Модель оснащується супернадійною V-подібною «вісімкою», ресурс якої може легко перевищити 500 тис км пробігу. Цей же агрегат застосовується на декількох моделях Тойота-Лексус, тому нашим мотористам він добре знайомий. Єдиний недолік - високий апетит, тому заводські показники - 16 л на 100 км - в міському циклі практично недосяжні. За характером двигун - 100-відсотковий «американець», здатний працювати навіть на 92-му бензині, з низьким ступенем стиснення. Застосування варіатора КВЗ тут цілком доречно, тому ми завжди рекомендуємо включати його в комплектацію.
Двигун чутливий до складу паливної суміші: «трїння» та посмикування - перша ознака збідненого суміші, а це означає, регулювання та доналаштування системи після монтажу обов'язкові. Кращий спосіб відрегулювати ГБО на Lexus LX 470 - викатати паливну карту в реальній експлуатації, а потім перевірити отримані налаштування при діагностиці.
Коректна робота мотору в газовому режимі виглядає так: запуск і прогрів на бензині, а після досягнення температури охолоджуючої рідини (ОР) 40 ° С машина автоматично переходить на газ. Тобто участі водія в управлінні режимами не потрібно. Холодний пуск на газу можливий, проте такий режим вважається аварійним, і зловживати ним не слід. Витрата пропан-бутану - на 10-15% вище бензинового показника. Це пояснюється фізичними особливостями газу.
Однак, однакове споживання пропану і бензину в газовому та бензиновому режимах вказує на помилки в налаштуваннях або неправильну роботу на бензині. Хоча на Lexus LX 470 витрата газу вище, ніж бензину, але об'ємі двигуна і дворазова різниця в ціні палива гарантує швидку окупність устаткування. Щоб дізнатися термін повернення інвестицій, скористайтеся газовим калькулятором на сайті. Якщо є питання по комплектації ГБО, звертайтеся до нашого консультанта.