Найбільш популярний мотор, яким оснащують Santa Fe, відноситься до сімейства world engine. Автовиробники найчастіше дають движку своє ім'я, але суть від цього не змінюється - двигун має спільне коріння з двигуном «Мітсубісі» 4B11, а той в свою чергу веде родовід від легендарного 4G63. Напевно, простіше назвати автобренди, які не використовують цю конструкцію ДВС, тому що не менше десяти марок приховують під капотом аналогічний 4-циліндровий інжекторний двигун.
Серед особливостей виділимо відсутність гідрокомпенсаторів, що вказує на обов'язкове регулювання теплових зазорів клапанів. Дуже рекомендуємо включати в комплектацію газобалонної установки варіатор КВЗ. Це виключить догорання залишків паливної суміші в випускному колекторі. Також, всупереч думці багатьох «гбошників» про невимогливість моторів цієї моделі, краще використовувати швидкісні газові форсунки. Це дозволить майстру точніше виставляти час вприскування в газовому режимі, а це означає, робота мотора на газі максимально наблизиться до бензинових алгоритмів.
Крім скорострільних форсів також рекомендуємо ставити редуктор-випарник із запасом потужності. Якщо говорити про електроніку, то ми застосовуємо електронні блоки (ЕБУ) з OBD-корекцією: «газомозг» коригує роботу системи в режимі реального часу з урахуванням характеру згорання кожної порції в даний момент.
Що стосується зручності експлуатації газової установки, то виділимо додатковий клапан на балоні євростандарту. Водієві не доведеться перекривати балон вручну при стоянці в закритих приміщеннях та підземних паркінгах. В Європі ця функція стала обов'язковою, тому у водія не виникне проблем при поїздці до країн Євросоюзу.
З інших важливих елементів установки виділимо тороїдальний балон на 72 л і виносний заправний пристрій (ВЗП), який можна змонтувати в люк бензобака або врізати в бампер - за бажанням автовласника. Про решту нюансів ГБО на Санта Фе дізнавайтесь у наших консультантів.