Автомобіль - рекордсмен з продажу останніх 10 років, тому вивчений нашими мотористами досконально. Модель оснащують МеМЗовським движком на 1,3 або 1,4 л. По суті, це один і той же агрегат, тільки в другому випадку - з розточеним блоком.
Всі свої здібності мотор видає в районі 3000 об. / хв. Особливих вимог до комплектації газового обладнання у двигунів немає. Більш того, іноді, щоб заощадити, автовласники ставлять в другому поколінні, особливо на екземпляри ранніх років випуску.
До недоліків додамо проблеми з холостими оборотами і часті помилки налаштувань подачі пропану, тому що редуктор регулюють вручну. Перевірити коректність регулювань неможливо, а покладатися виключно на суб'єктивну оцінку сидящого за кермом - неправильно: якщо машина по відчуттях їде, це не означає, що в камері згоряння всі процеси протікають нормально.
У гонитві за зниженням витрат налаштувальники або самі автовласники збіднюють суміш. Для клапанів і поршнів це не проходить безслідно, тому у машин з другим поколінням газової апаратури проблеми з ДВС зустрічаються часто.
Єдиний недолік газового обладнання четвертого покоління - водієві не потрібно що-небудь крутити. Після монтажу машина потрапляє в руки налаштувальників. Спершу запускають автокалібровку, щоб завести мотор на пропані. Є думка, що можна обійтися однією автокорекцією, але це помилка - функція якраз і призначена для запуску двигуна на газу, щоб проводити подальші регулювання, але в русі.
Щоб викачати паливні карти, проводять ходові випробування з подальшою діагностикою діагностичним обладнанням - тобто, кожна корекція перевіряється. Модифікації авто без лямбда-зонда налаштовуються за допомогою газоаналізатора - іншого способу дізнатися інформацію про процеси, що відбуваються в циліндрах немає.
В іншому випадку встановлення ГБО на «Сенс» принесе ті ж неприємності, що і у випадку з ручними регулюваннями редуктора-випарника. Налаштування інших примірників перевіряються традиційним способом - комп'ютерною діагностикою.
Мелітопольські мотори обходяться базовою комплектацією газобалонної апаратури. Якщо власник хоче поліпшити характеристики, то швидкісні газові форсунки підуть тільки на користь. Також ми рекомендуємо включати в комплект варіатор УОЗ, тоді за рахунок корекції запалювання вдасться уникнути зниження потужності.
Пропан і бензин згорають з різною швидкістю, і якщо не зробити кут трохи раніше, частина незгорілого газу вилітає в трубу. В результаті ККД слабенького двигуна знижується, а випускні клапани страждають від теплового навантаження. Звичайно, яке ГБО краще ставити на «Сенс», вирішує сам автовласник. Однак вважаємо своїм обов'язком порекомендувати перевірені варіанти комплектацій.