Наші роботи
Ford

ГБО на Ford Kuga 2.5 2011 (5 циліндрів) система ГБО - STAG

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Ford Kuga 2.5 2011 (5 циліндрів).

Встановлення ГБО Stag 300 на авто Ford Kuga 2.5 2011
Встановлення ГБО Stag 300 на авто Ford Kuga 2.5 2011
Загальний вигляд підкапотного простору
Загальний вигляд підкапотного простору
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Встановлено емулятор тиску бензину
Встановлено емулятор тиску бензину
Блок керування Stag 300 Isa2
Блок керування Stag 300 Isa2
Газові форсунки Hana
Газові форсунки Hana
Газовий редуктор Valtek Palladio
Газовий редуктор Valtek Palladio
Балон замість запасного колеса Atiker 54 л з мультиклапаном євростандарту Tomasetto
Балон замість запасного колеса Atiker 54 л з мультиклапаном євростандарту Tomasetto
Заправний пристрій виведено під бампер
Заправний пристрій виведено під бампер
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль

Ford Kuga 2.5 2011 (5 циліндрів) с установленной системой ГБО STAG

Модель оснащується рядом силових агрегатів, у тому числі й супермотором серії EcoBoost. Однак газ на Ford Kuga з прямим упорскуванням усе одно ставлять, а вже перевести на пропан-бутан машину з 2,5-літровим атмосферним двигуном поспішають майже всі автовласники. Справа в тому, що витрати пального у цій «четвірці» в умовах трафіку Києва не опускається нижче 13 л на 100 км. Навіть у заміському циклі мотор споживає в районі 9–10 л, що за нинішніх цін на бензин є відчутним. Витрати пропану будуть лише на 15% вищими, але через дворазову різницю в ціні вуглеводнів виходить відчутна економія.

Щоб підрахувати період окупності газобалонного обладнання, скористайтеся нашим газовим калькулятором. Далі йтиметься про нюанси газифікації та експлуатації Kuga на газі.

Установлення ГБО на Форд Куга

Тут під капотом – 4-циліндровий «атмосферник» з колектором із композитного матеріалу. Це означає, що ставити примітивні системи 2-го покоління на Kuga не можна. Крім того, бажано, щоб ГБО на Ford Kuga комплектувалося просунутими «мізками». Йдеться про електронний блок управління (ЕБУ) із програмою з розширеними налаштуваннями, яка виключить «чекенджини», які завжди нервують автовласників.

Досвід застосування Lovato Smart, KME Nevo, Stag 300 ISA2 показує, що ці блоки ідеально поєднуються з бортовою електронікою автомобіля, не провокуючи негативних реакцій бортового комп'ютера (БК). ЕБУ здатний «співпрацювати» з декількома типами газових форсунок. Однак, якщо устаткування ГБО на Форд Куга комплектуватиметься форсунками Barracuda, то цей варіант комплектації можна визнати ідеальним. Блок KME Nevo містить автокалібрування, але уточнююче налаштування після монтажу буде все ж таки потрібне. Отримана паливна карта на газі перевіряється при діагностиці, і тільки після перевірки машина буде готова до газової експлуатації.

Справа в тому, що мотор серії YTMA 2.5 DURATEC є надзвичайно чутливим до складу паливоповітряної суміші. Саме тому ГБО на Форд Куга вимагає уточнюючих налаштувань. З інших нюансів силового агрегату виокремимо відсутність гідрокомпенсаторів. Це означає, що теплові зазори клапанів вимагають періодичного регулювання при експлуатації як на бензині, так і на газі. Некоректне налаштування і невідрегульовані зазори призводять до прогару поршнів і клапанів. Тому не рекомендуємо налаштовувати ГБО на Ford Kuga самостійно або в несертифікованих центрах. Як виглядають дозволи та сертифікати, дивіться у нас на сайті.

Якщо встановлювати газ на Форд Куга з «Екобустом», то вимоги до кваліфікації установників є ще вищими. До слова, тут не можна застосовувати комплекти газобалонної апаратури для інжекторних автомобілів. Через особливості розташування штатних бензинових форсунок робота машини на пропан-бутані відбувається за особливим алгоритмом: подача бензину в газовому режимі не припиняється, а реалізується спільне впорскування газу та бензину.

Програми спільного впорскування є не універсальними, а персоніфікованими й надаються виробником газового обладнання в комплекті з ЕБУ. Вартість газифікації виходить вищою, але іншого варіанту їздити на газі тут немає. Зате таке устаткування ГБО на Ford Kuga не вимагає уточнюючих регулювань, а з урахуванням витрат палива фордівських безпосередніх двигунів переводити на газ машини з прямим упорскуванням усе одно вигідно.

гбо на форд куга

Алгоритм роботи газифікованого автомобіля виглядає так: запуск і прогрівання мотора відбуваються у штатному режимі – на бензині. Потім електроніка перемикає машину на пропан. Участь водія тут не потрібна. На інжекторному моторі подача бензину перекривається, на безпосередньому – скорочується до 20% загального споживання. Тобто рівно до того рівня, якого достатньо для підтримання нормальної температури бензинових форсунок, які розташовані в голівці блоку циліндрів (ГБЦ).
Поки в балоні є газ, машина експлуатується в газовому режимі. Як тільки пропан закінчується, електроніка тут же активує бензиновий режим. Виходить, від водія єдине, що потрібно, це вчасно заправлятися газом і підтримувати залишок бензину для режиму прогріву. Інших турбот тут немає. Якщо залишилися питання щодо встановлення і експлуатації ГБО на Форд Куга, задавайте їх нашим фахівцям.

Сподобалася стаття? Поділіться
Час газу – це офіційні
сертифіковані станції з
установлення, обслуговування та ремонту ГБО
Ми отримали сертифікацію виробників систем ГБО, які встановлюємо, а також усі необхідні державні дозвільні документи, у тому числі – від Державної служби з питань праці на роботи підвищеної небезпеки.
0% розстрочка0% розстрочка
Время газа