Модель оснащують «четвірками» об'ємом 2,0 і 2,4 л. По суті, це один і той самий мотор з ланцюговим приводом, тільки в другому варіанті збільшений хід поршня.
В експлуатації це поліпшило віддачу двигуна на низьких і середніх оборотах. Все ж таки кросовер призначений для міської їзди, а не для гонок.
З нюансів, важливих для газифікації, виділяється вимога періодично регулювати теплові зазори клапанів. При бензиновій експлуатації це роблять відповідно до рекомендацій в сервісній книжці, а при їзді на пропан-бутан ми рекомендуємо заглядати під кришку на 5-10 тис. км пробігу раніше, ніж при їзді на бензині.
На інші вузли газифікація не впливає, за умови, звичайно, періодичного ТО і правильної комплектації газобалонної установки, про що розповімо докладніше.
Незважаючи на те, що мова йде про абсолютно цивільний автомобіль, мотор тут залишається традиційно фірмовою фішкою.
З тим, що «хондовци» - кращі моторобудівники, погоджуються навіть «баварці», і вибуховий характер, як фамільна риса, присутня у всій лінійці двигунів. Це означає, що газові форсунки в будь-якій комплектації устаткування повинні володіти скорострільністю вище середнього. Інакше не уникнути провалів тяги при кікдауні або автоматичного переходу на бензин.
З редуктором-випарником та ж ситуація - його беруть із запасом продуктивності, адже випаровувати пропан-бутан про запас не можна, а це означає, редуктор повинен в будь-який момент дати підвищену дозу газу.
Крім того, змінюючи кут в ранню сторону, можна домогтися, щоб газ на Honda CRV згорав з кращою віддачею, бо в звичайній ситуації в деяких діапазонах частина незгорілого пропану вилітає в трубу разом з відпрацьованими газами. Дане явище пов'язане з фізичними відмінностями між пропан-бутаном та бензином - полум'я в камері згорання в газовоздушном хмарі поширюється повільніше, ніж в бензоповітряної суміші. В результаті на випуску ми маємо догорання порції палива, що негативно позначається на клапанах і на віддачі мотору.
З варіатором КВЗ подібне виключається. Правда, наявність пристрою не замінить необхідність налаштувань після монтажу.
Процедура необхідна у випадках, коли застосовується універсальна програма газового вприскування. Якщо ПО персоніфіковано, то в регулюванні потреби немає. Коштує такий комплект ГБО на Хонда СРВ помітно дорожче.
Для решти устаткування процедура наступна: після монтажних робіт застосовують автокалібровку, щоб запустити мотор вже на пропані. Далі машину ставлять на ходовий стенд і імітують реальну експлуатацію в різних режимах, з перемиканням передач в різних діапазонах оборотів двигуна.
На основі бензинових алгоритмів будують паливну карту, але вже на газу - налаштовувач виставляє коефіцієнт корекції під кожен режим з кроком 500 об. / хв. Потім налаштування перевіряються діагностикою - якщо склад суміші і час запалювання не викликають збоїв в роботі ДВС, машина готова до експлуатації.