Наші роботи
Daewoo

ГБО на Daewoo SENS (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Daewoo SENS (4 циліндра).

Встановлення ГБО 4 покоління Lovato на Daewoo Sens (Деу Сенс)
Встановлення ГБО 4 покоління Lovato на Daewoo Sens (Деу Сенс)
Кнопка перемикання палива газ-бензин Lovato
Кнопка перемикання палива газ-бензин Lovato
Загальний вигляд підкапотного простору автомобіля
Загальний вигляд підкапотного простору автомобіля
Блок керування ГБО Lovato
Блок керування ГБО Lovato
Форсунки газові Lovato
Форсунки газові Lovato
Балон Green Gas 43 л
Балон Green Gas 43 л
Тороїдальний балон Greengas на 43 л замість запасного колеса
Тороїдальний балон Greengas на 43 л замість запасного колеса
Заправний пристрій виведено під бампер
Заправний пристрій виведено під бампер
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль
Встановлення ГБО на інших моделях Daewoo

Daewoo SENS (4 циліндра) с установленной системой ГБО Lovato

Sens - а чи не від sensitive? Однозначно ні

Автомобіль - рекордсмен з продажу останніх 10 років, тому вивчений нашими мотористами досконально. Модель оснащують МеМЗовським движком на 1,3 або 1,4 л. По суті, це один і той же агрегат, тільки в другому випадку - з розточеним блоком.

Всі свої здібності мотор видає в районі 3000 об. / хв. Особливих вимог до комплектації газового обладнання у двигунів немає. Більш того, іноді, щоб заощадити, автовласники ставлять в другому поколінні, особливо на екземпляри ранніх років випуску.

ГБО на Деу СенсРішення підходить невибагливим водіям:

  • І без того малопотужний агрегат втрачає дефіцитні «конячки».
  • Система «антихлопок» не завжди запобігає зворотному удару полум'ям.
  • Редуктор-випарник при міській експлуатації потребує зливу конденсату.
  • Витрата газу на «Сенсі» в середньому вище, ніж на більш сучасному обладнанні.
  • Водієві доводиться постійно стежити за рівнем суміші пропан-бутану в балоні.

До недоліків додамо проблеми з холостими оборотами і часті помилки налаштувань подачі пропану, тому що редуктор регулюють вручну. Перевірити коректність регулювань неможливо, а покладатися виключно на суб'єктивну оцінку сидящого за кермом - неправильно: якщо машина по відчуттях їде, це не означає, що в камері згоряння всі процеси протікають нормально.

У гонитві за зниженням витрат налаштувальники або самі автовласники збіднюють суміш. Для клапанів і поршнів це не проходить безслідно, тому у машин з другим поколінням газової апаратури проблеми з ДВС зустрічаються часто.

Газ на «Сенс»: ГБО 4

Єдиний недолік газового обладнання четвертого покоління - водієві не потрібно що-небудь крутити. Після монтажу машина потрапляє в руки налаштувальників. Спершу запускають автокалібровку, щоб завести мотор на пропані. Є думка, що можна обійтися однією автокорекцією, але це помилка - функція якраз і призначена для запуску двигуна на газу, щоб проводити подальші регулювання, але в русі.

Щоб викачати паливні карти, проводять ходові випробування з подальшою діагностикою діагностичним обладнанням - тобто, кожна корекція перевіряється. Модифікації авто без лямбда-зонда налаштовуються за допомогою газоаналізатора - іншого способу дізнатися інформацію про процеси, що відбуваються в циліндрах немає.

В іншому випадку встановлення ГБО на «Сенс» принесе ті ж неприємності, що і у випадку з ручними регулюваннями редуктора-випарника. Налаштування інших примірників перевіряються традиційним способом - комп'ютерною діагностикою.

Мелітопольські мотори обходяться базовою комплектацією газобалонної апаратури. Якщо власник хоче поліпшити характеристики, то швидкісні газові форсунки підуть тільки на користь. Також ми рекомендуємо включати в комплект варіатор УОЗ, тоді за рахунок корекції запалювання вдасться уникнути зниження потужності.

Пропан і бензин згорають з різною швидкістю, і якщо не зробити кут трохи раніше, частина незгорілого газу вилітає в трубу. В результаті ККД слабенького двигуна знижується, а випускні клапани страждають від теплового навантаження. Звичайно, яке ГБО краще ставити на «Сенс», вирішує сам автовласник. Однак вважаємо своїм обов'язком порекомендувати перевірені варіанти комплектацій.

Сподобалася стаття? Поділіться
Назад
Адреса станций

Выберите станцию, чтобы посмотреть контакты

Окружнаяс. Софиевская Борщаговка
ул. Садовая, 48а
Оболоньул. Автозаводская 18
Славутичпересечение ул. Центральная
и 139-ая Садовая
Подолул. Набережно-Луговая, 8
Виноградарьул. Новомостицкая, 25

Сервис

(044) 237 01 41
(063) 237 01 41

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Оболоньул. Автозаводская 18

Сервис

(044) 247 93 47
(063) 247 93 47

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Славутичпересечение ул. Центральная
и 139-ая Садовая

Сервис

(044) 578 02 22
(063) 578 02 22

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Подолул. Набережно-Луговая, 8

Сервис

(044) 578 03 73
(063) 578 03 73

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Время газа