Модель оснащують «ланцюговими четвірками» 1.4 і 1.6 л, у яких загальний алюмінієвий блок, але різна амплітуда ходу поршня. Виробник зобов'язує періодично регулювати клапани - кожні 95 тис. пробігу при бензинової експлуатації. На пропані здійснювати процедуру доведеться вдвічі частіше. Другий момент: двигуни засмучують невеликим ресурсом - не більше 200 тис. км. Найнеприємніше, що блок циліндрів не підлягає розточці. Тобто, мотори не підлягають ремонту. Але якщо деяким екземплярам і вдається подолати відведений кордон, то обрив ланцюга, який розрахований на весь термін служби движка, все одно призводить до капіталки. Нюанси комплектації установки ГБО на Кіа Сід Короткий ресурс ДВС зобов'язує ретельно комплектувати газ на Ceed, що означає неможливість застосування елементів з базової комплектації газобалонних установок. В першу чергу мотору на пропані буде потрібно: просунутий софт; скорострільні форсунки; варіатор випередження кута запалювання (КВЗ). Те, що задовольнить Ланос, не підійде темпераментному Ceed. Програмне забезпечення (ПЗ) газових установок низького цінового сегмента не впорається зі спільним вприскуванням пропану і бензину на високих оборотах. А саме у червоної зони тахометру (6 300 об. / хв.) Машина видає стельову потужність. Те ж стосується газових форс - алгоритм «повільних» не встигає реалізуватися при підвищених обертах. В результаті шток зависає у відкритому положенні. Варіатор КВЗ не входить в обов'язкову комплектацію: газ на Кіа Сід коректно працює і без нього, якщо на борту ГБО преміум класу. Як уберегти клапани від перегріву В інших випадках пристрій рятує клапани від перегріву і економить паливо. Справа в тому, що пропан-бутан згорає в циліндрах трохи повільніше бензину. Коли випускний клапан відкривається, суміш ще догорає. Через це клапанна тарілка відчуває надмірне теплове навантаження. З часом це призводить до прогару клапанів. КВЗ перехоплює сигнали з датчика про становище клоленвалу і транслює на бортовий комп'ютер змінені дані. В результаті іскра виникає раніше, і у газоповітряній суміші з'являється додатковий час, щоб повністю згоріти і віддати енергію. ККД мотору підвищується, а тягові характеристики не поступаються бензиновій експлуатації. Детально про це дізнавайтеся у наших консультантів.