Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Ford Scorpio (4 циліндра) система ГБО - STAG

Фотографії установки ГБО на Ford Scorpio (4 циліндра),
Встановлення ГБО на Ford Scorpio
Підібрати комплект під мій автомобіль
Авто в портфолио > Группа 1
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
Справжня Гарантія
Окрім заводської гарантії, надаємо додаткову гарантію 5 років або 200 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хочете отримати чек-лист
Як встановити ГБО на 100% без шкоди для двигуна?
Пришлемо вам його в месенджер
Мессенджеры

Газ на авто (ГБО) на Ford Scorpio (4 циліндра) система ГБО - STAG

Модель досі вірою і правдою служить своїм в більшості випадків не першим власникам, тому часто зустрічається на наших дорогах. Ще б пак, адже випробування прототипів проводилися за полярним колом в жорстоких умовах. А в створенні моделі брали участь близько 500 фахівців.
 
Автомобілі ранніх років випуску оснащувалися рядною «четвіркою» Pinto без гідрокомпенсаторів, тому регулювання клапанів тут пропускати не можна. Пізніші движки – 4-циліндрові DOHC –  йшли з «гідриками», а V-подібні «шістки» зустрічаються як з компенсаторами, так і без них. Всі авто випускалися в Європі, тому Scorpio переводилися на газ в числі перших, коли Європу охопила мода на альтернативне паливо.

ford scorpio

Ставимо ГБО на «Форд Скорпіо»: нюанси Ford Scorpio (4 циліндра) система ГБО - STAG

Модель застала ще часи, коли на інжекторні мотори ставили газобалонні установки 2-го покоління. В принципі, і сьогодні протипоказань немає. Однак ми все ж рекомендуємо ставити більш сучасну технологію з розподіленим впорскуванням газу: по-перше, це зручніше в експлуатації; по-друге, безпечніше.
Нарешті, ціна 4-го покоління не сильно відрізняється від системи «газового карбюратора», адже фордівські движки для цієї моделі йшли без навороченої системи упорскування, тому можна обійтися бюджетним комплектом. При цьому ризик зворотного удару полум'я, пораз трапляється в газових установках попереднього покоління, повністю відсутній – «антихлопок» тут відсутній за непотрібністю.
 
Статистика самозаймання паливної суміші в колекторі при використанні ГБО на «Форд Скорпіо» 2-го покоління така ж, як на інших моделях. Від подібних неприємностей покликаний захищати клапан, який представляє собою гумове кільце, що дає можливість зайвим газам вирватися назовні.
Однак з часом гума втрачає еластичність (дубшає), а автовласники рідко дотримуються інтервалу заміни, тому в колекторі трапляється мікровибух. Наслідки завжди однакові  – датчики двигуна виходять з ладу. Вартість їх заміни перекриє економію, яка виходить при установці «газового карбюратора» замість 4-го покоління.

Крім того, системи попередньої генерації вимагають постійної уваги автовласника  – перемикання паливних режимів водій здійснює самостійно, злив конденсату з редуктора-випарника також доведеться робити самому. А ось установка ГБО на Форд «Скорпіо» 4-го покоління позбавляє того, хто за кермом від клопоту: за своєчасні перемикання режимів газ-бензин відповідає електроніка, вона ж стежить за залишком газу в балоні і коректністю уприскування палива в циліндри. Головне  – коректно налаштувати систему після монтажу. Подробиці дізнавайтеся у нашого консультанта.