044 333 91 95
Модель протрималася на конвеєрі 14 років, що можна вважати рекордом. З бензинових агрегатів в моторному лінійці присутні виключно 4-циліндрові двигуни об'ємом: 1,4, 1,6, 1,8 і 2 л. Всі агрегати - класичні інжектори. У рідкісних випадках зустрічаються турбіни. З "наворотів" на моторах застосовується система рециркуляції вихлопних газів - таким чином інженери марки досягають необхідної екологічності вихлопу. Також відзначимо систему Twinport, яка прикриває впуск на низьких оборотах.
На моторах об'ємом 1,6 і 1,8 л відсутні гідрокомпенсатори, тому потрібно регулювання теплових зазорів клапанів. Виробник наказує здійснювати процедуру кожні 150 тис. км пробігу. При газовій експлуатації рекомендуємо робити це частіше.
Двигуни відмінно приймають газ. В Європі, де модель користується хорошим попитом, газифікація «Астр» відбувається повсюдно. Виняткових вимог до комплектації немає, що розширює число варіантів відповідних газобалонних систем.
Підходять як монобрендові установки, так і збірні комплекти. З других позитивно себе зарекомендували установки «Ловато». Застосування елементів одного виробника дає ряд переваг, головне з яких - коректне налаштування газового вприскування. Якщо комплект збирається з агрегатів різних виробників, то звертають увагу на скорострільність і продуктивність газових форсунок, а також потужність редуктора. Вартість і ресурс у обох комплектацій можна порівняти. Чи не рекомендуємо ставити відверто бюджетні газові системи. Детальніше про варіанти ГБО на Опель Астра H дізнавайтеся у нашого менеджера.