Цей унікальний автомобіль проходить там, де «крузаки» і «Патрол» включають «задню». В окремих регіонах без нього досі не обійтися. Мало хто знає, що «уазіки» побували на Ельбрусі в 1974-му!
З тих пір в лінійці силових агрегатів марки мало що змінилося. Перевіреної конструкції 4-циліндровому моторів (2,45 і 2,9 л), якими оснащувалися культові машини і прийшла їй на зміну модель, - понад 60 років. Відомі недоліки ДВС, серед яких присутній і його драконівський апетит, перекриваються невибагливістю. Ці ж двигуни, або їх модифікації, ставлять на «Газелі», а також інші моделі Ульянівського заводу. Тому в більшості випадків сюди підходять газобалонні системи 2-го покоління, або, як їх ще називають, «газові карбюратори».
Особливих вимог до комплектації установки тут немає. Важливо підібрати відповідний по продуктивності редуктор-випарник. З урахуванням низької потужності мотора орієнтуватися на неї при підборі редуктора не варто - при своїх плюс-мінус 100 «кониках» він споживає як 170-сильний агрегат. Тому редуктор-випарник береться з помітним запасом потужності. При монтажі дотримуються правил врізки в систему охолодження, інакше і редуктор не нагріється, і в салоні буде холодно.
Також важливий момент - налаштування після монтажу. Для того, щоб правильно налаштовувати ГБО на УАЗ, потрібен досвід. З питаннями щодо комплектації та налаштування газової установки звертайтеся до нашого менеджера.