044 333 91 95
Крім бензинової «четвірки» в моделі в арсеналі є шестициліндровий мотор. Проте газ на КІА Соренто однаково добре поєднується з будь-яким типом ДВЗ. Двигуни відрізняються надзвичайною надійністю та витривалістю, що пов'язано з їх родоводом: усі мотори – це продовження еволюції знаменитих агрегатів «Мітсубісі». З нюансів виокремимо хіба що схильність до нагароутворення з подальшим заляганням мастилознімальних кілець. Їзда на пропан-бутані усуває проблему – газове паливо згорає чисто і без нагару.
Також від «японців» дісталася система прямого впорскування (GDI), якою оснащуються деякі модифікації моделі. Установлення ГБО на Кіа Соренто з «безпосереднім» двигуном дещо відрізняється від газифікації звичайного двигуна з розподіленим упорскуванням, насамперед – керуючою електронікою. Нижче ми докладніше розкриємо цю специфіку.
Через розташування бензинових форсунок у голівці блоку циліндрів газовий паливний режим на «безпосередніх» моторах передбачає також періодичну подачу бензину. Тобто, коли машина їде на пропан-бутані, через бензинові форсунки раз на кілька циклів подається бензин, щоб зняти теплове навантаження з форсунок. В іншому випадку штатні форсунки вийдуть з ладу передчасно.
Для втілення такого алгоритму газове обладнання на KІА Sorento з прямим упорскуванням комплектується електронним блоком управління (ЕБУ) зі спеціальною паливною програмою. Наприклад, ЕБУ польської компанії KME Nevo-Sky Direct спочатку містить потрібні прошивки, які ідеально підходять для «Соренто», але не підходять для інших «безпосередніх» моторів. Персоніфікований софт гарантує точність управління паливними режимами, і газ на KІА Sorento забезпечить безпроблемну роботу авто.
Із зростанням обертів (а отже, із збільшенням теплового навантаження, яке йде від камер згоряння) бензинова складова в загальному споживанні палива зростає, аж до повного переходу на бензин, коли оберти двигуна перевищать позначку 4500 об/хв. Зазначимо, що участь водія в управлінні паливними режимами не потрібна – усе відбувається автоматично відповідно до керуючої програми.
Через персоніфікацію устаткування ГБО на KІА Sorento GDI коштує трохи дорожче, ніж газовий комплект під двигун із розподіленим упорскуванням. Однак натомість автовласник отримує ідеальну систему, яка заощадить у кілька разів більше, ніж було вкладено. Детальніше про ціни на обладнання, а також про устаткування інших виробників газобалонної апаратури дізнавайтесь у нашого консультанта.
Традиційному двигуну з розподіленим упорскуванням не потрібна просунута апаратура. Тут можна використовувати комплектації середнього цінового сегменту з універсальною програмою впорскування газу. Правда, такому обладнанню потрібне додаткове налаштування, яке проводять одразу після монтажу. Експлуатація машини на пропан-бутані без постійних регулювань можлива при правильних підборі, налаштуванні та експлуатації, а також своєчасному обслуговуванні.
Правильно відрегульоване газове обладнання на КІА Соренто наділяє авто абсолютно «бензиновими» характеристиками. Зміна паливних режимів відбувається автоматично і непомітно для водія: холодний пуск і прогрівання до 40°C здійснюються на бензині, потім умикається газ. Довприск бензину, як у випадку з «безпосереднім» мотором, на двигуні з розподіленим упорскуванням не потрібний. Виключно газовий режим діє аж до 4500 об/хв. Решту запитань про експлуатацію автомобіля на газі ставте нашому консультанту.