Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Skoda Octavia A5 1.6 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії установки ГБО 4 покоління на Skoda Octavia A5 1.6 (4 циліндра)
Octavia A5 1.6
Подобрать комплект ГБО под Skoda Octavia A5 1.6
Авто в портфолио > Группа 1
Розрахунок витрати та економії
від встановлення ГБО на станціях «Время Газа» для Skoda Octavia A5 1.6
Протягом 10 хвилин отримайте точну калькуляцію окупності ГБО для вашого Skoda Octavia A5 1.6
Дисклеймер: точність розрахунку залежить багатьох чинників. Розрахунок нижче – усереднений. Ми наводимо його для того, щоб ви могли скласти загальне уявлення про вигоду їзди газом для вашого авто.
Бензин
Газ
Різниця
Об'єм бака
55 л
42 л
-13 л
Вартість повного бака
1724.25 ₴
801.78 ₴
-922.47 ₴
Витрата на 100 км
місто 10.5 л
місто 12.08 л
1.58 л
траса 8.5 л
траса 9.78 л
1.28 л
Поїздка на одному баку
місто 524 км
місто 348 км
-176 км
траса 647 км
траса 429 км
-218 км
Ціна палива
31.35 ₴
19.09 ₴
12.26 ₴ (на 39% дешевше)
Ціна поїздки 1000 ₴
місто 3292 ₴
місто 2306 ₴
986 ₴ (на 30% дешевше)
траса 2665 ₴
траса 1867 ₴
798 ₴ (на 30% дешевше)
Щомісячні витрати при пробігу 10 000 км у змішаному режимі
місто 29783 ₴
місто 20865 ₴
8917 ₴ (на 30% дешевше)
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
5 років гарантії або 200 000 км пробігу від Время газа
Окрім заводської гарантії на ГБО, надаємо додаткову гарантію на встановлення ГБО 5 років або 200 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хотите получить чек-лист
Как установить ГБО на Skoda Octavia A5 1.6 и на 100% без вреда для двигателя?
Пришлем вам его в мессенджер
Мессенджеры

Газ на авто (ГБО) на Skoda Octavia A5 1.6 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Модель, хоча і відноситься до гольф-класу, своїми габаритами не поступається машинам класом вище. За це і полюбилася вона українським автомобілістам.

У новому поколінні, виходить вже в 3-му, що випускаються з 2013 року, в лінійці силових агрегатів залишилися виключно компактні ВАГовські турбодвигуни з пошаровим вприскуванням.

Йдеться про знамениту технології Volkswagen - TSI, яка застосована на компактних (1,2 і 1,4 л) моторах, що володіють відмінною жвавістю. Також в моторному лінійці присутня добре відомий нашим мотористам 4-цилідровий ДВС на 1,8 л, з турбіною і безпосереднім вприскуванням.

З позиції газовиків, основна проблема двигунів «Тсай» - з безпосереднім впорскуванням в циліндри, через яку форсунки розташовуються близько до камери згорання.

Тривалий час газифікувати такі моделі без шкоди ресурсу ДВС і здоров'ю бензинових форсунок було не можна. Адже відключення форсунок призводило до їх перегріву і виходу з ладу, тому що, за задумом інженерів, охолоджуватись вони повинні бензином, який через них проходить.

Елегантне інженерне рішення обернулося перешкодою для газифікації. Однак з часом, коли тренд на безпосереднє вприскування позначився у ряду виробників, було-таки знайдено відповідне рішення для газобалонної апаратури.

ГБО на Шкоду Октавія А5: принцип роботи Skoda Octavia A5 1.6 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Основна ідея полягала в тому, щоб бензин не переставав циркулювати в форсунки. Залишалося тільки обчислити його мінімальну кількість, якого достатньо для охолодження сопла бензофорсунки.

Далі створили програму, при якій звичний А-98, рекомендований в більшості випадків для TSI-моторів самими автовиробниками, надходив в циліндри, чергуючись з пропан-бутаном, і система запрацювала.

Через кілька років ми можемо стверджувати, що подібне рішення виявилося вдалим і єдино вірним - машини з комбінованої паливною подачею відходили не одну сотню тисяч кілометрів.

Частка основного А-98 в загальному споживанні при спільному вприскуванні коливається від 10 до 40% і залежить від оборотів двигуна.

За коректну роботу відповідає газовий електронний блок управління (ЕБУ), яким комплектується установка ГБО на Шкода Октавія А5, з прошивками під конкретну модифікацію ДВС. На інший автомобіль програма не підійде.

Природно, персоніфіковане обладнання коштує дорожче універсальних комплектацій. Але натомість автовласник отримує коректно працюючу систему, яка не впливає на ресурс двигуна.