Якщо і є в цьому світі стабільність, то це чотирициліндрові двигуни «Міцубісі». Моторна лінійка моделі включає в себе п'ять агрегатів – на 1,5, 1,6, 1,8, 2,0 та 2,4 л. Це перевірені часом мотори, на яких «виросла» спочатку корейська, а потім і китайська автопромисловість. Зворотний бік феноменальної надійності – високі витрати бензину, і встановлення ГБО на Mitsubishi Lancer Х – це єдина можливість заощадити на паливі без шкоди для двигуна.
Зазначимо, що модифікації цих японських «четвірок» зустрічаються не тільки на китайських або корейських авто, а й на деяких американських моделях. Тому всі нюанси підбирання і налаштування ГБО на Міцубісі Лансер Х поширюються багато в чому й на ці автомобілі.
Гідрокомпенсаторів немає навіть на 1,6-літрових двигунах, а отже, не можна забувати регулювати теплові зазори клапанів. При бензиновій експлуатації регулювання роблять через кожні 90 тис. км пробігу. Газ на Лансер Х зобов'язує робити це частіше – через кожні 40–50 тис. км пробігу. Зате на пропан-бутані збільшується ресурс: якщо на бензині двигун «ходить» 300–350 тис. км, то на газі безремонтний пробіг можна збільшити до півмільйона кілометрів.
Деякі газівники відносять ці мотори до розряду «дубових». У тому сенсі, що з підбором ГБО на Лансер Х можна не морочитись, оскільки двигун надійний. Ми категорично не сприймаємо такий підхід, тому що помилки в комплектації та налаштуванні газобалонної системи обходяться тут також дорого, як і на інших автомобілях.
Ці двигуни справді не хваляться технологічністю та обладнані традиційним інжектором. Проте це лише означає, що ГБО для Mitsubishi Lancer Х можна обирати із середнього цінового сегменту. Зазвичай такі комплектації йдуть з універсальною програмою впорскування. А отже, після монтажу системи слід зробити додаткові налаштування. Якщо обмежитись автоматичними налаштуваннями, то нормальної їзди на газі не вийде.
Більше того, некоректна паливна суміш негативно впливає на клапани і каталізатор. Тому не слід ставити 2-ге покоління ГБО на Міцубісі Лансер Х.
Наявність електронного блоку управління (ЕБУ) в комплектах 4-го покоління дозволяє налаштовувати впорскування газу практично ідеально – і з точки зору відчуття, і за даними діагностики. Встановлення ГБО на Міцубісі Лансер Х тільки тоді вважається завершеним, коли діагностика не виявляє помилок. Із цієї причини рекомендується встановлювати обладнання виключно в сертифікованих центрах.
Один из вариантов комплектов – ГБО польского бренда MRC Systems.
У європейців прекрасна електроніка і надійні механізми. У такій конфігурації ГБО Міцубісі Лансер Х буде монобрендовим – «з однієї коробки». Тут слід ураховувати, що, наприклад, ловатівський ЕБУ не поєднується з компонентами сторонніх брендів. Однак при бажанні можна скласти збірний комплект. Електроніка деяких виробників газової апаратури не конфліктує з компонентами інших виробників. Подробиці дізнавайтесь у наших консультантів.
Для ідеальної роботи газу на Mitsubishi Lancer Х також необхідно підібрати відповідні газові форсунки і редуктор-випарник.
Насамперед компоненти підбираються за потужністю двигуна. Для газових форсунок також важливим є показник «скорострільності». Йдеться про швидкість циклу відкрито/закрито штока (клапана) форсунки – чим швидше спрацьовує шток, тим краще. Встановлення газу на Міцубісі Лансер Х можливе також і з повільними форсунками типу «Валтек». Автовласники обирають такі моделі, щоб заощадити.
Однак ми рекомендуємо застосовувати ті моделі, у яких показник «скорострільності» не поступається бензиновим аналогам: по-перше, ресурс швидких форсунок вищий, по-друге, налаштування впорскування газу зі «скорострільними» варіантами виходять точнішими.
Стандартна схема роботи обладнання виглядає так: двигун «на холодну» запускається у штатному режимі. Якщо ви віддаєте перевагу прогріванню на ходу, то можна починати рух, не чекаючи включення газового режиму – після прогрівання газ на Міцубісі Лансер Х включиться автоматично. Повернення в бензиновий режим відбувається в таких випадках:акінчився пропан-бутан у балоні;
До речі, цією самою кнопкою, яка виконує також функцію індикатора залишку газу в балоні, можна активувати газовий режим відразу при холодному запуску. Опція відноситься до розряду аварійних і виручає у випадках несправності бензинової паливної системи. Однак ми рекомендуємо не зловживати такою здатністю без крайньої потреби і довіритись електроніці. Якщо вас цікавить встановлення газу на Mitsubishi Lancer Х, звертайтеся до наших консультантів і уточнюйте варіанти комплектації ГБО.