Наші роботи
Subaru

ГБО на Subaru Forester 2.0 2006 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Subaru Forester 2.0 2006 (4 циліндра).

Встановлення ГБО 4 покоління Lovato Smart на Subaru Forester 2.0 2006 р. в.
Встановлення ГБО 4 покоління Lovato Smart на Subaru Forester 2.0 2006 р. в.
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Редуктор із запасом потужності Lovato RGJ + Рукава Parker
Редуктор із запасом потужності Lovato RGJ + Рукава Parker
Фільтр тонкого очищення з відстійником Lovato
Фільтр тонкого очищення з відстійником Lovato
Високошвидкісні форсунки Lovato 2КР
Високошвидкісні форсунки Lovato 2КР
Електронний блок управління Lovato Smart ExR
Електронний блок управління Lovato Smart ExR
Тосольний трійник + Самозатисні хомути
Тосольний трійник + Самозатисні хомути
Тороїдальний балон на 52 л. з мультиклапаном євростандарта замість запасного колеса
Тороїдальний балон на 52 л. з мультиклапаном євростандарта замість запасного колеса
Газовий заправний пристрій в нижній частині бампера
Газовий заправний пристрій в нижній частині бампера
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль

Subaru Forester 2.0 2006 (4 циліндра) с установленной системой ГБО Lovato

Марка прославилася оппозитними двигунами з вибуховим характером. «Лісника» оснащують «четвірками» 2.0 і 2.5 л, турбо та атмосферником. Мотори примхливі і вимогливі, тому експериментувати з комплектаціями газобалонної установки не варто.

Але якщо виконувати всі рекомендації наших мотористів, то проблем не виникне. Навпаки, на пропані субаровський «боксер» здатний відходити до ремонту навіть більше, ніж на бензині.

Ідеальні умови для їзди на пропані

Перша умова - своєчасне ТО з періодичної регулюванням клапанів. Відомо, що на подібних двигунах зазори регулюють кожні 60 тис. км пробігу, не рідше. Причому не важливо, на якому паливі експлуатується автомобіль.
Але якщо на бензині автовласники часто ігнорують процедуру, щоб заощадити на роботах по частковому демонтажу двигуна, то при їзді на пропан-бутані цього робити не можна. А друга умова стосується комплектації ГБО.

Ставимо газ на Субару Форестер: яке обладнання вибрати?

Від ідеї установки базового комплекту, який стане впору Ланосу або ВАЗу, краще відмовитися. Конструкція колектора в «оппозитника» сприяє миттєвим реакцій на педаль газу. Це чисто субаровська фішка. Тому перевагу віддають редукторів-випарників з 20% запасом потужності. Це виключить брак палива в моменти пікових навантажень.

Про форсунки і впорскування

Те ж стосується газових форсунок, які крім запасу продуктивності повинні володіти підвищеною швидкодією. Крім того, через зміну двигуна, де поршні рознесені по протилежним сторонам, сюди підійдуть тільки поодинокі форсунки.
Якщо використовувати рампу, довжина патрубків до врізки в колектор перевищить рекомендовану, що зробить роботу ДВС в газовому режимі некоректною - правильно налаштувати впорскування не вийде.

ГБО на субару форестер

Установка ГБО на Субару Форестер зазвичай додатково комплектується варіатором КВЗ. У будь-якому разі, ми рекомендуємо застосовувати цей пристрій.

Виняток - газобалонне обладнання преміальних брендів з персоніфікованими налаштуваннями, які прописані під кожну модифікацію моделі. Для іншого автомобіля навіть тієї ж моделі ПО не підійде. Тут функції варіатора КВЗ передбачені в програмі. Для «Лісників» свіжих років випуску такі комплектації випускають.

Про пробіг на газу

Досвід роботи з преміальною апаратурою показує, що теплові зазори клапанів «не йдуть» навіть після 60 тис. пробігу, а показники потужності й крутного моменту ідентичні заводським. Впорскування настільки точні, що після монтажу таке обладнання не потребує додаткових регулювань.

В інших випадках газ на Форестер доналаштовують на ходових випробуваннях, де імітують реальні режими експлуатації. Коректність паливної карти потім перевіряється діагностичним софтом. Те ж стосується варіатора КВЗ - кут запалювання змінюється для кожного діапазону оборотів з кроком 500 об. / хв.

Детальніше про це дізнавайтеся у консультантів.

Сподобалася стаття? Поділіться
Час газу – це офіційні
сертифіковані станції з
установлення, обслуговування та ремонту ГБО
Ми отримали сертифікацію виробників систем ГБО, які встановлюємо, а також усі необхідні державні дозвільні документи, у тому числі – від Державної служби з питань праці на роботи підвищеної небезпеки.
0% розстрочка0% розстрочка
Время газа