Двигуни моделі мають колосальний ресурс: 400 тис. км пробігу – часто не межа для агрегатів серії K7J. Наявність ГБО на Dacia Logan працює тільки на збільшення безремонтного пробігу, саме тому машина так полюбилася таксистам і корпоративним клієнтам, які експлуатують «Логан» у режимі 24/7/365. Причина надійності мотору полягає в його вдалій конструкції, яку розробили ще у 80-х роках минулого століття.
Протилежний бік надійності агрегатів – високі витрати палива, тому встановлення ГБО на Дачія Логан – звичайне явище.
Чотирициліндрові мотори являють собою класичний інжектор, тому особливих вимог до комплектації газобалонного обладнання немає, тут встановлюється 4-те покоління ГБО на Дачія Логан.
Участь водія у роботі газового обладнання не потрібна: управління паливними режимами, кількість пропан-бутану, що надходить у конкретний момент їзди, і навіть залишок газу в балоні – усе це контролюється електронним блоком управління ГБО (ЕБУ). Щоб устаткування ГБО на Dacia Logan не завдавало клопоту, завдання водія – вчасно заправляти балон і проходити планове ТО обладнання.
До моменту серйозного ремонту або заміни окремих елементів газобалонної системи ваші вкладення в газифікацію окупляться 8–10 разів. Як правило, заміна деяких вузлів потрібна, коли газовий пробіг автомобіля перевищує 80 тис. км пробігу, а саме – редуктор-випарник потребує заміни ремкомплекту. Заміна шлангів (рукавів) і газової магістралі здійснюється тільки за потреби. Головне – вчасно проходити ТО. Ресурс ЕБУ розраховано на весь строк служби автомобіля.
Сказане стосується також інших моделей «Дачіа-Рено», де застосовуються ДВЗ серії K7J. Яка саме комплектація газобалонного обладнання підійде для конкретного автомобіля, підкаже наш консультант.