044 333 91 95
Цей повноцінний позашляховик оснащується V-подібними «шістками» серії Cyclone. Двигуни, що пройшли раллійну підготовку, показують себе з найкращого боку.
Але всі переваги моторів перекриваються одиним суттєвим недоліком - витрата бензину в місті дорівнює не менше 17,5 л на сотню кілометрів пробігу, хоча виробник і намагався його знизити за допомогою приводу, що підключається при необхідності.
Причому помітної різниці в апетиті 3-літрового і 3,8-літрового агрегатів не спостерігається. Тому модель частіше зустрічається в дизельному виконанні, а наступне 5-е покоління якщо і буде в бензиновому заряді, то тільки разом з електричною установкою.
Однак солярка коштує недешево, і якщо у власників дизельних версій вибору немає, то господарі бензинових монстрів із задоволенням користуються можливістю перейти на пропан-бутан.
З огляду на хороший апетит, в комплект включають високопродуктивні газові форсунки, особливо для 250-сильних версій. Нагадаємо, в наявності тут 6 циліндрів, а це означає, що і форсунок стільки ж.
Редуктор-випарник потрібен один, хоча іноді для V6 інших автовиробників вже застосовують два агрегати. Якщо говорити про комплектації газового обладнання середнього цінового сегмента, то ми рекомендуємо додатково застосовувати варіатор КВЗ, коригувальний кут запалювання в ранню сторону. Для преміальних установок такої потреби немає, тому що персоніфікований софт вже включає функції коректора.
Зазвичай ставлять 2 «циліндра» по 30 л кожен - конфігурація ніші дозволяє реалізувати таку схему. Якщо встановлювати одну ємність на 60 л, то доведеться піднімати фальшпол, що не завжди зручно.
Іноді установка ГБО на Паджеро 4-го покоління комплектується ТОР, але не в кузові Wagon. Тороїдальний балон підвішують зовні під заднім бампером виключно на кузові Sport. Сказане також відноситься до брата-близнюка «паджеріка» - Міцубісі Монтеро, який отримав інше ім'я для іспаномовного ринку.
Після монтажу газового обладнання машину обов'язково налаштовують в «живій» їзді. Отримані налаштування потім перевіряються діагностикою, і тільки після цього автомобіль можна експлуатувати на газу.