Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Renault Duster 1.6 2011 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії установки ГБО 4 покоління на Renault Duster 1.6 2011 (4 циліндра)
Duster 1.6 2011
Подобрать комплект ГБО под Renault Duster 1.6 2011
Авто в портфолио > Группа 1
Розрахунок витрати та економії
від встановлення ГБО на станціях «Время Газа» для Renault Duster 1.6 2011
Протягом 10 хвилин отримайте точну калькуляцію окупності ГБО для вашого Renault Duster 1.6 2011
Дисклеймер: точність розрахунку залежить багатьох чинників. Розрахунок нижче – усереднений. Ми наводимо його для того, щоб ви могли скласти загальне уявлення про вигоду їзди газом для вашого авто.
Бензин
Газ
Різниця
Об'єм бака
50 л
42 л
-8 л
Вартість повного бака
1517 ₴
801.36 ₴
-715.64 ₴
Витрата на 100 км
місто 10.8 л
місто 12.42 л
1.62 л
траса 8.2 л
траса 9.43 л
1.23 л
Поїздка на одному баку
місто 463 км
місто 338 км
-125 км
траса 610 км
траса 445 км
-164 км
Ціна палива
30.34 ₴
19.08 ₴
11.26 ₴ (на 37% дешевше)
Ціна поїздки 1000 ₴
місто 3277 ₴
місто 2370 ₴
907 ₴ (на 28% дешевше)
траса 2488 ₴
траса 1799 ₴
689 ₴ (на 28% дешевше)
Щомісячні витрати при пробігу 10 000 км у змішаному режимі
місто 28823 ₴
місто 20845 ₴
7978 ₴ (на 28% дешевше)
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
5 років гарантії або 200 000 км пробігу від Время газа
Окрім заводської гарантії на ГБО, надаємо додаткову гарантію на встановлення ГБО 5 років або 200 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хотите получить чек-лист
Как установить ГБО на Renault Duster 1.6 2011 и на 100% без вреда для двигателя?
Пришлем вам его в мессенджер
Мессенджеры

Газ на авто (ГБО) на Renault Duster 1.6 2011 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Модель оснащують двома витривалими «четвірками» - 1.6 л (102-115 к. с.) І 2.0 л (135 к. с.). У першому випадку це двигун 1999 року з 16-клапанною головкою блоку циліндрів (ГБЦ), а в другому - перевірена конструкція на основі движка 1993 р. Ресурс - вище середнього, втім, як витрата бензину і мастила. Так що пропан тут доречний. Мотори використовують у всій модельній лінійці Рено, тому вони добре знайомі нашим мотористам.

Про двигун та фазорегулятор Renault Duster 1.6 2011 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Без фірмових особливостей тут не обійшлося: 2-х літрові агрегати схильні до перегріву, прогару поршнів та клапанів; ще одна слабкість - фазорегулятор; у меншого "брата" підвищені вимоги до якості палива і термінів заміни ременя ГРМ. Загальна проблема обох конструкцій ДВС - плаваючі обороти.

Ставимо газ на Дастер: нюанси в комплектації устаткування Renault Duster 1.6 2011 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Невибагливі мотори і штатна система бензинового вприскування не передбачають особливих хитрувань в комплектації ГБО. Цілком можливо обійтися базовим комплектом, а далі поліпшувати за бажанням автовласника.

Двигуни ніби створені під пропан, не дарма французи випускають газифіковані версії з конвеєру. До швидкодії газових форсунок також високих вимог немає. До слова, вони і бензинові тут не найшвидші. Але з огляду на слабкі місця, про які йшлося на початку, є сенс підстрахуватися варіатором випередження кута запалювання (КВЗ), який виключає ризик прогару клапанів.

ГБО на Дастер

У базову комплектацію установки пристрій не входить, але ми рекомендуємо його ставити додатково, коли встановлюємо газ на Рено Дастер.

Про нове паливо, клапани та теплові навантаження

Через фізичних властивостей пропан згорає повільніше бензину - щільність газоповітряної суміші нижче. Тому полум'я поширюється повільніше. В результаті при відкритті випускного клапана порція палива в циліндрі не встигає повністю згоріти, і процес завершується на випуску.
А так як пропан-бутан не детонує, то датчик детонації мовчить, і система запалювання працює в штатному режимі. Хоча в цілому температура в нормі тарілки клапанів, їх тонкі кромки в цей момент піддаються підвищеним тепловим навантаженням.

Варіатор отримує імпульси від датчика коленвалу і транслює їх на бортовий комп'ютер (БК) в зміненому вигляді. Система запалювання тут же коригує іскроутворення під більш раннім кутом: спалахуючи раніше, порція палива встигає повністю згоріти до моменту випуску. Тобто, це принцип дії будь-якого октан-коректора, тільки тут пристрій включається, коли Дастер на газу.

Що з віддачею?

Природно, ККД мотору підвищується - водій відчуває ефект навіть з відгуків на акселератор. Те ж саме підтверджують графіки в інтерфейсі діагностичної програми. А витрата палива зменшується, тому що менше пропану вилітає в трубу разом з відпрацьованими газами. Але головний ефект - знімається термонагрузка з клапанних тарілок.

У випадках установки комплектів ГБО з просунутими прошивками, застосовувати КВЗ не потрібно - програма включає в себе утиліту для корекції запалювання. Тут навіть додаткове налаштування в русі не буде потрібно. В інших випадках після монтажу газову установку регулюють в ході ходових випробувань, щоб отримати більш точну паливну карту