Модель оснащувалася «четвірками», які ставилися на цілий ряд автомобілів, і не тільки американського бренду. Тому встановлення ГБО на Форд Мондео не викликає особливих турбот.
З особливостей мотора Duratec (серія Zetec SE) на 1,6 л відзначимо його хороший ресурс: 350 тис. км пробігу для цього агрегату – не проблема. Слабким місцем мотористи називають муфту газорозподільного механізму (ГРМ), але тип палива на цей нюанс не впливає. При газовій експлуатації традиційно звертають увагу на періодичність регулювання теплових зазорів клапанів. Тут міжсервісний інтервал надзвичайно широкий (150 тис. км пробігу), але якщо ви ставите газ на Ford Mondeo, ігнорувати регулювання не можна, і краще робити його частіше. Регламент уточнюйте у наших менеджерів або на спеціалізованому сервісі.
Дволітровий агрегат (Duratec HE 2.0/MZR LF) встановлювався також на моделі «Мазда». Його ресурс може бути ще вище – 500 тис. км. Регулювання гідрокомпенсаторів також передбачене, а робити операцію слід в тих же межах, що і у «молодшого» двигуна. На щастя, робити це нескладно.
Фордівські агрегати «десятих» років ще не обзавелися складними системами упорскування, тому тут можна встановлювати газобалонне обладнання середнього цінового сегмента.
Якщо не хочете, щоб установка ГБО на Ford Mondeo стала причиною капітального ремонту мотора, рекомендуємо ставити на інжекторні машини системи ГБО 4 покоління, які управляються електронним блоком управління (ЕБУ).
Газова установка на Форд Мондео Lovato Smart ExR показала себе з найкращого боку. Газовий ЕБУ здатний поєднуватися з газовими форсунками з різною швидкістю спрацьовування – від повільних до скорострільних – і редуктором-випарником різної потужності. До слова, рекомендується завжди комплектувати систему ГБО редуктором з запасом потужності. Модель Lovato RGJ застосовується для машин на 90-160 к.с. і на 100% відповідає характеристикам цього ДВЗ.
У комплектацію ГБО на Форд Мондео входить тороїдальний балон на 42 л. Його ємніть може змінюватися від виробника до виробника. Заправка пропан-бутаном проводиться через виносний заправний пристрій (ВЗП), який можна розмістити в зручному для водія місці – врізати в бампер або люк бензобака, або повісити на кронштейні під бампером. Решту питань по газифікації автомобіля задавайте нашому консультану.