Модель оснащується 4-циліндровими атмосферними агрегатами серії G4FC. Тут використовується традиційне розподілене впорскування, тому встановлення ГБО на Hyundai i30 не викликає ніяких труднощів і обходиться досить недорого. Чомусь у середовищі противників корейського автопрому двигун вважається одноразовим. Насправді це не так: ресурс мотора за звичайної їзди спокійно сягає 200 тис. км пробігу і навіть більше. За необхідності блок «капіталять» гільзуванням. Головне – заливати хороше масло та уникати «лівого» бензину.
З маслом усе зрозуміло, а ось неякісний бензин руйнує керамічний каталізатор. У Хюндай Ай 30 він розташований близько до голівки блоку циліндрів (ГБЦ), тому частинки кераміки засмоктує в циліндри і... Якщо ж ви поставили газ на автомобіль, то одночасно захистилися від неякісного пального, тому що до пропан-бутану не додають шкідливих присадок та іншої «хімії», здатної негативно впливати на ресурс агрегату.
Як уже говорилося, тут застосовується класична інжекторна система впорскування, тому для газифікації моделі можна використовувати газобалонне устаткування середнього цінового сегменту. Комплектації з просунутими програмами впорскування, наприклад, як STAG QBOX PLUS з автоадаптацією по OBD і автоналаштуванням ISA 3, забезпечать настроювачу більше переваг при уточнюючих регулюваннях подачі газу. Технологія дозволяє враховувати не тільки навантаження на двигун, але й його температуру, а також температуру газу і ряд інших показників.
При бензиновій експлуатації автовиробник регламентує регулювання теплових зазорів клапанів через кожні 95 тис. км пробігу. Фактично автовласники часто ігнорують цю сервісну операцію, поки не «застукають пальці». Треба сказати, що подібна неуважність проходить без особливих наслідків. Однак при їзді на газі пропускати регулювання не можна. Більше того, рекомендуємо регулювати клапани вдвічі частіше, ніж указано автоконцерном.
Саме газобалонне устаткування також потребує регулярного ТО. Міжсервісний інтервал становить 10 тис. км пробігу. Приблизно до 100 тис. км «газового» пробігу єдиною сервісною операцією залишається заміна газових паливних фільтрів. Від їх стану залежить працездатність ключових вузлів ГБО на Hyundai i30 – газових форсунок і редуктора-випарника, ресурс яких за правильної експлуатації та регулярного ТО перевищує 100-тисячний рубіж. До цього пробігу вкладення в газове обладнання окупляться кілька разів. Решту запитань щодо газифікації автомобіля ставте нашому консультанту.