В арсеналі моделі – виключно чотирициліндрові агрегати. Однак через скромну потужність цих двигунів встановлення ГБО на Ніссан Альмера Класік у своїх комплектаціях і налаштуваннях від модифікації ДВЗ майже не залежить.
Найбільш популярним вважається 1,6-літровий мотор, родовід якого почався ще наприкінці минулого століття. Поважний вік завжди вказує на виняткові експлуатаційні характеристики – агрегат дійсно надійний і невибагливий. Установка газу на Nissan Almera Classic якщо і впливає на його ресурс, то тільки в позитивному ключі.
Інший бік надійності – це зазвичай підвищений апетит. Особливо якщо порівнювати із сучасними двигунами.
З особливостей виокремимо наявність на багатьох версіях системи зміни фаз газорозподілу (CVTC) і клапана EGR, який часто дає збої через нагар. Газ на Ніссані Альмера Класік позбавляє авто цього недоліку, адже пропан-бутан згоряє чистіше за бензин. Також нагадаємо про відсутність гідрокомпенсаторів, а оскільки регулювати теплові зазори при роботі двигуна на газі необхідно частіше, ніж пропонує автовиробник для роботи на бензині, то на регулюванні доведеться бувати через кожні 30–35 тис. км. УУстановлення ГБО на Ніссан Альмера Класік: комплектація та налаштування обладнання
У моделі мало не рекордний для класу обсяг багажного відсіку. Тому ГБО для Nissan Almera Classic може комплектуватися різними типами балонів. Однак більшість автовласників вважають за краще тороїдальний балон, який установлюється в нішу запасного колеса.
З точки зору експлуатації, різниці між тороїдальними та циліндричними балонами немає ніякої. Всі переваги тора – в ергономіці. Запаска ж поміщається у фірмовий чохол, а якщо потрібно задіяти весь обсяг багажника, то колесо в чистому чохлі переміщається в салон авто. За бажанням покупця ГБО в Ніссан Альмера Класік можна встановити циліндричний балон на 50 або 100 л. Виносний заправний пристрій (ВЗП) розташовується у люку бензобаку або врізається в бампер. Місце його розташування обирається за бажанням автовласника.
Двигун моделі обладнано традиційним розподіленим упорскуванням. Технічно сюди можна встановити 2-ге покоління ГБО. Однак, щоб встановлення газу на Ніссан Альмера Класік дійсно економило гроші, рекомендуємо застосовувати відповідну технологію. Тим більше що ціна ГБО 4 майже не відрізняється від вартості 2-го покоління газу. А якість їзди із сучасними системами незрівнянно вища.
Встановлення ГБО на Nissan Almera Classic комплектується електронним блоком управління (ЕБУ), який відстежує показники компонентів системи, а також керує впорскуванням газу. Бюджетні комплектації зазвичай мають універсальну програму впорскування.
Це означає, що після монтажу обладнання система потребує додаткового налаштування: спочатку газовий блок збирає інформацію за заводськими налаштуваннями, а потім настроювач створює паливну карту на підставі бензинової. Уточнюючі регулювання газу на Nissan Almera Classic роблять упорскування точнішим, а отже, характеристики автомобіля на пропан-бутані не поступляться бензиновим показникам.
Ще одна перевага 4-го покоління газобалонних систем – розподілене впорскування для газу, алгоритм якого практично повторює бензиновий. До комплекту ГБО на Nissan Almera Classic входять газові форсунки – по одній для кожного циліндра. Принцип їх роботи такий самий, як у бензинових аналогів: за сигналом ЕБУ клапан форсунки відкривається і в циліндри надходить газ. Обсяг палива регулюється часом відкриття, яке прописане в паливній карті для конкретного режиму їзди.
Також до ключових компонентів ГБО на Ніссані Альмера Класік відноситься редуктор-випарник.
Агрегат має «водяну сорочку», через яку циркулює охолоджувальна рідина (ОР) із системи охолодження двигуна авто. Нормальний перехід скрапленого пропан-бутану в пароподібний стан відбувається при температурі 40°C і вище. Однак водієві не доведеться стежити за температурою.
Запуск двигуна і режим прогрівання проходять на бензині. Коли електронний блок управління ГБО на Ніссані Альмера Класік отримає інформацію, що температура ОР досягла робочого показника, активується газовий паливний режим – клапан газу відкривається, а подача бензину, навпаки, припиняється.
Це відбувається автоматично і навіть під час руху. Газовий режим діє до 4500 об/хв. Якщо стрілка тахометра долає це значення, активується бензиновий режим, а подача газу на Ніссан Альмера Класік призупиняється. Як тільки оберти повертаються в робочий коридор, знову включається газ. На ділі водій навіть не помічає зміни паливного режиму. Все зроблено для того, щоб водій не відволікався від дороги.
Кнопкою управління паливними режимами газ на Ніссані Альмера Класік можна включити/вимкнути вручну.
Ця функція виручає, коли закінчився бензин або зламався бензонасос. Однак заводитися на газі регулярно не рекомендується. При холодному пуску на пропан-бутані непрогрітий редуктор-випарник зазнає підвищеного механічного навантаження. А отже, ресурс агрегату скорочується. Щодо примусового включення бензинового режиму, тут ніяких обмежень немає. Якщо вас цікавить встановка ГБО на Ніссан Альмера Класік, то в наших консультантів можна отримати більш детальну інформацію.