Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Hyundai Grandeur 3.0 2013 (4 циліндра) система ГБО - KME

Фотографии установки газа на Hyundai Grandeur 3.0 2013 (4 циліндра), ГБО 4 покоління
Встановлення ГБО 4 покоління KME OBD на Hyundai Grandeur 3.0 2013 р. в.
Подобрать комплект ГБО под Hyundai Grandeur 3.0 2013
Авто в портфолио > Группа 1
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
5 років гарантії або 200 000 км пробігу від Время газа
Окрім заводської гарантії на ГБО, надаємо додаткову гарантію на встановлення ГБО 5 років або 200 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хотите получить чек-лист
Как установить ГБО на Hyundai Grandeur 3.0 2013 и на 100% без вреда для двигателя?
Пришлем вам его в мессенджер
Мессенджеры

Газ на авто (ГБО) на Hyundai Grandeur 3.0 2013 (4 циліндра) система ГБО - KME

Седан бізнес-класу просто зобов'язаний мати потужний агрегат, і корейський Є-клас тут не виняток. Тому ГБО на Hyundai Grandeur зустрічається досить часто, а на вживаних автомобілях, які прибули з Кореї, газова апаратура зустрічається в 100% випадках, тому що там її встановлюють відразу на конвеєрі. Цей факт указує на те, що пропан-бутан для бензинових силових агрегатів «Грандер» – рідне паливо. А все завдяки грамотній політиці південнокорейського уряду. Ймовірно, там є мотористи, тому що газифікація бензинового ДВЗ збільшує моторесурс. Далі стане зрозуміло, чому.

Модель оснащується «шістками», родовід яких починається в конструкторському бюро «Міцубісі». Основні проблеми цих моторів пов'язані з утворенням нагару і, як наслідок, із заляганням кілець та «масложором». Пропан-бутан як основне паливо знімає ці проблеми, тому що газ згорає чисто, без нагару або коксу.

Hyundai Grandeur

Установлюємо ГБО на Hyundai Grandeur Hyundai Grandeur 3.0 2013 (4 циліндра) система ГБО - KME

Перш ніж установити газ на Hyundai Grandeur, слід з'ясувати тип упорскування. Справа в тому, що багато екземплярів мають пряме впорскування (GDi), що вимагає особливого підходу при переведенні на газове пальне.

Агрегатам із традиційним інжектором не потрібні преміальні комплектації. Сюди підходить устаткування 4-го покоління з універсальною програмою впорскування, наприклад – газобалонна апаратура KME. Щоб газ на Грандер працював без нарікань, обладнання після монтажу доналаштовують. Для цього газовому електронному блоку управління (ЕБУ) дають час зняти заводські налаштування з бортового комп'ютера (БК) і тільки потім створюють газову паливну карту. Отримані результати перевіряються при діагностиці.

Відсутність «чекінів» і відхилень у складі паливної суміші вказують на готовність машини до повноцінної експлуатації на газі.

Обслуговування ГБО на Хюндай Грандер полягає в заміні газових фільтрів. Заміна або ремонт окремих агрегатів устаткування може знадобитися після 100 тис. км пробігу. До цього моменту обладнання окупить себе кілька разів. До слова, нагадаємо про таку сервісну операцію, як регулювання теплових зазорів клапанів. При експлуатації на бензині процедура виконується через кожні 90 тис. км пробігу, але на пропан-бутані клапани слід регулювати частіше.

Ще один варіант газифікації «атмосферника» – це встановлення на Hyundai Grandeur ГБО 5-го покоління (LPI).

Якраз із такою газовою апаратурою (без бензинової альтернативи) машини і приходять із Кореї в Україну. Йдеться про технологію «рідкого впорскування», коли пропан-бутан надходить до циліндрів не в газоподібному, а у зрідженому стані. Однак у випадку із завезеними авто вартість такого обладнання вже закладено в ціну машини. Ставити чи ні «рідке впорскування» на бензинове авто, кожен автовласник вирішує сам. За необхідності наш консультант підкаже всі плюси або мінуси такої газифікації та розповість про можливі альтернативи.

Установлення ГБО на Хюндай Грандер із «безпосереднім» двигуном також можливе. Виробники газової апаратури налагодили випуск комплектів із персоніфікованими прошивками під пряме впорскування. Сюди не можна ставити обладнання з універсальною програмою, тому що класичний газовий режим передбачає перекриття подачі бензину, який на GDi виконує ще одну функцію – охолоджує бензинові форсунки.

Газові паливні програми для «безпосереднього» двигуна вміють дозувати подачу бензину, щоб і форсунка не перегрілась, і витрати залишалися символічними. Зазвичай співвідношення бензин/газ становить 20/80. При такому розкладі виходить значна економія на ціні заправки. Детальніше про газифікацію моторів із прямим упорскуванням дізнавайтеся в нашого консультанта.