Останні покоління моделі оснащуються в тому числі і цієї «четвіркою» об'ємом 2,4 л серії К23 (24). Якщо нехтувати заповідями інженерів Honda, то з безвідмовного і спритного агрегату з ресурсом 300 тис. км і більше движок перетвориться в проблему для автовласника. По-перше, не можна забувати про регулюванні клапанів через кожні 40 тис. км пробігу, по-друге, заборонено допускати низький рівень мастила.
В іншому двигун надійний, але вимогливий до якості палива - тобто до складу паливної суміші, адже при газифікації це вкрай важливо. Справа в тому, що налаштовують газову систему в русі, а отримані налаштування потім перевіряють при діагностиці. Зробити це коректно «на око» неможливо. Крім налаштувань, важлива також комплектація ГБО.
Тут важливо, щоб газові форсунки володіли високою швидкістю спрацьовування штоку. В іншому випадку пропану буде не вистачати в моменти різких прискорень. Також рекомендуємо застосовувати редуктор-випарник підвищеної потужності.
Запас продуктивності знизить навантаження на агрегат, а це означає, що термін його експлуатації буде вище. В якості «мізків» можна застосовувати електронні блоки керування (ЕБК) з ОБД-корекцією або без неї. Перший варіант кращий, тому що електроніка сама буде коригувати впорскування, виходячи з якості газу та умов експлуатації авто.
Всім перерахованим вимогам відповідають комплекти «Ловато» (Італія). У комплектацію входять форсунки Lovato 2KP, у яких ресурс перевалює за 200 тис. км пробігу.
Редуктор також потрібної потужності. Монобрендовий комплект має ряд переваг перед збірним варіантом, тому що відсутній ризик незлагодженої роботи ключових елементів - ЕБк, газових форсунків і редуктора-випарника. Крім того, газ на Honda CR-V виходить налаштувати найкраще саме при монобрендовій комплектації.
Інші елементи можуть бути сторонніх виробників. Ми вважаємо за краще використовувати перевірені бренди, щоб така дрібниця, як шланг або хомут, не стала причиною несподіваних і раптових поломок.
Все це в комплекті з просунутою електронікою дає необхідний ефект - водієві не потрібно втручатися в роботу системи. Його участь обмежується заправкою і проходженням планового ТО. Для зручності заправки зовнішній заправний пристрій (ЗЗП) виводиться в люк бензобака, а балон ТОР на 54 л міститься в нішу запасного колеса. Також в комплект включений мультиклапан останнього покоління, який повсюдно застосовується Європі. Його завдання - дублювати запірний газовий клапан безпосередньо на балоні, щоб при виключенні запалення балон перекривався автоматично.
Гарантія на всі установки становить 3 роки. Після монтажу разом з машиною автовласник отримує пакет документів для реєстрації ГБО в МРЕВ. Якщо у вас залишилися питання або є бажання на власні очі подивитися, як робиться монтаж, приїжджайте в будь-який з наших центрів по встановленню.