Модель успадкувала опелівську лінійку моторів. Хоча говорити про лінійку не зовсім правильно, тому що Nexia випускалася або з 1,5-літровим двигуном, який знайомий нам по «Ланос», або з не менш відомим для «опелекерувачів» агрегатом на 1,6 л. Обидва движка вважаються надійними і невибагливими. Хвороба одна – закоксування впускних-випускних клапанів і EGR-клапана в модифікаціях, де він присутній. Йдеться про технології допалювання незгорілого палива на догоду строгим екологічним нормам.
При експлуатації на газі «фамільних» проблем вдається уникнути або відстрочити на кілька десятків тисяч кілометрів пробігу. Одним словом, при правильно відрегульованій газовій системі машина економить гроші власника і на заправці, і на ремонті.
Двигуни в залежності від року випуску оснащуються або попарно паралельним, або фазованим уприскуванням. Від типу бензинових форсунок залежить вибір газових форсунок. Виходячи з принципу відповідності, в першому випадку в комплект рекомендується включати скорострільні форсунки – час спрацьовування штока у газових форсунок повинен бути не менше, ніж у бензинових аналогів. В іншому випадку час уприскування, виставлений настроювачем в паливній картці, стане недосяжним для повільних форсунок – шток зависне в відкритому положенні, чому збільшиться витрата пропан-бутану.
З фазованим уприскуванням простіше: тут можна обійтися бюджетними газовими форсунками, і установка ГБО на ДЕУ Нексія в такому випадку обійдеться трохи дешевше. Однак треба враховувати, що ресурс у таких моделей помітно нижче, ніж у форсунок середнього цінового сегмента. Крім того, вже на середині терміну експлуатації (близько 40 тис. Км пробігу) будуть потрібні заміна ремкомплекта і калібрування газових форсунок. Варіанти подорожче ходять не менше 100 тис. км. Пробіг преміальних моделей досягає 200 тис. км.
Що стосується решти комплектації газобалонної установки, то вона не залежить від типу бензинових форсунок. З рекомендацій виділимо: підбір редуктора-випарника з 20-процентним запасом потужності, що знизить навантаження на агрегат, а значить, і збільшить його ресурс; якісний монтажний матеріал, що гарантує безпечну і комфортну їзду, без запаху газу в салоні і необхідності регулярно підтягувати хомути.
Газове обладнання на ДЕУ Нексія окупиться вже через 10-12 тис. км пробігу. Обчислити поріг окупності точніше можна за допомогою нашого газового калькулятора. Відзначимо, що повністю відмовитися від бензину не можна, тому що запуск і прогрів мотора відбуваються в штатному режимі.
Також на підвищених обертах: коли двигун розкручується понад 4500 об./хв., електроніка перемикає машину на бензин, щоб не створювати підвищену теплове навантаження на двигун. Як тільки стрілка тахометра повертається назад, ЕБУ тут же включає газовий режим. Детальніше про те, як працює газ на ДЕУ Нексія, дізнавайтеся у наших фахівців.