Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

ГБО на Fiat Linea 1.4T 2012 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії установки на Fiat Linea 1.4T 2012 (4 циліндра), ГБО 4 покоління
Встановлення ГБО 4 покоління Lovato Smart на Fiat Linea 1.4T 2012 р. в.
Підібрати комплект під мій автомобіль
Авто в портфолио > Группа 1
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% успішної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО в розстрочку
Справжня Гарантія
Окрім заводської гарантії, надаємо додаткову гарантію 3 роки або 100 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні питання в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хочете отримати чек-лист
Як встановити ГБО на 100% без шкоди для двигуна?
Пришлемо вам його в месенджер
Мессенджеры

Хоча «Лінеа» і не належить до найбільш поширених автомобілів в Україні, проте силовий агрегат моделі нам добре знайомий. Цей самий мотор ставився також на «Добло» і «Гранд Пунто», та навіть на деякі моделі «Лянча» й «Альфа Ромео». Причому на компактних хетчбеках двигун показує трохи кращу економічність, ніж на седані. Причини – розміри та вага. Саме тому встановлення ГБО на Фіат Лінеа – це єдина можливість заощадити на паливі, адже агрегат дуже вимогливий до його якості, тому знижувати витрати за рахунок заправки бензином з меншим октановим числом ніяк не можна. В іншому випадку автовласника чекають неприємності.

З пропан-бутаном таких проблем немає: октанове число в газу – вище не буває.

Крім того, газове паливо неможливо (і безглуздо) розбавляти шкідливими для ДВЗ домішками, тому газ на Фіат Лінеа забезпечує в циліндрах чистоту і порядок. Ще один доказ на користь газифікації – наявність гідрокомпенсаторів у моторі, а отже, автовласникові не потрібно турбуватися про теплові зазори клапанів. Однак це не означає, що до підбору газобалонного комплекту можна ставитися халатно. Справа в тому, що в 1,4-літрового «атмосферника» зовсім небагато «коней». Щоб тяга на пропані не поступалася бензиновій, апаратура повинна ідеально відповідати ДВЗ.

газ на Fiat Linea

Установлення ГБО на Фіат Лінеа

Нагадаємо, що Італія – чи не найбільш газифікована країна в Європі. Недарма багато виробників газової апаратури мають італійську прописку. Тому фіатовські мотори чудово сприймають пропан-бутан. Головне – зробити уточнюючі налаштування впорскування газу після монтажу обладнання і всіх автоналаштувань, передбачених програмою.

Справа в тому, що більшість комплектів ГБО на Fiat Linea середнього цінового сегменту укомплектовані універсальними програмами газового впорскування. Вони прошиті в електронному блоці управління (ЕБУ) і підходять для цілого ряду автомобілів зі схожими технічними характеристиками, тому після встановлення систему треба доналаштовувати.

На першому етапі ЕБУ збирає інформацію про бензинові алгоритми впорскування для різних умов експлуатації. Потім створюється паливна карта, що повторює бензинове впорскування, тільки з коефіцієнтом корекції, який враховує різницю фізичних властивостей бензину та пропан-бутану. На заключному етапі отримані налаштування ГБО на Фіат Лінеа перевіряються при діагностиці. Якщо бортовий комп'ютер автомобіля не видає помилок, отже, впорскування налаштоване коректно і машина готова до повноцінної експлуатації. Завдання водія – вчасно заїжджати на ТО газової апаратури.

Міжсервісний інтервал становить зазвичай 10 тис. км пробігу.

Основною сервісною операцією протягом усього строку експлуатації газобалонного устаткування є заміна газових фільтрів. Ремонт редуктора-випарника або заміна окремих елементів можуть знадобитися після 100 тис. км пробігу: ресурс агрегатів багато в чому залежить від виробника апаратури і правильної експлуатації. Про те, як їздити на газі, щоб обладнання окупило себе мінімум 10 разів, докладніше проінструктують наші фахівці.

Як працює ГБО на Fiat Linea

Запуск і прогрівання двигуна повинні проводитися на бензині. Справа в тому, що для якісного перетворення скрапленого пропан-бутану в пар потрібно, щоб корпус редуктора-випарника прогрівся мінімум до 40°C. При більш низькій температурі газ випаровується не повністю. Крім того, процес перетворення супроводжується різким зниженням температури, і без підігрівання корпус редуктора обледеніє, а внутрішні елементи агрегату зазнають підвищених механічних навантажень, що негативно позначиться на ресурсі.

Функція запуску на газі, яка передбачена програмою, призначена виключно для аварійних ситуацій.

Після досягнення робочої температури електроніка автоматично переведе машину на газ. Про зміну паливного режиму повідомить світловий сигнал на кнопці керування режимами. До слова, він же повідомляє водієві про залишок газу в балоні. Газовий режим залишається активним, поки в балоні не закінчиться газ. Якщо вчасно не заправитись, електроніка включить бензиновий режим, який також автоматично активується, коли оберти двигуна перевищують позначку 4500 об/хв. Решту запитань про роботу ГБО ставте нашим консультантам.