Наші роботи
Renault

ГБО на Renault Duster 1.6 2011 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Renault Duster 1.6 2011 (4 циліндра).

Встановлення ГБО 4 покоління Lovato Smart на Renault Duster 1.6 2011 р. в.
Встановлення ГБО 4 покоління Lovato Smart на Renault Duster 1.6 2011 р. в.
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Редуктор із запасом потужності Lovato RGJ + Рукава Parker
Редуктор із запасом потужності Lovato RGJ + Рукава Parker
Фільтр тонкого очищення з відстійником Lovato
Фільтр тонкого очищення з відстійником Lovato
Високошвидкісні форсунки Lovato 2КР + Самозатисні хомути
Високошвидкісні форсунки Lovato 2КР + Самозатисні хомути
Електронний блок управління Lovato Smart ExR
Електронний блок управління Lovato Smart ExR
Підвісний тороїдальний балон на 42 л. з мультиклапаном євростандарту
Підвісний тороїдальний балон на 42 л. з мультиклапаном євростандарту
Газовий заправний пристрій виведено в люк бензобаку
Газовий заправний пристрій виведено в люк бензобаку
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль

Renault Duster 1.6 2011 (4 циліндра) с установленной системой ГБО Lovato

Модель оснащують двома витривалими «четвірками» - 1.6 л (102-115 к. с.) І 2.0 л (135 к. с.). У першому випадку це двигун 1999 року з 16-клапанною головкою блоку циліндрів (ГБЦ), а в другому - перевірена конструкція на основі движка 1993 р. Ресурс - вище середнього, втім, як витрата бензину і мастила. Так що пропан тут доречний. Мотори використовують у всій модельній лінійці Рено, тому вони добре знайомі нашим мотористам.

Про двигун та фазорегулятор

Без фірмових особливостей тут не обійшлося: 2-х літрові агрегати схильні до перегріву, прогару поршнів та клапанів; ще одна слабкість - фазорегулятор; у меншого "брата" підвищені вимоги до якості палива і термінів заміни ременя ГРМ. Загальна проблема обох конструкцій ДВС - плаваючі обороти.

Ставимо газ на Дастер: нюанси в комплектації устаткування

Невибагливі мотори і штатна система бензинового вприскування не передбачають особливих хитрувань в комплектації ГБО. Цілком можливо обійтися базовим комплектом, а далі поліпшувати за бажанням автовласника.

Двигуни ніби створені під пропан, не дарма французи випускають газифіковані версії з конвеєру. До швидкодії газових форсунок також високих вимог немає. До слова, вони і бензинові тут не найшвидші. Але з огляду на слабкі місця, про які йшлося на початку, є сенс підстрахуватися варіатором випередження кута запалювання (КВЗ), який виключає ризик прогару клапанів.

ГБО на Дастер

У базову комплектацію установки пристрій не входить, але ми рекомендуємо його ставити додатково, коли встановлюємо газ на Рено Дастер.

Про нове паливо, клапани та теплові навантаження

Через фізичних властивостей пропан згорає повільніше бензину - щільність газоповітряної суміші нижче. Тому полум'я поширюється повільніше. В результаті при відкритті випускного клапана порція палива в циліндрі не встигає повністю згоріти, і процес завершується на випуску.
А так як пропан-бутан не детонує, то датчик детонації мовчить, і система запалювання працює в штатному режимі. Хоча в цілому температура в нормі тарілки клапанів, їх тонкі кромки в цей момент піддаються підвищеним тепловим навантаженням.

Варіатор отримує імпульси від датчика коленвалу і транслює їх на бортовий комп'ютер (БК) в зміненому вигляді. Система запалювання тут же коригує іскроутворення під більш раннім кутом: спалахуючи раніше, порція палива встигає повністю згоріти до моменту випуску. Тобто, це принцип дії будь-якого октан-коректора, тільки тут пристрій включається, коли Дастер на газу.

Що з віддачею?

Природно, ККД мотору підвищується - водій відчуває ефект навіть з відгуків на акселератор. Те ж саме підтверджують графіки в інтерфейсі діагностичної програми. А витрата палива зменшується, тому що менше пропану вилітає в трубу разом з відпрацьованими газами. Але головний ефект - знімається термонагрузка з клапанних тарілок.

У випадках установки комплектів ГБО з просунутими прошивками, застосовувати КВЗ не потрібно - програма включає в себе утиліту для корекції запалювання. Тут навіть додаткове налаштування в русі не буде потрібно. В інших випадках після монтажу газову установку регулюють в ході ходових випробувань, щоб отримати більш точну паливну карту

Сподобалася стаття? Поділіться
Час газу – це офіційні
сертифіковані станції з
установлення, обслуговування та ремонту ГБО
Ми отримали сертифікацію виробників систем ГБО, які встановлюємо, а також усі необхідні державні дозвільні документи, у тому числі – від Державної служби з питань праці на роботи підвищеної небезпеки.
0% розстрочка0% розстрочка
Время газа