Модель, хоча і відноситься до гольф-класу, своїми габаритами не поступається машинам класом вище. За це і полюбилася вона українським автомобілістам.
У новому поколінні, виходить вже в 3-му, що випускаються з 2013 року, в лінійці силових агрегатів залишилися виключно компактні ВАГовські турбодвигуни з пошаровим вприскуванням.
Йдеться про знамениту технології Volkswagen - TSI, яка застосована на компактних (1,2 і 1,4 л) моторах, що володіють відмінною жвавістю. Також в моторному лінійці присутня добре відомий нашим мотористам 4-цилідровий ДВС на 1,8 л, з турбіною і безпосереднім вприскуванням.
Тривалий час газифікувати такі моделі без шкоди ресурсу ДВС і здоров'ю бензинових форсунок було не можна. Адже відключення форсунок призводило до їх перегріву і виходу з ладу, тому що, за задумом інженерів, охолоджуватись вони повинні бензином, який через них проходить.
Елегантне інженерне рішення обернулося перешкодою для газифікації. Однак з часом, коли тренд на безпосереднє вприскування позначився у ряду виробників, було-таки знайдено відповідне рішення для газобалонної апаратури.
Основна ідея полягала в тому, щоб бензин не переставав циркулювати в форсунки. Залишалося тільки обчислити його мінімальну кількість, якого достатньо для охолодження сопла бензофорсунки.
Далі створили програму, при якій звичний А-98, рекомендований в більшості випадків для TSI-моторів самими автовиробниками, надходив в циліндри, чергуючись з пропан-бутаном, і система запрацювала.
Через кілька років ми можемо стверджувати, що подібне рішення виявилося вдалим і єдино вірним - машини з комбінованої паливною подачею відходили не одну сотню тисяч кілометрів.
Частка основного А-98 в загальному споживанні при спільному вприскуванні коливається від 10 до 40% і залежить від оборотів двигуна.
За коректну роботу відповідає газовий електронний блок управління (ЕБУ), яким комплектується установка ГБО на Шкода Октавія А5, з прошивками під конкретну модифікацію ДВС. На інший автомобіль програма не підійде.
Природно, персоніфіковане обладнання коштує дорожче універсальних комплектацій. Але натомість автовласник отримує коректно працюючу систему, яка не впливає на ресурс двигуна.