Автовласники складають легенди про цю модель. Не останню роль в легендарності зіграла надійність силових агрегатів. Машини оснащувалися «четвірками» і «шістками», ресурс яких часто перевищував 300 тис. км безремонтного пробігу. Головне - вчасно міняти масло і ремені. Втім, перше стосується всіх двигунів, а ось обрив ременя забезпечував «зустріч» клапанів і циліндрів. Процедуру рекомендується проводити кожні 60 тис. км пробігу.
При переході на газ слід враховувати похилий вік авто. З сотнями тисяч кілометрів, намотаних по нашим дорогам, з'являється ризик перегріву движка. А це означає, не можна ігнорувати точні доналаштування після монтажу та автокалібровки. Отриманий результат потрібно перевірити ще раз при діагностиці, інакше некоректне вприскування наблизить «капіталку». Тому не рекомендуємо ставити обладнання самостійно, а також в тих місцях, де неможливо продіагностувати двигун.
На щастя, омегівські мотори не примхливі, тому їх газифікація в центрах «Час Газу» завжди проходить успішно. До комплектації також немає особливих вимог: тут звичайний інжектор, тому можна обійтися бюджетними газобалонними установками. Навіть клапани регулювати не доведеться, але варіатор КВЗ не завадить.
Пристрій забезпечить коректне запалювання у всіх режимах їзди. Це означає, що ні клапани, ні каталізатор не отримають термічного навантаження на середніх оборотах, що для літнього мотору завжди плюс.
З нюансів виділимо підключення контуру редуктора-випарника до системи охолодження авто - тут потрібні досвід і кваліфікація установника. Автовласники, які ставили обладнання самі або в гаражах, обпеклися на цьому етапі монтажу. Наслідки неприємні - від перегріву мотора до негріющомуся грубки. Якщо вам необхідна установка ГБО на Опель Омега Б, але є питання по комплектації і ціною, звертайтеся до наших консультантів. У нас секретів від клієнтів немає.