 2.0 2009 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

З бензинових агрегатів в арсеналі моделі останнього покоління - дві «четвірки» на 2 л і 2,5 л і 3,6-літровий 6-циліндровий оппозитник. Причому найпотужнішим може виявитися 2-літровий мотор, з якого за допомогою наддуву знімають 300 коней в заводській специфікації, а тюнінгери здатні і на більш істотні перетворення.

Все це завдяки відмінній надійності двигунів, але за умови наявності хорошого палива і якісного мастила. Чутливість ДВС найсильніше проявляється у ставленні складу робочої суміші. Спочатку агрегати налаштовані на злегка переобогащенная її складу - це традиція інженерної школи Subaru.

Бідна суміш вбиває мотор вже через 5-10 тис. км пробігу. Тому підбір ключових агрегатів ГБО здійснюють з особливим трепетом. Те ж стосується налаштувань після монтажу.

Ставимо газ на Субару Легасі Subaru Legacy 2.0 2009 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Почнемо з форсунок: сюди не підійдуть бюджетні варіанти типу «ВалТек», тому що у подібних моделей форсунків недостатня «скорострільність». «Субарики» потрібна швидкість відкривання штока не більш як 2 мс.

У «Вальтека», як відомо, цей показник дорівнює 3,4 мс. Тобто крім продуктивності слід звертати увагу і на швидкість, інакше навіть при середньому навантаженні проявиться недолік палива. Машина буде постійно несанкціоновано переходити на бензин. А не один субаровський мотор не "їсть" менше 10 л на 100 км. За фактом виходить 15 л на 100 км пробігу.

На стабільність і своєчасність подачі пропан-бутану впливає також потужність редуктора - його здатність перетворювати достатню кількість газу. Тому ГБО на Субару Легасі комплектують редуктором-випарником з надлишком продуктивності хоча б в 20%.

Це гарантія, що пропану завжди вистачатиме, і при пікових навантаженнях не виникне провали тяги, які найсильніше дратують субаристів. Крім того, «слабкий» редуктор відпрацює ресурс швидше покладеного терміну.

З нашого досвіду, на Subaru краще себе проявляють монобрендові комплекти, зокрема Lovato Smart. Комплектація одного виробника гарантує відсутність конфліктів між залізом і мізками, тому налаштовувач домагається ідеальних налаштувань.

У комплект також входять газові форсунки «Ловато 2кр» (час відкриття - 1,9 мс) і редуктор-випарник RGJ, запасу потужності якого вистачає для більшості модифікацій ДВС Legacy.

Налаштування після монтажу

Після роботи монтажників установка ГБО на Субару Легасі ще додатково налаштовується, незважаючи на наявність автокалібровок. Нехтувати цим етапом можна, тому що універсальні програми газового вприскування передбачають виконання уточнюючих регулювань.

Спершу налаштовується холостий хід, а потім паливна карта коригується в русі. Отримані налаштування перевіряються на діагностичному обладнанні. Тут головне - домогтися ідеальної для Legacy стехіометрії.

Про решту нюансів переходу Legacy на газ дізнавайтеся у наших інженерів - на будь-який з наших станцій клієнтам детально розповідають про газифікацію «субариків». Крім того, ви зможете поспостерігати за процесом монтажу.