Модель перестала вважатися «молодшою сестрою» «Поло», коли під її капотом опинилися високотехнологічні вагівські мотори з прямим упорскуванням. Однак у нашій країні такі машини зустрічаються рідко – більшість Fabia оснащуються звичайними «атмосферниками» з розподіленим упорскуванням. Ці самі двигуни ставляться на всю модельну лінійку концерну VAG, тому секретів по таких агрегатах для наших мотористів немає. З нюансів – не можна пропускати заміну ременя ГРМ (90 тис. км) на «ремінних» ДВЗ. Для двигунів «на ланцюгу» такої необхідності немає. Газифікуються ці мотори без проблем. Крім того, більшість моторів мають гідрокомпенсатори, тому автовласникові не доведеться навіть регулювати теплові зазори клапанів. Головне – підібрати відповідну комплектацію ГБО і спочатку коректно налаштувати впорскування.
І на 3-циліндрові ДВЗ і на «четвірки» встановлюється ГБО 4-го покоління. Особливих вимог до комплектації газобалонної установки для «атмосферників» немає. Традиційно рекомендуємо ставити монобрендові комплектації – «з однієї коробки». Після монтажу та автокалібрувань проводиться доналаштування обладнання: викочується паливна карта в русі, на всіх режимах їзди, і тільки після перевірки отриманих корекцій машина готова до експлуатації. Міжсервісний інтервал становить 10 тис. км, якщо поєднати візити на планове ТО із заміною масла, то обслуговування газобалонної установки не вимагатиме від автовласника додаткового часу.
Відомо, що ставити на безпосередній двигун ГБО з універсальними програмами впорскування не можна. Причина – розхитування бензинових форсунок у голівці блоку циліндрів (ГБЦ). І якщо перекрити подачу бензину, як зазвичай відбувається при перемиканні на газ, то форсунки перестануть охолоджуватись, а отже, швидко вийдуть з ладу.
На відміну від універсальних комплектів ГБО 4-го покоління, системи для двигунів з прямим упорскуванням палива керують подачею бензину і газу одночасно, відповідні програми розробляються під індивідуальні потреби конкретного двигуна. Сценарій поперемінного упорскування є необхідним, щоб через штатну бензинову форсунку проходило рівно стільки бензину, скільки потрібно для її охолодження, а через газові форсунки – стільки газу і з тією частотою, скільки необхідно двигуну для коректної роботи. Зазвичай бензинова частина становить близько 25–30%, газова – 75–80%. Яке газове обладнання на «Шкоду Фабія» підійде вашому авто, підкаже наш консультант.