Наші роботи
Daewoo

ГБО на Daewoo SENS (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Daewoo SENS (4 циліндра).

Встановлення ГБО 4 покоління Lovato на Daewoo Sens (Деу Сенс)
Встановлення ГБО 4 покоління Lovato на Daewoo Sens (Деу Сенс)
Кнопка перемикання палива газ-бензин Lovato
Кнопка перемикання палива газ-бензин Lovato
Загальний вигляд підкапотного простору автомобіля
Загальний вигляд підкапотного простору автомобіля
Блок керування ГБО Lovato
Блок керування ГБО Lovato
Форсунки газові Lovato
Форсунки газові Lovato
Балон Green Gas 43 л
Балон Green Gas 43 л
Тороїдальний балон Greengas на 43 л замість запасного колеса
Тороїдальний балон Greengas на 43 л замість запасного колеса
Заправний пристрій виведено під бампер
Заправний пристрій виведено під бампер
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль

Daewoo SENS (4 циліндра) с установленной системой ГБО Lovato

Sens - а чи не від sensitive? Однозначно ні

Автомобіль - рекордсмен з продажу останніх 10 років, тому вивчений нашими мотористами досконально. Модель оснащують МеМЗовським движком на 1,3 або 1,4 л. По суті, це один і той же агрегат, тільки в другому випадку - з розточеним блоком.

Всі свої здібності мотор видає в районі 3000 об. / хв. Особливих вимог до комплектації газового обладнання у двигунів немає. Більш того, іноді, щоб заощадити, автовласники ставлять в другому поколінні, особливо на екземпляри ранніх років випуску.

ГБО на Деу СенсРішення підходить невибагливим водіям:

  • І без того малопотужний агрегат втрачає дефіцитні «конячки».
  • Система «антихлопок» не завжди запобігає зворотному удару полум'ям.
  • Редуктор-випарник при міській експлуатації потребує зливу конденсату.
  • Витрата газу на «Сенсі» в середньому вище, ніж на більш сучасному обладнанні.
  • Водієві доводиться постійно стежити за рівнем суміші пропан-бутану в балоні.

До недоліків додамо проблеми з холостими оборотами і часті помилки налаштувань подачі пропану, тому що редуктор регулюють вручну. Перевірити коректність регулювань неможливо, а покладатися виключно на суб'єктивну оцінку сидящого за кермом - неправильно: якщо машина по відчуттях їде, це не означає, що в камері згоряння всі процеси протікають нормально.

У гонитві за зниженням витрат налаштувальники або самі автовласники збіднюють суміш. Для клапанів і поршнів це не проходить безслідно, тому у машин з другим поколінням газової апаратури проблеми з ДВС зустрічаються часто.

Газ на «Сенс»: ГБО 4

Єдиний недолік газового обладнання четвертого покоління - водієві не потрібно що-небудь крутити. Після монтажу машина потрапляє в руки налаштувальників. Спершу запускають автокалібровку, щоб завести мотор на пропані. Є думка, що можна обійтися однією автокорекцією, але це помилка - функція якраз і призначена для запуску двигуна на газу, щоб проводити подальші регулювання, але в русі.

Щоб викачати паливні карти, проводять ходові випробування з подальшою діагностикою діагностичним обладнанням - тобто, кожна корекція перевіряється. Модифікації авто без лямбда-зонда налаштовуються за допомогою газоаналізатора - іншого способу дізнатися інформацію про процеси, що відбуваються в циліндрах немає.

В іншому випадку встановлення ГБО на «Сенс» принесе ті ж неприємності, що і у випадку з ручними регулюваннями редуктора-випарника. Налаштування інших примірників перевіряються традиційним способом - комп'ютерною діагностикою.

Мелітопольські мотори обходяться базовою комплектацією газобалонної апаратури. Якщо власник хоче поліпшити характеристики, то швидкісні газові форсунки підуть тільки на користь. Також ми рекомендуємо включати в комплект варіатор УОЗ, тоді за рахунок корекції запалювання вдасться уникнути зниження потужності.

Пропан і бензин згорають з різною швидкістю, і якщо не зробити кут трохи раніше, частина незгорілого газу вилітає в трубу. В результаті ККД слабенького двигуна знижується, а випускні клапани страждають від теплового навантаження. Звичайно, яке ГБО краще ставити на «Сенс», вирішує сам автовласник. Однак вважаємо своїм обов'язком порекомендувати перевірені варіанти комплектацій.

Сподобалася стаття? Поділіться
Час газу – це офіційні
сертифіковані станції з
установлення, обслуговування та ремонту ГБО
Ми отримали сертифікацію виробників систем ГБО, які встановлюємо, а також усі необхідні державні дозвільні документи, у тому числі – від Державної служби з питань праці на роботи підвищеної небезпеки.
0% розстрочка0% розстрочка
Время газа