Вдала у всіх поколіннях модель. Не дарма на неї припадає третина продажів марки.
У цьому чимала заслуга силових агрегатів. Так виходить, що опелівським інженерам особливо вдаються малокубатурні мотори - тут стоять двигуни, якими оснащують і наступні покоління моделі, і інші авто в опелівській модельній лінійці. З особливостей, благотворно впливають на газифікацію машин, виділимо час відкриття бензинових форсунок - воно більше, ніж у корейських конкурентів, тому Corsa на газі їздить чудово. Причому комплектація газобалонної установки допускається від бюджетної до преміальної.
Однак з досвідом проявилися переваги - є комплекти, з якими двигуни компактного автомобіля поєднуються найкраще.
Минулий досвід показує, що італійське Lovato відмінно поєднуються з німецькими та GM`овськими двигунами. Мова про E-GO і Smart: в першому випадку виділяються явні переваги щодо якості пропану - фільтр-відстійник тут йде в комплекті, тому обладнання спокійно перетравлює наш газ. Крім того, елементи установки толерантно переносять перепади температур. Що стосується монобрендового комплекту Lovato Smart, то тут виділимо невбивані форсунки (мінімум 100 тис. км пробігу) з завидним показником швидкострільності. Зазвичай форси з подібною швидкістю і живучістю коштують помітно дорожче. В такому оснащенні машина на пропан-бутані вимогливих водіїв порадує, а скептиків - здивує.
Щоб газ на Опель Корса працював коректно, газову апаратуру обов'язково налаштовують після монтажу, тому що всі програми, які відносяться до бюджетного і середньоціновому сегменту, універсальні, тобто підходять для цілого ряду машин. Прописувати корекції вприскування для конкретного авто налаштовувати доводиться вручну, під час руху автомобіля. Для кожного режиму експлуатації майстер виставляє коефіцієнт корекції, щоб в подальшому при автоматичному переході на пропан електронний блок (ЕБК) на підставі імпульсів бортового комп'ютера (БК) міг задавати час відкриття газових форсунок.
Преміальне ГБО з прошивками під конкретну модифікацію ДВС додаткових регулювань не вимагає. У випадку з Corsa подібна установка коштує відносно дорого, тому автовласники в нашій країні віддають перевагу ловатовським комплектам середнього цінового сегмента. Як показує практика, італійське ГБО на Опель Корса і ціна його обслуговування залишаються оптимальним пропозицією на ринку для такого класу машин.