Автомобілі оснащуються «четвірками» об'ємом 2,0 або 2,5 л. До 2012 року це були мотори «Дуратек», відмінно піддаються газифікації. Ці ж двигуни ставлять на автомобілі Форд. Але третє покоління моделі отримало «небесні» агрегати - SkyActive, які не відразу мали необхідне обладнання для газифікації.
Причина - близькість бензинових форсунок до камери згорання, через що їх не можна відключати при переході в газовий режим. Сьогодні ця проблема вирішена - безпосередні ДВС при певних умовах також переводяться на газ.
Реалізують систему 4-го покоління, не нижче.
Почнемо з балона - зазвичай застосовується ТОР, який поміщається в нішу запасного колеса.
Є варіант з ємністю циліндричної форми, проте рішення з тороїдальною конфігурацією виглядає ергономічніше. Заправка здійснюється через мультиклапан, але щоб кожен раз не відкривати багажник, застосовують виносний заправний пристрій (ВЗП), штуцер якого розміщують в лючку бензобака або в задньому бампері.
По днищу від балона до моторного відсіку розмфщується газова магістраль - інші основні елементи установки розміщуються під капотом, в тому числі і електронний блок керування (ЕБК), що відповідає за коректну роботу системи. Тобто переходи між режимами «газ» - «бензин» відбуваються автоматично.
Щоб добитися ідеального вприскування, установка ГБО на Мазда 6 після монтажу ретельно налаштовується. Потім налаштування перевіряються на діагностичному обладнанні.
Нагадаємо, що некоректна робота машини на газу для сучасних ДВС обертається проблемами з клапанами. Тому монтаж і налаштування поза сервісних центрів, а також самостійні регулювання системи вкрай небажані.