На модель ставлять тойотівську V-подібну шістку 3.5 л. Хвороба у мотора одна - підтікаюча помпа та складність її заміни. До ГБО 4 покоління це має безпосереднє відношення, тому що низький рівень антифризу призводить до недогріву редуктора-випарника, що загрожує його передчасним ремонтом.
Втім двигун тільки радує власників машини, якби не витрата бензину - 16 л / 100 км вважається нормою для повнопривідного паркетника, хоча виробник і бортовий комп'ютер обіцяють на 1 л менше. Тому машину переводять на пропан часто, особливо коли 2/3 пробігу проходять в столичних заторах.
Максимальний оборотний момент ДВС видає ближче до 5000 об. / хв., А для граничної потужності движок доводиться крутити ще сильніше. Коли газ на Лексус RX 350 ставлять не для гонок, то вистачить середнього рівня комплектації. Зовсім бюджетні форсунки недостатньо спритні, а звичайні газові «мізки», яких би вистачило Логану, для «рисаків» простуваті. Але якщо потрібно перфектна система, до якої так звикли власники марки, то перевагу віддають преміальним виробникам ГБО.
Мова про системи з персоніфікованим софтом, де керуюча програма створена під конкретну модель.
До софту додається відповідне «залізо» - це кращі на сьогодні газові форсунки японського виробника і безвідмовний редуктор-випарник. До обладнання додається технологічна карта монтажу з докладним описом розташування агрегатів установки. Всі етапи робіт чітко прописані, навіть довжина патрубків між редуктором, форсунками та врізки в колектор строго регламентована.
Така система не вимагає додаткових налаштувань або регулювань ні на ходовому стенді, ні в ходових випробуваннях - сів і поїхав. До слова, в русі відрізнити газовий режим від бензинового неможливо. Єдине, що видає роботу на пропані - миготливі діоди на кнопці керування режимами, яка поставляється в комплекті і відповідає модифікації конкретного авто. Дизайн елементу залежить від колірного рішення салону автомобіля. Вихідні дані беруться з VIN-коду, згідно з яким формують комплект і прошивки електронного блоку керування (ЕБК).
З приємних дрібниць виділимо тороїдальний балон, який розміщують в ніші запасного колеса. Підлога багажника при цьому залишається рівною. Завдання - зробити ГБО на борту автомобіля максимально непомітним та ергономічним. Також для зручності виносний заправний пристрій (ВЗП) встановлюють в лючку бензобака, щоб не змінювати бензиновим звичкам водія.
Але більш за все порадують власника Lexus RX 350 витрата газу та витрати на паливо в грошах: їсти пропану мотор буде на 1.5 л більше, ніж бензину, але дворазова різниця в ціні обернеться економією. Витрати на установку окупляться ближче до 30 тис. пробігу - рік столичної експлуатації. Ресурс обладнання розрахований на весь термін служби авто.