Газ на авто (ГБО) на Ford Scorpio (4 циліндра) система ГБО - STAG
Модель досі вірою і правдою служить своїм в більшості випадків не першим власникам, тому часто зустрічається на наших дорогах. Ще б пак, адже випробування прототипів проводилися за полярним колом в жорстоких умовах. А в створенні моделі брали участь близько 500 фахівців.
Автомобілі ранніх років випуску оснащувалися рядною «четвіркою» Pinto без гідрокомпенсаторів, тому регулювання клапанів тут пропускати не можна. Пізніші движки – 4-циліндрові DOHC – йшли з «гідриками», а V-подібні «шістки» зустрічаються як з компенсаторами, так і без них. Всі авто випускалися в Європі, тому Scorpio переводилися на газ в числі перших, коли Європу охопила мода на альтернативне паливо.

Ставимо ГБО на «Форд Скорпіо»: нюанси Ford Scorpio (4 циліндра) система ГБО - STAG
Модель застала ще часи, коли на інжекторні мотори ставили газобалонні установки 2-го покоління. В принципі, і сьогодні протипоказань немає. Однак ми все ж рекомендуємо ставити більш сучасну технологію з розподіленим впорскуванням газу: по-перше, це зручніше в експлуатації; по-друге, безпечніше.
Нарешті, ціна 4-го покоління не сильно відрізняється від системи «газового карбюратора», адже фордівські движки для цієї моделі йшли без навороченої системи упорскування, тому можна обійтися бюджетним комплектом. При цьому ризик зворотного удару полум'я, пораз трапляється в газових установках попереднього покоління, повністю відсутній – «антихлопок» тут відсутній за непотрібністю.
Статистика самозаймання паливної суміші в колекторі при використанні ГБО на «Форд Скорпіо» 2-го покоління така ж, як на інших моделях. Від подібних неприємностей покликаний захищати клапан, який представляє собою гумове кільце, що дає можливість зайвим газам вирватися назовні.
Однак з часом гума втрачає еластичність (дубшає), а автовласники рідко дотримуються інтервалу заміни, тому в колекторі трапляється мікровибух. Наслідки завжди однакові – датчики двигуна виходять з ладу. Вартість їх заміни перекриє економію, яка виходить при установці «газового карбюратора» замість 4-го покоління.
Крім того, системи попередньої генерації вимагають постійної уваги автовласника – перемикання паливних режимів водій здійснює самостійно, злив конденсату з редуктора-випарника також доведеться робити самому. А ось установка ГБО на Форд «Скорпіо» 4-го покоління позбавляє того, хто за кермом від клопоту: за своєчасні перемикання режимів газ-бензин відповідає електроніка, вона ж стежить за залишком газу в балоні і коректністю уприскування палива в циліндри. Головне – коректно налаштувати систему після монтажу. Подробиці дізнавайтеся у нашого консультанта.