044 333 91 95
Модель поставляється з 4-х циліндричної алюмінієвої четвіркою 1.6 л власної розробки корейського концерну; «Двушки», створеної на базі відомого двигуна від Мітцубісі; та високотехнологічної «четвіркою» 1.8 л серії NU. Останній з перерахованих агрегат оснащений безпосереднім багатоточковим вприскуванням, що вимагає персоніфікованих налаштувань. Базовий комплект газобалонної установки не піде.
Альтернатива - обладнання 5-6 поколінь під рідкий вприск пропану. Детально про це дізнавайтеся у наших консультантів.
Непростий і перший мотор: виробник відводить йому короткий ресурс - 200 тис. км. Крім того, двигун не можна відкапіталити, а ланцюг ГРМ розрахований на весь термін служби ДВС. Зустрічаються екземпляри, які спокійно подолали цей рубіж з рідним ланцюгом, завдяки акуратній експлуатації. Щоб перехід на газ пройшов безболісно, рекомендуємо ГБО на Hyundai Elantra 1.6 комплектувати просунутою електронікою та варіатором КВЗ.
Широкі електронні налаштування допоможуть збудувати точну паливну карту пропанового вприскування. А варіатор - відкоригує іскроутворення.
Витрата газу зменшиться, а тягові характеристики наблизяться до бензинових. Один момент: ці мотори видають максимум на високих оборотах, тому «повільні» газові форсунки краще не застосовувати. Рекомендуємо хоча б середньошвидкісні, тоді експлуатація на газі зовсім не завдасть клопоту. Планового ТО раз в 10 тис. пробігу і регулювання клапанів кожні 40 тис. буде цілком достатньо.
З 2-х літровими моторами проблем не спостерігається. Не дарма прабатьками данного двигуна обожнюють тюнінгери усього світу за витривалість і невибагливість. Тому ГБО на Hyundai Elantra 2.0 не виділяється нюансами. Однак будь-які поліпшення базової комплектації зменшують відмінності між бензинової експлуатацією та їздою на пропані. Наприклад, з варіатором та швидкими форсами вдається зняти всі передбачені конструкторами конячки і ньютони. Головне - коректно налаштувати впорскування.
Сучасні автомобілі при переході на пропан одніим автокалібруванням не обходяться. Навіть модифікації моторів з історією, коли їх ставлять на нові моделі, обзаводяться новою електронікою. Тому тільки в русі з імітацією реальних режимів і під наглядом діагностичного комп'ютера, налаштувальнику вдається домогтися коректної роботи системи.
Звертайтеся до консультанта за подробицями.