073 105 99 09
На більшості збережених примірників стоять 4-циліндрові ДВС з моноінжекторним вприскуванням. Щоб газифікувати цю машину і почати економити на паливі, досить 2-го покоління газового обладнання.
Мінуси технології в порівнянні з більш сучасною системою - в організації подачі пропану в циліндри та необхідності робити точні налаштування вручну. Докучає також потреба зливати конденсат з редуктора-випарника, про що автовласники часто забувають. Але клопоти будуть не марні - пропан на опельовських моторах працює відмінно, а гроші, витрачені на монтаж та налагодження апаратури, відбиваються вдвічі швидше, ніж на розподіленому вприскуванні пропан-бутану. Головне - правильно підібрати комплектацію і точно налаштувати систему.
Подача газу здійснюється через міксер (змішувач), а кількість подаваного пропану регулюється гвинтами на дозаторі та редукторі-випарнику. Холостий хід і робота під навантаженням налаштовуються окремо. У цьому - основна складність і геніальна простота системи. Складність полягає в тому, що у водія часто виникає бажання підрегулювати подачу самостійно, що призводить до некоректної роботи мотору на газі. А просте - якщо систему кваліфіковано налаштувати, то подальшої участі власника авто вона не вимагає. Єдина його завдання - перемкнути машину в газовий режим після прогріву.
Запуск та прогрів двигуна відбуваються на бензині. Спроби заводитися на газі призводять до передчасного зносу редуктора. Щоб ГБО на Опель Вектра А не перетворилося із засобу економії в додаткову статтю витрат, робити цього не слід. Пуск на пропані - аварійна ситуація на випадок поломки бензонасоса або якщо бензобак спорожнів.
Після закінчення монтажу наш фахівець спочатку налаштовує холості оберти, а потім починає регулювати обладнання під навантаженням. Після пробних заїздів можуть знадобитися уточнюючі регулювання. Коректність вприскування перевіряють за допомогою газоаналізатора. Витрата пропан-бутану на «газовому карбюраторі» трохи вище, ніж в установках 4-го покоління. Однак ціна апаратури - в 2 рази нижче, а значить, ГБО окупиться максимум через 10 тис. км пробігу. Ресурс обладнання вимірюється сотнями тисяч кілометрів пробігу.