Модель оснащується 6-циліндровим атмосферним агрегатом, який вважається зразком надійності і економічності серед своїх «однокласників». Однак навіть тут їзда на газі може заощадити не одну тисячу євро, адже домогтися витрати нижче 10 л на 100 км при звичайній їзді на Honda Pilot практично неможливо.
При правильному підборі комплектації газового обладнання наявність ГБО на Хонда Пілот ніяк не позначиться на позитивних якостях двигуна. А ось позбавити від деяких «родинних» проблем пропан-бутан може. Наприклад, каталізатори через неякісний бензин страждають в першу чергу. Іноді достатньо однієї заправки, щоб стільники поплавилися. Далі починає докучати «чек».
У підсумку «кати» доводиться міняти. До слова, не рекомендуємо мудрувати з вогнегасниками і перепрошивками – ці заходи, вирішуючи одну проблему, тягнуть за собою цілу купу інших, найнеприємніша з яких – запах вихлопу в салоні. Газ на Хонда Пілот при коректному регулюванні не призводить до поломок каталізаторів.
Ще одним нюансом мотора серії J35 назвемо відсутність гідрокомпенсаторів, що означає необхідність регулювати теплові зазори клапанів. Несвоєчасне регулювання призводить до пропусків запалювання в 5-м і 6-м циліндрах, про що сповіщають «чек енджіни». У таких випадках спочатку перевіряють зазори, а вже потім грішать на свічки запалювання і ВВ-проводи.
Хоча машини другого покоління і мають традиційну інжекторну систему подачі палива, проте бюджетними комплектами газобалонної апаратури питання газифікації Honda Pilot не вирішуться. Вся справа в складності штатної керуючої електроніки і високих вимогах двигуна до коректності паливо-повітряної суміші. Найменші відхилення від норми призводять до поломки каталізаторів. Тому після монтажу обладнання газ на Хонда Пілот доналаштовують, а отримані настройки перевіряють за допомогою діагностичної апаратури.
Справа в тому, що більшість комплектацій газобалонних систем середнього цінового сегменту йдуть з універсальною програмою газового упорскування. Тому, після того як встановлення ГБО на авто завершене, електронному блоку управління (ЕБУ) буде потрібен якийсь час, щоб прочитати заводські настройки машини.
Відбувається цей процес в режимі реальної експлуатації. Потім на підставі отриманих даних формується паливна карта, яка в подальшому піддається уточнюючим регулюванням налагоджувальника.
Також важливими складовими безпроблемної їзди на газі є газові форсунки і редуктор-випарник. До слова, важливо, щоб ЕБУ не конфліктував з цими важливими елементами. В цьому відношенні блок KME NEVO залишається зразком сумісності з різними моделями редукторів і форсунок.
Крім того, він відмінно співпрацює з системами Valvetronic, HEMI, VTEC, де важлива точність упорскування – і за часом, і по дозуванню. З цим блоком можна також реалізувати довприск бензину на підвищених обертах. А значить, діапазон газового режиму по обертам мотору стає ширше, що сприятливо позначається на економії, адже саме для цього і потрібне установлення ГБО на автомобіль.
Решту запитань по переобладнанню машини на газ задавайте нашому консультанту.