У моделі три бензинові агрегати - 1.2, 1.4 і 1.6 л. Перший відносять до розряду примхливих. Решта два питань не викликають. Примітно, що у двигунів практично однакова витрата палива 9.5-10 л на сотню, тому газовий комплект на фургоні - звичайне явище, нерідко прямо з конвеєру.
Почнемо з балону: до радості власників, зовні можливо розмістити ТОР на 43 л. Кліренс дозволяє, а конфігурація системи вихлопу не заважає. При бажанні в багажному відділенні розміщують циліндр на 100 л. Циліндричний столітровий балон займе трохи менше половини підлоги. Місця для вантажу залишиться, приблизно як в багажнику Ланоса, так що для цивільної експлуатації обсягу вистачить цілком.
Організація простору під капотом дає монтажникам Gaz-time варіанти компоновки ГБО на Фіат Добло: газові форсунки можливо заховати за ресивером або розмістити традиційно - зверху. Редуктор розміщують праворуч, а електронний блок управління газовим комлектом (ЕБК) - зліва на перегородці, по якій пропускають гофру з джгутом проводів. Кнопка керування режимами виноситься в салон автомобіля. Варіантів монтажу виносного заправного пристрою (ЗП) також безліч - в бампер, під бампер або в люк бензобака.
Мотори відмінно поєднуються з будь-яким типом обладнання, але виключно 4 покоління і вище. Модель популярна в Європі, тому навіть преміальні бренди надають персональні прошивки для окремих модифікацій. Повідомте нашому консультанту VIN-код машини, щоб дізнатися ціну комплектації ГБО на FIAT Doblo від топових брендів. Після монтажу подібне обладнання не потребує додаткових регулювань.
Але частіше на утилітарний фургончик ставлять бюджетні комлекти з помірними по швидкості форсунками. Єдине, що ми рекомендуємо додавати в базовий комплект - варіатор випередження кута запалювання (КВЗ). Пристрій допомагає уникнути зниження потужності і без того скромного двигуна за рахунок повного спалювання порції палива в камері згорання.
Прилади з готовими прошивками йдуть з фіксованими показаннями зміни кута - 5, 10 або 15 градусів, що рідко задовольняє конкретним вимогам. Ще одна перевага програмованого варіатора - запалювання коригується в декількох діапазонах оборотів двигуна - кожні 500 об. / хв., наприклад. Тому газ на Фіат Добло згорає повністю в будь-яких режимах, а не вилітає в трубу. Налаштування роблять в русі під контролем діагностичного обладнання одночасно з точними регулюваннями ГБО. Звідси економічність і більш високий ККД мотора.