Наші роботи
Honda

ГБО на Honda Accord VII 2.4 2008 (MRC) (4 циліндра) система ГБО - MRC

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Honda Accord VII 2.4 2008 (MRC) (4 циліндра).

Встановлення ГБО 4 покоління MRC Systems на Honda Accord VII 2.4 2007 р. в.
Встановлення ГБО 4 покоління MRC Systems на Honda Accord VII 2.4 2007 р. в.
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Газовий редуктор із запасом потужності KME Silver
Газовий редуктор із запасом потужності KME Silver
Фільтр тонкого очищення з відстійником + Самозатисні хомути
Фільтр тонкого очищення з відстійником + Самозатисні хомути
MAP-сенсор MRC PTS-01 + Італійські рукава Parker
MAP-сенсор MRC PTS-01 + Італійські рукава Parker
Роз'єм під запобіжник
Роз'єм під запобіжник
Електронний блок управління MRC
Електронний блок управління MRC
Тороїдальний балон на 43 л. з мультиклапаном євростандарту в ніші для запасного колеса
Тороїдальний балон на 43 л. з мультиклапаном євростандарту в ніші для запасного колеса
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль

Honda Accord VII 2.4 2008 (MRC) (4 циліндра) с установленной системой ГБО MRC

Модель залежно від року випуску оснащують «четвірками» і V6 об'ємом від 1.8 до 3.5л. Через важчий кузов Акорд вже не можна віднести до супер-різких запальничок. Однак двигуни обзавелися електронними помічниками, змінною геометрією колектора та іншими технологічними фішками. Тому аккордовські мотори як і раніше вважаються шиком японської інженерної думки.

Про бюджетні комплектації газобалонних установок на машини після 2012 р.в. доведеться забути. В іншому випадку - ремонт головки блоку вже після 50 тис. пробігу.

Рекомендації фахівців «Час газу»

Перша упереджувальний захід - варіатор КВЗ, який ми рекомендуємо всім свіжим автомобілям. Пристрій вирішує проблему своєчасного іскроутворення при роботі на газу, що знижує теплове навантаження на клапани. До слова, регулювати зазори треба кожні 15 тис. км. У випадках, коли ГБО на Honda Accord вже йде з персоніфікованими налаштуваннями, варіатор не потрібно. Мова про установки преміум сегменту. Детально про це питайте наших консультантів.

Також підвищені вимоги пред'являють до газових форсунок: «задумливі» форси, які гарні для Деу, японця посадять на голодний паливний пайок вже починаючи з середніх оборотів. Адже марка славиться здатністю своїх ДВС розкручуватися до позамежних показників оборотів. І наше завдання - зберегти характер машини, і максимально зблизити пропанові характеристики з бензиновими.

Налаштування газового обладнання

Після монтажу приступають до точних регулювань. Машину підключають до комп'ютера і перевіряють в реальному русі. Тут якраз знадобляться просунуті «мізки» встановленого ГБО на Honda Accord: завдання гбошного софта «зняти» бензинову паливну карту і за аналогією вибудувати окрему - газову. Від цього етапу залежать і витрата пропану, і динаміка авто.

Надалі втручання автовласника не буде потрібно. При необхідності налаштування оновлюються під час планового ТО, якщо виробник газобалонного ПО запропонує оновлення. Міжсервісний інтервал становить традиційні 10 тис. Обслуговування полягає в заміні / чищенні фільтрів і перевірці системи на предмет витоків. Заміна ремкомплектів на редукторі-випарнику буде потрібно не раніше 100 тис. пробігу.

Сподобалася стаття? Поділіться
Час газу – це офіційні
сертифіковані станції з
установлення, обслуговування та ремонту ГБО
Ми отримали сертифікацію виробників систем ГБО, які встановлюємо, а також усі необхідні державні дозвільні документи, у тому числі – від Державної служби з питань праці на роботи підвищеної небезпеки.
0% розстрочка0% розстрочка
Время газа