У моделі в арсеналі є два бензинових агрегати – 2,4-літрова «четвірка» і 3,2-літровий V6. Маємо повідомити: ГБО на Jeep Cherokee з цими моторами працює вище будь-яких похвал. Обидва ДВЗ наділяють кросовер чудовою динамікою. При цьому модель не розгубила своїх позашляхових якостей, саме тому «Черокі» користуються попитом. Це справжній «універсальний солдат».
Чотирициліндровий двигун належить до серії Chrysler Group і встановлюється на цілий ряд моделей американського автоконцерну, автомобілі Hyundai/Kia та Mitsubishi. Тому в досвідчених газівників монтаж і налаштування газу на Джип Черокі не викликає ускладнень.
Мотори серії Pentastar, до якої відносять «шістку», не менш популярні. Крайслерівський V6 позбавлений будь-яких недоліків і протипоказань щодо газифікації. На пропан-бутані Jeep Cherokee 3.2 з ГБО їде не гірше, ніж на бензині, а наявність гідрокомпенсаторів звільняє автовласника від необхідності регулювати теплові зазори клапанів. Одним словом, модель можна сміливо заносити до списку автомобілів, які ідеально переводяться на газове пальне.
Агрегати оснащуються традиційним інжектором. Тобто тут можна застосовувати комплектації середнього цінового сегменту. З «наворотів» виокремимо систему VVT, яка керує часом відкриття клапанів. Тобто, якщо ГБО на Джипі Черокі комплектується електронним блоком управління (ЕБУ) з розширеними налаштуваннями, то це великий плюс. Чим точніше ЕБУ слідує за бензиновими налаштуваннями, тим краще.
Про користь просунутих прошивок газового блоку управління говорять також властивості АКПП моделі: тут дев'ять ступенів і сорок (!) режимів їзди.
Щоб газ на Jeep Cherokee працював ідеально, бажані не тільки розширені налаштування ЕБУ, але й висока швидкість роботи самого процесора. Електронний блок MRC G-03 OBD працює на базі 64-бітного процесора, тому швидкість його роботи вища, ніж у більшості конкурентів. Практика показує, що з таким блоком ГБО Jeep Cherokee на газі їде абсолютно так само, як і на бензині. Головне – коректно налаштувати обладнання після монтажу.
Не менш важливими обставинами для успішної газифікації є відповідні газові форсунки і редуктор-випарник.
Нагадаємо, що потужність 2,4-літрового агрегату – понад 180 к. с. Ставити сюди 150-сильний редуктор-випарник не можна. Інакше газ на Jeep Cherokee постійно відключатиметься при мінімальному навантаженні. А їзда в економ-режимі не принесе задоволення. Тому рекомендуємо ставити редуктор із 20-процентним запасом потужності. На щастя, ЕБУ MRC здатний поєднуватися c компонентами сторонніх виробників.
Що стосується 6-цилиндрового агрегату, то з редуктором-випарником MRC Plus або MRC Power Jeep Cherokee 3.2 на газі їде практично так само, як і на бензині. Ці редуктори розраховані, відповідно, на 300 і 350 к. с. Для 270-сильного мотора Pentastar – це те, що треба.
При виборі газових форсунок виходять не тільки з показників потужності двигуна. Важливими також є характеристики «скорострільності». Йдеться про швидкість спрацьовування штока (клапана) форсунки. Чим вищий цей показник, тим точнішим є впорскування. Якщо встановлення ГБО на Джипі Черокі комплектується швидкісними форсунками Concord, то це, мабуть, найкраще співвідношення якості й ціни. Нагадаємо, що для 6-цилиндрового ДВЗ необхідно мати шість газових форсунок – по одній на кожний циліндр.
Запуск і прогрівання двигуна відбуваються як зазвичай. Коли температура антифризу досягає 40°C, електроніка активує газовий режим. Як бачите, крім економії грошей установка газу на Джип Черокі не призводить до будь-яких значних змін у житті автовласника, бо система працює без участі водія.
Однак за необхідності можна вручну керувати паливними режимами.
Для цього кнопку перемикання розміщують у салоні авто. Вона ж слугує індикатором залишку пропан-бутану в балоні. Щоб редуктор-випарник не піддавався підвищеному навантаженню «на холодну», рекомендуємо довіритись електроніці, а ручним перемиканням на газ користуватися виключно в аварійних ситуаціях: ГБО на Джипі Черокі виручає, коли виникають несправності з бензиновою паливною системою авто.
Для ручного перемикання в бензиновий режим ніяких обмежень немає. Більше того, ЕБУ сам активує штатний режим, коли стрілка тахометра подолає позначку 4000 об/хв. Природно, відбувається це м'яко і непомітно. Решту запитань щодо встановлення газу на Jeep Cherokee адресуйте нашим консультантам.