Наші роботи
Mitsubishi

ГБО на Mitsubishi ASX 2.0 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Mitsubishi ASX 2.0 (4 циліндра).

Встановлення ГБО на Mitsubishi ASX 2.0
Встановлення ГБО на Mitsubishi ASX 2.0
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
ЕБК Lovato
ЕБК Lovato
Редуктор Lovato
Редуктор Lovato
Варіатор Microluch 3DHall
Варіатор Microluch 3DHall
Заправний пристрій в лючку бензобака
Заправний пристрій в лючку бензобака
Балон тороїдальний на 42 л.
Балон тороїдальний на 42 л.
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль

Mitsubishi ASX 2.0 (4 циліндра) с установленной системой ГБО Lovato

Один з двигунів моделі (2.0 л) - спільне дітище японців і корейців. Але чомусь, опиняючись під капотом Dodge, він отримує ім'я Chrysler World. Другий - 1.8 MIVEC, чистий японець. Обидва ДВС мають одного з батьків.

Це знаменитий 4-циліндровий 4G63 - фаворит тюнингерів. У практиці зустрічалися екземпляри, спокійно відходили більше 1 млн. км. Серед гбошників мотор вважається «дубовим». Тобто невибагливим. Однак є нюанси.

Особливості моторів

Хвороби «четвірок» вивчені досконально. В першу чергу згадаємо плаваючий холостий хід, нестійку роботу двигуна при прогріванні та знос гідрокомпенсаторів на тих ДВС, де вони встановлені. Перша ознака проблем - сторонній шум в роботі. Симптоми проявляються від нагару, тому ставити ГБО на Mitsubishi ASX - це те, що лікар прописав. Адже пропан не дає стільки кіптяви.

Моторам без гідрокомпенсаторів регулюють клапани в два рази частіше, ніж при бензиновій експлуатації - раз в 40 тис. пробігуега.

Є в лінійці і третій агрегат - 1.6 л, який ставлять на передньопривідні автомобілі з механікою. Мотор схильний до детонації - це родова риса.

Тут ми рекомендуємо варіатор КВЗ, який знімає проблему. Втім, він доречний на всіх трьох двигунах моделі. Пристрій програмується на більш раннє запалення. Налаштовують КВЗ одночасно з автокалібровкою ЕБК газобалонної установки. Точні регулювання робляться в русі.

Налаштування

Машини після монтажу обладнання та автокорекції в статиці налаштовують в русі - тобто, відтворюють режими реальної їзди, тому що автокалібровок досить виключно для першого запуску двигуна. Потім включають кожну передачу і підвищують обороти, в межах яких двигун буде працювати на пропані.

Щоб перевірити коректність налаштувань, бортовий комп'ютер машини (БК) і ЕБК ГБО підключають до діагностичного сервісного ПО. Поступово, крок за кроком, вибудовується паливна карта на всіх передачах. Діапазон регулювань багато в чому залежить від гбошного софта - чим просунуіша прошивка, тим точніше налаштовується вприскування пропану.

Тому примхливим ДВС рекомендують програми з широкими регулюваннями. Яка комплектація установки підійде конкретно вашому авто, дізнавайтеся в наших центрах.

Сподобалася стаття? Поділіться
Час газу – це офіційні
сертифіковані станції з
установлення, обслуговування та ремонту ГБО
Ми отримали сертифікацію виробників систем ГБО, які встановлюємо, а також усі необхідні державні дозвільні документи, у тому числі – від Державної служби з питань праці на роботи підвищеної небезпеки.
0% розстрочка0% розстрочка
Время газа