Модель оснащується одним з двох моторчиків - 3-циліндровим агрегатом на 0,8 л або 4-циліндровим на 1 л.
ДВС відрізняються завидною витривалістю: 250-300 тис. км пробігу - не межа. Щоб не випадати з міського трафіку, обидва двигуни доводиться розкручувати, тому рекордно низький «апетит» вони не мають.
Причому на трасі ситуація така ж: на швидкості 100 км / год витрата відповідає міському режиму - 6-6,5 л на 100 км, що в грошах означає майже 150 грн, і якщо у машинки значні денні пробіги, то з'являється економічний сенс перевести авто на пропан. Адже більш ніж дворазова різниця в ціні пального дозволяє швидко окупити витрати по установці.
Потужність у моторів невелика, і щоб не розгубити скромний потенціал, особливо відповідально підходять до налаштувань системи.
Якщо правильно відрегулювати ГБО, застосувати на додаток варіатор УОЗ і вчасно заїжджати на сервіс, то різниці з бензиновою експлуатацією не буде. Причому суб'єктивні відчуття людини, яка сидитить за кермом підтвердяться даними діагностичного обладнання.
Після монтажу машину відправляють на ходові випробування. Відтворюючи справжню їзду в різноманітних режимах, налаштовувач вибудовує паливну карту на пропані - вся суть тут в корекціях бензинових алгоритмів під газ.
Намагатися зробити це на холостому ходу не варто - в русі виходить точніше. Також не слід обмежуватися автокалібровкою, які закладені в універсальній програмі, тому що крім холостого ходу жоден режим нормально працювати не буде.
Газ на Матіз часто ставлять разом з коректором запалювання. Пристрій не входить до переліку обов'язкових, тому що «мізки» деяких комплектацій обладнання вже містять його функції. Але що стосується універсальних програм, то без варіатора не обійтися.
Прилад виключає ситуації, коли паливо догорає на випуску. А це означає, що клапани не будуть страждати від підвищених температур, і двигун буде працювати в штатному режимі.
ГБО вимагає періодичного обслуговування - через кожні 10 тис. км пробігу. Сервіс полягає в заміні витратних матеріалів та діагностиці системи на предмет некоректної роботи.
Крім того, майстри перевірять скарги водія, якщо такі виникнуть. При нормальній експлуатації та регулярному ТО обладнання прослужить не менше 100 тис. км. За цей час ГБО окупить себе не один раз - на новий Matiz не вистачить, але на половину його вартості зібрати можна.