Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

ГБО на Mitsubishi ASX 2.0 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії установки на Mitsubishi ASX 2.0 (4 циліндра), ГБО 4 покоління
Встановлення ГБО на Mitsubishi ASX 2.0
Підібрати комплект під мій автомобіль
Авто в портфолио > Группа 1
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% успішної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО в розстрочку
Справжня Гарантія
Окрім заводської гарантії, надаємо додаткову гарантію 3 роки або 100 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні питання в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хочете отримати чек-лист
Як встановити ГБО на 100% без шкоди для двигуна?
Пришлемо вам його в месенджер
Мессенджеры

Один з двигунів моделі (2.0 л) - спільне дітище японців і корейців. Але чомусь, опиняючись під капотом Dodge, він отримує ім'я Chrysler World. Другий - 1.8 MIVEC, чистий японець. Обидва ДВС мають одного з батьків.

Це знаменитий 4-циліндровий 4G63 - фаворит тюнингерів. У практиці зустрічалися екземпляри, спокійно відходили більше 1 млн. км. Серед гбошників мотор вважається «дубовим». Тобто невибагливим. Однак є нюанси.

Особливості моторів

Хвороби «четвірок» вивчені досконально. В першу чергу згадаємо плаваючий холостий хід, нестійку роботу двигуна при прогріванні та знос гідрокомпенсаторів на тих ДВС, де вони встановлені. Перша ознака проблем - сторонній шум в роботі. Симптоми проявляються від нагару, тому ставити ГБО на Mitsubishi ASX - це те, що лікар прописав. Адже пропан не дає стільки кіптяви.

Моторам без гідрокомпенсаторів регулюють клапани в два рази частіше, ніж при бензиновій експлуатації - раз в 40 тис. пробігуега.

Є в лінійці і третій агрегат - 1.6 л, який ставлять на передньопривідні автомобілі з механікою. Мотор схильний до детонації - це родова риса.

Тут ми рекомендуємо варіатор КВЗ, який знімає проблему. Втім, він доречний на всіх трьох двигунах моделі. Пристрій програмується на більш раннє запалення. Налаштовують КВЗ одночасно з автокалібровкою ЕБК газобалонної установки. Точні регулювання робляться в русі.

Налаштування

Машини після монтажу обладнання та автокорекції в статиці налаштовують в русі - тобто, відтворюють режими реальної їзди, тому що автокалібровок досить виключно для першого запуску двигуна. Потім включають кожну передачу і підвищують обороти, в межах яких двигун буде працювати на пропані.

Щоб перевірити коректність налаштувань, бортовий комп'ютер машини (БК) і ЕБК ГБО підключають до діагностичного сервісного ПО. Поступово, крок за кроком, вибудовується паливна карта на всіх передачах. Діапазон регулювань багато в чому залежить від гбошного софта - чим просунуіша прошивка, тим точніше налаштовується вприскування пропану.

Тому примхливим ДВС рекомендують програми з широкими регулюваннями. Яка комплектація установки підійде конкретно вашому авто, дізнавайтеся в наших центрах.