Наші роботи
Ford

ГБО на Ford Fiesta 1.25 2012 (MRC) (4 циліндра) система ГБО - MRC

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Ford Fiesta 1.25 2012 (MRC) (4 циліндра).

Встановлення ГБО 4 покоління MRC Systems на Ford Fiesta 1.25 2012 р. в.
Встановлення ГБО 4 покоління MRC Systems на Ford Fiesta 1.25 2012 р. в.
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Редуктор із запасом потужності Tomasetto Nordic
Редуктор із запасом потужності Tomasetto Nordic
Фільтр тонкого очищення з відстійником Alex Ultra 360
Фільтр тонкого очищення з відстійником Alex Ultra 360
Високошвидкісні форсунки MRC Solo + Рукава Parker + Самозатисні хомути
Високошвидкісні форсунки MRC Solo + Рукава Parker + Самозатисні хомути
Діагностичний роз'єм
Діагностичний роз'єм
Тороїдальний балон на 42 л. з мультиклапаном євростандарту замість запасного колеса
Тороїдальний балон на 42 л. з мультиклапаном євростандарту замість запасного колеса
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль

Ford Fiesta 1.25 2012 (MRC) (4 циліндра) с установленной системой ГБО MRC

В арсеналі моделі – 4-циліндрові «атмосферники» сімейства «Дюратек», а також прогресивний 1-літровий турбомотор, який уже кілька років поспіль стає переможцем номінації «Мотор року». Саме ці двигуни ставляться на інші моделі марки, але найпоширенішим агрегатом, у всякому разі в Києві, вважається мотор на 1,25 л. Тому газове устаткування на Форд Фієста мало відрізняється від ГБО для «Фьюжн», «Фокус» або «Мазда2».

Спільною особливістю всіх ДВЗ є відсутність гідрокомпенсаторів, тому автовласникам не слід забувати про періодичне регулювання теплових зазорів клапанів. Якщо ви вирішили поставити газ на Форд Фієста, то нагадуємо, що регулювати клапани потрібно через кожні 40–50 тис. км пробігу.

Устаткування ГБО на Ford Fiesta: нюанси

Двигуни належать до розряду класичних інжекторів, а отже, тут можна обійтися бюджетною комплектацією газобалонної системи для 4-циліндрових моторів. Трициліндровий літровий EcoBoost – виняток: для цього турбодвигуна з безпосереднім упорскуванням призначені спеціальні комплекти газового обладнання, про які скажемо далі.

Особливістю фордівських моторів Duratec вважається обмежений ресурс свічок запалювання, тому перед монтажем ГБО на Форд Фієста рекомендуємо встановити комплект нових свічок, а також перевірити працездатність ВВ-проводів і котушок. Це забезпечить більш коректне налаштування газового впорскування. Справа в тому, що комплекти йдуть з універсальною програмою газового впорскування, і щоб устаткування ГБО на Ford Fiesta працювало як треба, обладнання додатково налаштовують після монтажу.

Відбувається це таким чином: спочатку запускаються автокалібрування та автоналаштування, які прошиті в електронному блоці управління (ЕБУ). Потім машина тестується в реальних дорожніх умовах. Мета – газовий «мозок» повинен «зняти» штатні налаштування двигуна на бензині для створення газової паливної карти. Це відповідальний момент, тому важливо, щоб усі бортові системи працювали коректно. Отримана паливна карта на газі перевіряється при діагностиці, і тільки після цього машина готова до повноцінної експлуатації на пропан-бутані.

Устаткування ГБО на Форд Фієста з прямим упорскуванням є більш складнішим, тому що програма впорскування газу вже прошита в ЕБУ виробником газобалонної апаратури під конкретний двигун, і система працює трохи інакше від звичайної. Така персоніфікація обходиться дорожче і є складнішою при налаштуванні, тому комплекти під EcoBoost відносять до преміального цінового сегменту. Детальніше про газифікацію безпосередніх ДВЗ дізнавайтесь у нашого фахівця.

гбо на форд фієста

Як працює ГБО на Ford Fiesta

Тут усе є традиційним для устаткування 4-го покоління газу: запуск і прогрівання мотору відбуваються на бензині. Мета – забезпечити якісне підігрівання редуктора-випарника, який з'єднаний із системою охолодження авто. Коли температура охолоджуючої рідини (ОР) досягне 40°C, ЕБУ перемкне машину на газ. При цьому можна починати рухатись і взагалі експлуатувати машину як зазвичай. Участь водія тут не потрібна – управління режимами проводиться автоматично, а отже, є абсолютно безпечним.

Поворотний перехід на бензин відбувається у випадках, коли закінчився газ у балоні або виникли проблеми з агрегатами газового устаткування. Газовий режим також відключається при підвищених обертах двигуна (стандартно – від 4500 обертів) – машина м'яко і непомітно переходить на бензин. Про зміну паливного режиму сигналізує кнопка управління, що розташована в салоні.

Виходить, після встановлення ГБО на Ford Fiesta 4-го покоління участь водія обмежується своєчасною заправкою пропан-бутаном. Процес мало відрізняється від заправки бензином – для полегшення цього завдання можна встановити виносний заправний пристрій (ВЗП) у люк бензобаку. Решту питань щодо газифікації та експлуатації «Фієсти» на газі ставте нашому фахівцеві.

Сподобалася стаття? Поділіться
Час газу – це офіційні
сертифіковані станції з
установлення, обслуговування та ремонту ГБО
Ми отримали сертифікацію виробників систем ГБО, які встановлюємо, а також усі необхідні державні дозвільні документи, у тому числі – від Державної служби з питань праці на роботи підвищеної небезпеки.
0% розстрочка0% розстрочка
Время газа