Марка прославилася оппозитними двигунами з вибуховим характером. «Лісника» оснащують «четвірками» 2.0 і 2.5 л, турбо та атмосферником. Мотори примхливі і вимогливі, тому експериментувати з комплектаціями газобалонної установки не варто.
Але якщо виконувати всі рекомендації наших мотористів, то проблем не виникне. Навпаки, на пропані субаровський «боксер» здатний відходити до ремонту навіть більше, ніж на бензині.
Перша умова - своєчасне ТО з періодичної регулюванням клапанів. Відомо, що на подібних двигунах зазори регулюють кожні 60 тис. км пробігу, не рідше. Причому не важливо, на якому паливі експлуатується автомобіль.
Але якщо на бензині автовласники часто ігнорують процедуру, щоб заощадити на роботах по частковому демонтажу двигуна, то при їзді на пропан-бутані цього робити не можна. А друга умова стосується комплектації ГБО.
Від ідеї установки базового комплекту, який стане впору Ланосу або ВАЗу, краще відмовитися. Конструкція колектора в «оппозитника» сприяє миттєвим реакцій на педаль газу. Це чисто субаровська фішка. Тому перевагу віддають редукторів-випарників з 20% запасом потужності. Це виключить брак палива в моменти пікових навантажень.
Те ж стосується газових форсунок, які крім запасу продуктивності повинні володіти підвищеною швидкодією. Крім того, через зміну двигуна, де поршні рознесені по протилежним сторонам, сюди підійдуть тільки поодинокі форсунки.
Якщо використовувати рампу, довжина патрубків до врізки в колектор перевищить рекомендовану, що зробить роботу ДВС в газовому режимі некоректною - правильно налаштувати впорскування не вийде.
Установка ГБО на Субару Форестер зазвичай додатково комплектується варіатором КВЗ. У будь-якому разі, ми рекомендуємо застосовувати цей пристрій.
Виняток - газобалонне обладнання преміальних брендів з персоніфікованими налаштуваннями, які прописані під кожну модифікацію моделі. Для іншого автомобіля навіть тієї ж моделі ПО не підійде. Тут функції варіатора КВЗ передбачені в програмі. Для «Лісників» свіжих років випуску такі комплектації випускають.
Досвід роботи з преміальною апаратурою показує, що теплові зазори клапанів «не йдуть» навіть після 60 тис. пробігу, а показники потужності й крутного моменту ідентичні заводським. Впорскування настільки точні, що після монтажу таке обладнання не потребує додаткових регулювань.
В інших випадках газ на Форестер доналаштовують на ходових випробуваннях, де імітують реальні режими експлуатації. Коректність паливної карти потім перевіряється діагностичним софтом. Те ж стосується варіатора КВЗ - кут запалювання змінюється для кожного діапазону оборотів з кроком 500 об. / хв.
Детальніше про це дізнавайтеся у консультантів.