Модель оснащують однією з «четвірок» - 1.4 або 1.6 л. Це двухвальні движки на ланцюгу сімейства Gamma, які пред'являють особливі вимоги до комплектації газобалонного комплекту. Базовий комплект сюди не ставлять, тому що мізки недорогого обладнання не дають необхідного діапазону регулювань вприскування. Некоректна робота системи вкорочує і без того скромний моторесурс агрегатів - до 200 тис. за даними виробника.
Те ж стосується газових форсунок: моторчики легко крутяться до 6 000 об. / хв., після чого видають максимальну потужність. «Повільні» форси не справляються з моментним збільшенням подачі пропану. Тут доречні - середньошвидкісні, тоді провалів не спостерігається. Дослідним шляхом ми напрацювали варіанти комплектації ГБО на Hyundai Accent для кожної модифікації автомобіля. Детально про це питайте наших консультантів.
Ще один нюанс - клапани. При бензиновій експлуатації їх регулюють раз в 90 тис. На пропане процедуру проводять частіше.
Крім того, щоб уберегти клапани від надмірного теплового навантаження, ми рекомендуємо включати в комплект октан-коректор - варіатор випередження кута запалювання (КВЗ). Мета - виключити догорання газової паливної суміші на випуску.
Пропан-бутан через фізичні особливості згорає в циліндрах трохи довше бензино-повітряної суміші.
Варіатор КВЗ допомагає з'явитись іскрі трохи раніше: пристрій перехоплює імпульси з датчиків положення валів і відправляє бортовому комп'ютеру (БК) змінені свідчення. БК дає сигнал на більш раннє запалення. Отриманого гандикапу вистачає, щоб пропан згорів дотла. В результаті збільшується ККД мотору, а витрата - зменшується.
Після монтажу, і гбошние «мізки», і варіатор проходять процедуру точних регулювань. Часом потрібно більше 50 км, щоб система запрацювала коректно. Краще ходових випробувань в реальних умовах, коли відтворюють штатні режими їзди, ще ніхто нічого не придумав. Завдання - змусити БК автомобіля показати заводські налаштування. За допомогою діагностичного софта налаштувальники «знімають» бензинову карту і формують газову.
Після випробувань і діагностики машина готова до експлуатації, проте на сервіс доведеться заскочити після першої тисячі-півтори пробігу. За цей термін проявляють себе 99% браку і несправностей, якщо такі знайдуться. Крім того, на нульовому ТО монтажники обстежують систему на предмет витоків, а забудовники перевіряють роботу електроніки. Далі ТО проходять раз в 10 тис., не рідше.