ГБО на Citroën C4 1.6 2012 (4 циліндра) система ГБО - KME
Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Citroën C4 1.6 2012 (4 циліндра).
Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Citroën C4 1.6 2012 (4 циліндра).
Citroën C4 1.6 2012 (4 циліндра) с установленной системой ГБО KME
Модель оснащують передовим двигуном VTi з багатоточковим вприскуванням на 4 форсунки - спільна розробка з баварцями. Такі ж ДВС ставлять на автомобілі Пежо і Міні Купер. З інженерної точки зору перешкоди для перекладу машини на пропан відсутні. Однак велика кількість електронних систем в управлінні змушують налаштувальників Gaz-time попітніти. Майстри без досвіду регулювання подібних систем не залучаються.
Головна фішка - змінна висота підйому клапанів. В основі алгоритму - електродвигун, керований бортовим комп'ютером (БК): за сигналом БК електромоторчик змінює плече коромисла, що впливає на клапан. Міра дає широку моментную полку і непогану економічність. Але через нагару від нашого бензину клапани підвисають. Після встановлення ГБО на Сітроен С4 подібна проблема зникає. Пропан згорає чисто.
Другий нюанс - після кожного втручання в двигун - заміна прокладки, мастилоз’ємних ковпачків або ланцюга ГРМ, що має обмежений ресурс, - потрібно оновити налаштування в БК. Це можливо лише в умовах СТО. Ще ми рекомендуємо ігнорувати розпорядження виробника по частоті заміни моторного масла: щодня перевіряйте його рівень, а міняйте - кожні 10 тис. пробігу замість 20-ти. Клієнти Gaz-time поєднують процедуру з плановим ТО газобалонного комплекту. Те ж стосується свічок, ставте нові не рідше разу на рік.
Через догорання пропану на випуску тут в першу чергу страждають ковпачки. Згодом починається масляний жор з усіма наслідками, що випливають проблемами. Тому, раз вирішили ставити газ на Сітроен С4, включайте в комплект варіатор випередження кута запалювання (УОЗ). В обов'язкову комплектацію він не входить. Пристрій допоможе відкоригувати іскроутворення, щоб до моменту відкриття клапанів порція пропану встигала згоріти.
Ми застосовуємо програмовані варіатори, щоб виставляти потрібний кут під конкретні обороти коленвалу.
Крім того, краще використовувати газові «мізки» - електронний блок керування (ЕБК) - з просунутим софтом, що потім позитивно позначиться на точності налаштувань. Для неквапливої їзди підуть і звичайні форсунки, які входять в базовий комплект. Але для динамічної експлуатації вибирають форсунки із середньою і вищою продуктивністю. Любителям пошустріть важливо дотримати запас потужності плюс 20%. Тобто газофорсункі на 150 «коней» стануть впору.
Конструкція двигуна така, що регулювання виробляють виключно вручну. Автокалібровка покаже суцільну красу в інтерфейсі ЕБК, але коректної роботи системи не буде. Покладаються не тільки на досвід регулювальника, а й на діагностичний софт: після монтажу машину відчувають в русі - тільки так можливо відтворити реальну навантаження. Крок за кроком вибудовується газова паливна карта, тому процес не швидкий. Зате потім не виникне питань в повсякденній експлуатації.