Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Hyundai I30 1.6 2011 (4 циліндра) система ГБО - STAG

Фотографії установки ГБО 4 покоління на Hyundai I30 1.6 2011 (4 циліндра)
Встановлення ГБО на Hyundai I30 1.6 2011 (4 циліндра) система ГБО - STAG
Подобрать комплект ГБО под Hyundai I30 1.6 2011
Авто в портфолио > Группа 1
Розрахунок витрати та економії
від встановлення ГБО на станціях «Время Газа» для Hyundai I30 1.6 2011
Протягом 10 хвилин отримайте точну калькуляцію окупності ГБО для вашого Hyundai I30 1.6 2011
Дисклеймер: точність розрахунку залежить багатьох чинників. Розрахунок нижче – усереднений. Ми наводимо його для того, щоб ви могли скласти загальне уявлення про вигоду їзди газом для вашого авто.
Бензин
Газ
Різниця
Об'єм бака
45 л
42 л
-3 л
Вартість повного бака
2116.8 ₴
1559.04 ₴
-557.76 ₴
Витрата на 100 км
місто 10.1 л
місто 11.62 л
1.52 л
траса 8 л
траса 9.2 л
1.2 л
Поїздка на одному баку
місто 446 км
місто 361 км
-84 км
траса 563 км
траса 457 км
-106 км
Ціна палива
47.04 ₴
37.12 ₴
9.92 ₴ (на 21% дешевше)
Ціна поїздки 1000 ₴
місто 4751 ₴
місто 4313 ₴
438 ₴ (на 9% дешевше)
траса 3763 ₴
траса 3415 ₴
348 ₴ (на 9% дешевше)
Щомісячні витрати при пробігу 10 000 км у змішаному режимі
місто 42571 ₴
місто 38642 ₴
3929 ₴ (на 9% дешевше)
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
5 років гарантії або 200 000 км пробігу від Время газа
Окрім заводської гарантії на ГБО, надаємо додаткову гарантію на встановлення ГБО 5 років або 200 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хотите получить чек-лист
Как установить ГБО на Hyundai I30 1.6 2011 и на 100% без вреда для двигателя?
Пришлем вам его в мессенджер
Мессенджеры

Газ на авто (ГБО) на Hyundai I30 1.6 2011 (4 циліндра) система ГБО - STAG

Модель оснащується 4-циліндровими атмосферними агрегатами серії G4FC. Тут використовується традиційне розподілене впорскування, тому встановлення ГБО на Hyundai i30 не викликає ніяких труднощів і обходиться досить недорого. Чомусь у середовищі противників корейського автопрому двигун вважається одноразовим. Насправді це не так: ресурс мотора за звичайної їзди спокійно сягає 200 тис. км пробігу і навіть більше. За необхідності блок «капіталять» гільзуванням. Головне – заливати хороше масло та уникати «лівого» бензину.

З маслом усе зрозуміло, а ось неякісний бензин руйнує керамічний каталізатор. У Хюндай Ай 30 він розташований близько до голівки блоку циліндрів (ГБЦ), тому частинки кераміки засмоктує в циліндри і... Якщо ж ви поставили газ на автомобіль, то одночасно захистилися від неякісного пального, тому що до пропан-бутану не додають шкідливих присадок та іншої «хімії», здатної негативно впливати на ресурс агрегату.

ГБО на Hyundai i30

Установлення ГБО на Hyundai i30 Hyundai I30 1.6 2011 (4 циліндра) система ГБО - STAG

Як уже говорилося, тут застосовується класична інжекторна система впорскування, тому для газифікації моделі можна використовувати газобалонне устаткування середнього цінового сегменту. Комплектації з просунутими програмами впорскування, наприклад, як STAG QBOX PLUS з автоадаптацією по OBD і автоналаштуванням ISA 3, забезпечать настроювачу більше переваг при уточнюючих регулюваннях подачі газу. Технологія дозволяє враховувати не тільки навантаження на двигун, але й його температуру, а також температуру газу і ряд інших показників.

При встановленні ГБО на Hyundai i30 слід також пам'ятати, що мотори моделі не обладнанно гідрокомпенсаторами, на відміну від тих агрегатів, що ставилися на «акценти».

При бензиновій експлуатації автовиробник регламентує регулювання теплових зазорів клапанів через кожні 95 тис. км пробігу. Фактично автовласники часто ігнорують цю сервісну операцію, поки не «застукають пальці». Треба сказати, що подібна неуважність проходить без особливих наслідків. Однак при їзді на газі пропускати регулювання не можна. Більше того, рекомендуємо регулювати клапани вдвічі частіше, ніж указано автоконцерном.

Саме газобалонне устаткування також потребує регулярного ТО. Міжсервісний інтервал становить 10 тис. км пробігу. Приблизно до 100 тис. км «газового» пробігу єдиною сервісною операцією залишається заміна газових паливних фільтрів. Від їх стану залежить працездатність ключових вузлів ГБО на Hyundai i30 – газових форсунок і редуктора-випарника, ресурс яких за правильної експлуатації та регулярного ТО перевищує 100-тисячний рубіж. До цього пробігу вкладення в газове обладнання окупляться кілька разів. Решту запитань щодо газифікації автомобіля ставте нашому консультанту.