Під капотом компактного «корейця», призначеного для наших широт, зустрічається один з трьох моторів - 1.6; 1.8 або 2.0 л. Для американського ринку випускають модифікацію з двигуном від Соренто - 2.4 л. Але в Україні таких не зустрінеш. По кожному з ДВС є рекомендації.
Ця «четвірка» ні що інше, як розточений двигун на ланцюгу (1.4 л) від РІО. Агрегат вібрує на низах і в середньому діапазоні оборотів - 3000 об. / хв. Слідом за нестійкою роботою незабаром спостерігаються текти прокладки ГБЦ і проблеми з подушкою агрегату. Тому в налаштуваннях одним автокалібруванням не обійтися. Потрібні точні регулювання під навантаженням.
У цих моторів загальний прабатько - дволітровий агрегат Mitsubishi, чудово працює з ГБО. Його фамільні проблеми пов'язані з нагароутвореннням, тому поставити газ на KIA Cerato - це ліки від кіптяви. Адже пропан згорає помітно чистіше. Але за умови коректного запалювання. Не можна допускати, щоб паливна суміш догорала після проходження циліндром ВМТ, коли клапани вже відкриваються. Ігнорування проблеми тягне прогар клапанів.
Тут виручає варіатор випередження кута запалювання (КВЗ), який ми рекомендуємо клієнтам.
Розрізняють програмовані моделі воротарів та пристрої з готовими прошивками. Час Газу воліє мати справу з першими - вони дають можливість точних налаштувань кута запалювання (від 1⁰).
Регулювання ГБО виробляють за допомогою сервісного програмного забезпечення через штатний інтерфейс. До слова, всі автомобілі після монтажу установки проходять через ходові випробування для точних регулювань, і ГБО на KIA Cerato - не виняток.
Спершу запускають автокалібровку, яка дає можливість завести мотор. Але побудувати загальну паливну карту (ПК) на підставі роботи двигуна на холостих обертах, неможливо. В іншому випадку від машини не чекають правильної роботи на пропані.
Для того, щоб наблизитися до бензиновим відгуками, вприскування налаштовують під навантаженням при реальній їзді: під наглядом оператора сервісного ПО автомобіль їде - перемикаються передачі, відтворюються ситуації газ в підлогу / гальмо. Поступово вишиковується ТК, яка відповідає реальним режимам експлуатації.
Детальніше про це дізнавайтеся в наших центрах.