Газ на авто (ГБО) на Ford Sierra 2.0 1989 (4 циліндра) система ГБО - KME
Незважаючи на те, що модель знята з виробництва більше 25 років тому, завдяки надійності і невибагливості Sierra досі часто зустрічаються в автомобільному трафіку столиці. Машина оснащувалася «четвірками» і «шістками», однак найбільш поширеним движком залишається 2-літровий агрегат з інжекторною системою харчування. Ці ж мотори ставилися на «Скорпіо» – свого часу флагманську модель Ford для європейського ринку. Були і карбюраторні ДВЗ, яких ми також торкнемося.
Всі 4-циліндрові ДВЗ DOHC оснащені гідрокомпенсаторами, тому регулювання теплових зазорів при експлуатації на пропані тут проводити не доведеться. У моделях, де «гідровиків» немає, рекомендуємо регулювати клапани раз в 50 тис. км пробігу.

ГБО на «Форд Сієрра»: нюанси Ford Sierra 2.0 1989 (4 циліндра) система ГБО - KME
Карбюраторні движки переводяться на газ за допомогою 2-го покоління газових систем. Пропан-бутан тут надходить в циліндри через проставку-змішувач «карба». Налагодження та регулювання таких систем виконуються налаштовувачем вручну. Перемикання паливних режимів проводиться водієм самостійно за допомогою кнопки перемикача в салоні. Тут головне – встояти перед спокусою включити газ раніше, ніж температура охолоджуючої рідини (ОР) досягне 40°С. Можливість завестися відразу на газі є, але якщо цією опцією користуватися часто, то ресурс редуктора-випарника гарантовано скоротиться.
Також не рекомендуємо налаштовувати подачу газу самостійно. Неправильна суміш вплине на довговічність клапанів. Навіть якщо є відчуття, що двигун працює нормально, помилки в сумішоутворенні не виключені. Установка ГБО на «Форд Сіеррра», а також налаштування апаратури повинне здійснюватися в умовах сервісу, де можна перевірити коректність суміші при діагностиці. Нагадаємо, що в автомобілях без зворотного зв'язку суміш перевіряється газоаналізатором.
У ГБО4, які призначаються для інжекторних авто, коректність налаштувань і регулювань перевіряється засобами комп'ютерної діагностики. Зазвичай на Sierra ставлять бюджетні комплекти з універсальними програмами газового вприскування, тому без доналаштувань не обійтися. Не рекомендуємо ставити на інжектор ГБО2, що іноді роблять автовласники, щоб заощадити на вартості технологій, тому що автомобілі з розподіленим впорскування палива вельми чутливі до точності впорскування і сумішоутворення. У випадках догорання суміші на випуску страждають в першу чергу клапани. Ремонт обійдеться дорожче, ніж різниця в ціні поколінь. У скільки обійдеться ГБО на «Форд Сієрра» з інжекторним двигуном, а також, що входить в комплект обладнання, дізнавайтеся у нашого консультанта.