Модель залежно від року випуску оснащують «четвірками» і V6 об'ємом від 1.8 до 3.5л. Через важчий кузов Акорд вже не можна віднести до супер-різких запальничок. Однак двигуни обзавелися електронними помічниками, змінною геометрією колектора та іншими технологічними фішками. Тому аккордовські мотори як і раніше вважаються шиком японської інженерної думки.
Про бюджетні комплектації газобалонних установок на машини після 2012 р.в. доведеться забути. В іншому випадку - ремонт головки блоку вже після 50 тис. пробігу.
Перша упереджувальний захід - варіатор КВЗ, який ми рекомендуємо всім свіжим автомобілям. Пристрій вирішує проблему своєчасного іскроутворення при роботі на газу, що знижує теплове навантаження на клапани. До слова, регулювати зазори треба кожні 15 тис. км. У випадках, коли ГБО на Honda Accord вже йде з персоніфікованими налаштуваннями, варіатор не потрібно. Мова про установки преміум сегменту. Детально про це питайте наших консультантів.
Також підвищені вимоги пред'являють до газових форсунок: «задумливі» форси, які гарні для Деу, японця посадять на голодний паливний пайок вже починаючи з середніх оборотів. Адже марка славиться здатністю своїх ДВС розкручуватися до позамежних показників оборотів. І наше завдання - зберегти характер машини, і максимально зблизити пропанові характеристики з бензиновими.
Після монтажу приступають до точних регулювань. Машину підключають до комп'ютера і перевіряють в реальному русі. Тут якраз знадобляться просунуті «мізки» встановленого ГБО на Honda Accord: завдання гбошного софта «зняти» бензинову паливну карту і за аналогією вибудувати окрему - газову. Від цього етапу залежать і витрата пропану, і динаміка авто.
Надалі втручання автовласника не буде потрібно. При необхідності налаштування оновлюються під час планового ТО, якщо виробник газобалонного ПО запропонує оновлення. Міжсервісний інтервал становить традиційні 10 тис. Обслуговування полягає в заміні / чищенні фільтрів і перевірці системи на предмет витоків. Заміна ремкомплектів на редукторі-випарнику буде потрібно не раніше 100 тис. пробігу.