Наші роботи
Dacia

ГБО на Dacia Logan 1.4 2007 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Dacia Logan 1.4 2007 (4 циліндра).

Встановлення ГБО 4 покоління Lovato Smart на Dacia Logan 1.4 2007 р. в.
Встановлення ГБО 4 покоління Lovato Smart на Dacia Logan 1.4 2007 р. в.
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Редуктор із запасом потужності Lovato RGJ + Рукава Parker
Редуктор із запасом потужності Lovato RGJ + Рукава Parker
Фільтр тонкого очищення з відстійником Lovato + Самозатисні хомути
Фільтр тонкого очищення з відстійником Lovato + Самозатисні хомути
Високошвидкісні форсунки Lovato 2КР
Високошвидкісні форсунки Lovato 2КР
Електронний блок управління Lovato Smart ExR
Електронний блок управління Lovato Smart ExR
Тороїдальний балон на 42 л. з мультиклапаном євростандарту замість запасного колеса
Тороїдальний балон на 42 л. з мультиклапаном євростандарту замість запасного колеса
Газовий заправний пристрій в нижній частині бампера
Газовий заправний пристрій в нижній частині бампера
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль
Встановлення ГБО на інших моделях Dacia

Dacia Logan 1.4 2007 (4 циліндра) с установленной системой ГБО Lovato

Двигуни моделі мають колосальний ресурс: 400 тис. км пробігу – часто не межа для агрегатів серії K7J. Наявність ГБО на Dacia Logan працює тільки на збільшення безремонтного пробігу, саме тому машина так полюбилася таксистам і корпоративним клієнтам, які експлуатують «Логан» у режимі 24/7/365. Причина надійності мотору полягає в його вдалій конструкції, яку розробили ще у 80-х роках минулого століття.

Протилежний бік надійності агрегатів – високі витрати палива, тому встановлення ГБО на Дачія Логан – звичайне явище.

ГБО на Dacia Logan

ГБО на Dacia Logan: нюанси

Чотирициліндрові мотори являють собою класичний інжектор, тому особливих вимог до комплектації газобалонного обладнання немає, тут встановлюється 4-те покоління ГБО на Дачія Логан.

Окупиться така газифікація вже за 10 тис. км пробігу.

Участь водія у роботі газового обладнання не потрібна: управління паливними режимами, кількість пропан-бутану, що надходить у конкретний момент їзди, і навіть залишок газу в балоні – усе це контролюється електронним блоком управління ГБО (ЕБУ). Щоб устаткування ГБО на Dacia Logan не завдавало клопоту, завдання водія – вчасно заправляти балон і проходити планове ТО обладнання.

До моменту серйозного ремонту або заміни окремих елементів газобалонної системи ваші вкладення в газифікацію окупляться 8–10 разів. Як правило, заміна деяких вузлів потрібна, коли газовий пробіг автомобіля перевищує 80 тис. км пробігу, а саме – редуктор-випарник потребує заміни ремкомплекту. Заміна шлангів (рукавів) і газової магістралі здійснюється тільки за потреби. Головне – вчасно проходити ТО. Ресурс ЕБУ розраховано на весь строк служби автомобіля.

Сказане стосується також інших моделей «Дачіа-Рено», де застосовуються ДВЗ серії K7J. Яка саме комплектація газобалонного обладнання підійде для конкретного автомобіля, підкаже наш консультант.

Сподобалася стаття? Поділіться
Час газу – це офіційні
сертифіковані станції з
установлення, обслуговування та ремонту ГБО
Ми отримали сертифікацію виробників систем ГБО, які встановлюємо, а також усі необхідні державні дозвільні документи, у тому числі – від Державної служби з питань праці на роботи підвищеної небезпеки.
0% розстрочка0% розстрочка
Время газа