Наші роботи
Kia

ГБО на Kia ProCeed 2.0 2008 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Kia ProCeed 2.0 2008 (4 циліндра).

Встановлення ГБО 4 покоління Lovato Smart на KIA Pro Ceed 2.0 2008 р. в.
Встановлення ГБО 4 покоління Lovato Smart на KIA Pro Ceed 2.0 2008 р. в.
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Редуктор з запасом потужності Lovato RGJ
Редуктор з запасом потужності Lovato RGJ
Фільтр тонкого очищення з відстійником Lovato + Рукава Parker
Фільтр тонкого очищення з відстійником Lovato + Рукава Parker
Високошвидкісні форсунки Lovato 2KP + Самозатисні хомути
Високошвидкісні форсунки Lovato 2KP + Самозатисні хомути
Варіатор КВЗ Microluch
Варіатор КВЗ Microluch
Тороїдальний балон на 42 л замість запасного колеса
Тороїдальний балон на 42 л замість запасного колеса
Мультиклапан євростандарту
Мультиклапан євростандарту
Заправний пристрій виведено в нижню частину бампера
Заправний пристрій виведено в нижню частину бампера
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль

Kia ProCeed 2.0 2008 (4 циліндра) с установленной системой ГБО Lovato

Вперше головним ньюсмейкером паризького автосалону цього року всі світові видання визнають компанію KIA Motors. Корейці зважилися на сміливий крок, представивши на суд світової автомобільної громадськості серійний автомобіль сегмента, в якому «рулять» гранди автоіндустрії. Уже в 2019 році відгомони цієї «маленької французької революції» в кузові shooting brake докотяться і до України.

Shooting Brake – WTF

Це сегмент, в якому сьогодні грають Mercedes, BMW і Porsche. До слова, думки саме про Panamera приходять в голову при побіжному погляді на корму спортивного універсала від «корейців». Естетика вражає. Дизайнерам європейського відділення КІА на чолі з Маестро Пітером Шрайером вдалося створити справжній emotion car.

У дизайні все чудово, незважаючи на вже озвучені асоціації. Відразу звертають на себе увагу відсутність «безрамкових» дверей і корпоративний «ніс тигра» решітки радіатора, що вказують на те, що перед нами не люкс-клас. Впевнені, що і за багатством оздоблення салону ProCeed поступиться грандам. Наскільки сильно - можна переконатися тільки після того, як вдасться прокотитися на конкретному екземплярі. Однак цінник напевно зробить цю машину прекрасною. Вартість універсалу для України поки не оголошена.

У минулому кузовами shooting brake нас балували:

  • DB5 Vantage от Aston Martin.
  • Ferrari 365 Daytona.
  • Jaguar XK150.

Сьогодні найяскравішим представником цього кузовного класу вважаються Mercedes-Benz CLS Shooting Brake і Porsche's Panamera Sport Turismo. Чи означає це, що KIA підібралася до грандів? Звичайно, ні, тому що перед публікою постане «народний» shooting brake, а не витвір мистецтва. На це вказують технічні характеристики KIA і деякі інші нюанси.

Киа Сид - салон

Технічні характеристики KIA ProCeed

Машина трохи довше універсалу (4605 мм), але через спортивний профіль обсяг багажника у «ПроСид» трохи менше. Ширина і колісна база зберігаються стандартними - 1800 і 2650 мм відповідно. Спортивність передбачає зменшену висоту, знову ж таки в порівнянні з спортвагон - 1422 мм

Під капотом опиниться один з трьох двигунів: два бензинових - 3-циліндровий на 1 л (120 л. С.) І «четвірка» на 1,4 л (140 л. С.); і дизель на 1,6 л. Ймовірно, для нашого ринку ніяких винятків не буде, а це означає, що ми отримаємо найсучасніші двигуни в моторномій лінійці корейців.

Бензинові агрегати оснащені прямим вприскуванням і турбіною - в такому поєднанні в Україні моделі КІА раніше не поставлялися. Любителів їздити на газу цей факт може засмутити, тому що ГБО для безпосередніх двигунів коштує помітно дорожче. Крім того, від установників газу потрібна висока кваліфікація.

Особливість газифікації безпосередніх двигунів пов'язані з розташуванням бензинових форсунок - не в колекторі, а безпосередньо в камері згорання. Критична температура здатна розплавити форсунки, проте циркулює через них бензин знімає зайву теплове навантаження.

Щоб газифікувати такий мотор, потрібні спеціальні прошивки керуючого блоку ГБО (ЕБК). Завдання програми - періодично включати бензиновий режим, щоб прокачати через форсунки рідке паливо рівно в тій кількості, якого вистачає для охолодження. Завдання не проста, але здійсненне, що неодноразово доведено фахівцями СТО «Час газу». Де поставити газ в Києві на двигуни з прямим вприскуванням ми вже знаємо.

Сподобалася стаття? Поділіться
Назад
Адреса станций

Выберите станцию, чтобы посмотреть контакты

Окружнаяс. Софиевская Борщаговка
ул. Садовая, 48а
Оболоньул. Автозаводская 18
Славутичпересечение ул. Центральная
и 139-ая Садовая
Подолул. Набережно-Луговая, 8
Виноградарьул. Новомостицкая, 25

Сервис

(044) 237 01 41
(063) 237 01 41

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Оболоньул. Автозаводская 18

Сервис

(044) 247 93 47
(063) 247 93 47

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Славутичпересечение ул. Центральная
и 139-ая Садовая

Сервис

(044) 578 02 22
(063) 578 02 22

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Подолул. Набережно-Луговая, 8

Сервис

(044) 578 03 73
(063) 578 03 73

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Время газа