Наші роботи
Skoda

ГБО на Skoda Octavia A5 1.6 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Skoda Octavia A5 1.6 (4 циліндра).

ГБО 4 на Skoda Octavia A5 1.6 2010
ГБО 4 на Skoda Octavia A5 1.6 2010
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Редуктор газовий Lovato RGJ + Фільтр тонкого очищення з відстійником Lovato + Блок управління ГБО Lovato OBD
Редуктор газовий Lovato RGJ + Фільтр тонкого очищення з відстійником Lovato + Блок управління ГБО Lovato OBD
Балон тороїдальний замість запасного колеса на 54 літра з мультиклапаном євростандарту
Балон тороїдальний замість запасного колеса на 54 літра з мультиклапаном євростандарту
Газовий заправний пристрій в нижній частині заднього бампера
Газовий заправний пристрій в нижній частині заднього бампера
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль

Skoda Octavia A5 1.6 (4 циліндра) с установленной системой ГБО Lovato

Модель, хоча і відноситься до гольф-класу, своїми габаритами не поступається машинам класом вище. За це і полюбилася вона українським автомобілістам.

У новому поколінні, виходить вже в 3-му, що випускаються з 2013 року, в лінійці силових агрегатів залишилися виключно компактні ВАГовські турбодвигуни з пошаровим вприскуванням.

Йдеться про знамениту технології Volkswagen - TSI, яка застосована на компактних (1,2 і 1,4 л) моторах, що володіють відмінною жвавістю. Також в моторному лінійці присутня добре відомий нашим мотористам 4-цилідровий ДВС на 1,8 л, з турбіною і безпосереднім вприскуванням.

З позиції газовиків, основна проблема двигунів «Тсай» - з безпосереднім впорскуванням в циліндри, через яку форсунки розташовуються близько до камери згорання.

Тривалий час газифікувати такі моделі без шкоди ресурсу ДВС і здоров'ю бензинових форсунок було не можна. Адже відключення форсунок призводило до їх перегріву і виходу з ладу, тому що, за задумом інженерів, охолоджуватись вони повинні бензином, який через них проходить.

Елегантне інженерне рішення обернулося перешкодою для газифікації. Однак з часом, коли тренд на безпосереднє вприскування позначився у ряду виробників, було-таки знайдено відповідне рішення для газобалонної апаратури.

ГБО на Шкоду Октавія А5: принцип роботи

Основна ідея полягала в тому, щоб бензин не переставав циркулювати в форсунки. Залишалося тільки обчислити його мінімальну кількість, якого достатньо для охолодження сопла бензофорсунки.

Далі створили програму, при якій звичний А-98, рекомендований в більшості випадків для TSI-моторів самими автовиробниками, надходив в циліндри, чергуючись з пропан-бутаном, і система запрацювала.

Через кілька років ми можемо стверджувати, що подібне рішення виявилося вдалим і єдино вірним - машини з комбінованої паливною подачею відходили не одну сотню тисяч кілометрів.

Частка основного А-98 в загальному споживанні при спільному вприскуванні коливається від 10 до 40% і залежить від оборотів двигуна.

За коректну роботу відповідає газовий електронний блок управління (ЕБУ), яким комплектується установка ГБО на Шкода Октавія А5, з прошивками під конкретну модифікацію ДВС. На інший автомобіль програма не підійде.

Природно, персоніфіковане обладнання коштує дорожче універсальних комплектацій. Але натомість автовласник отримує коректно працюючу систему, яка не впливає на ресурс двигуна.

Сподобалася стаття? Поділіться
Час газу – це офіційні
сертифіковані станції з
установлення, обслуговування та ремонту ГБО
Ми отримали сертифікацію виробників систем ГБО, які встановлюємо, а також усі необхідні державні дозвільні документи, у тому числі – від Державної служби з питань праці на роботи підвищеної небезпеки.
0% розстрочка0% розстрочка
Время газа