Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Citroën C4 1.6 2012 (4 циліндра) система ГБО - KME

Фотографії установки ГБО 4 покоління на Citroën C4 1.6 2012 (4 циліндра)
Встановлення ГБО на Citroën C4 1.6 2012 (4 циліндра) система ГБО - KME
Ще установки ГБО на Citroën C4
Розрахунок витрати та економії
від встановлення ГБО на станціях «Час Газу» для Citroën C4 1.6 2012
Протягом 10 хвилин отримайте точну калькуляцію окупності ГБО для вашого Citroën C4 1.6 2012
Дисклеймер: точність розрахунку залежить багатьох чинників. Розрахунок нижче – усереднений. Ми наводимо його для того, щоб ви могли скласти загальне уявлення про вигоду їзди газом для вашого авто.
Бензин
Газ
Різниця
Об'єм бака
60 л
42 л
-18 л
Вартість повного бака
2778 ₴
885.78 ₴
-1892.22 ₴
Витрата на 100 км
місто 8.8 л
місто 10.12 л
1.32 л
траса 4.7 л
траса 5.41 л
0.71 л
Поїздка на одному баку
місто 682 км
місто 415 км
-267 км
траса 1277 км
траса 776 км
-500 км
Ціна палива
46.30 ₴
21.09 ₴
25.21 ₴ (на 54% дешевше)
Цена поездки 1000 км
місто 4074 ₴
місто 2134 ₴
1940 ₴ (на 48% дешевше)
траса 2176 ₴
траса 1141 ₴
1035 ₴ (на 48% дешевше)
Щомісячні витрати при пробігу 10 000 км у змішаному режимі
місто 31253 ₴
місто 16376 ₴
14876 ₴ (на 48% дешевше)
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор – це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху забезпечують інші комплектуючі.
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
5 років гарантії або 200 000 кілометрів пробігу від Час Газу
Окрім заводської гарантії на ГБО надаємо додаткову гарантію на встановлення ГБО – 5 років чи 200 000 кілометрів пробігу від компанії «Час Газу». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хочете отримати чек-лист.
Як встановити ГБО на Citroën C4 1.6 2012 і на 100% без шкоди для двигуна?
Вишлемо вам його в месенджер

Газ на авто (ГБО) на Citroën C4 1.6 2012 (4 циліндра) система ГБО - KME

Модель оснащують передовим двигуном VTi з багатоточковим вприскуванням на 4 форсунки - спільна розробка з баварцями. Такі ж ДВС ставлять на автомобілі Пежо і Міні Купер. З інженерної точки зору перешкоди для перекладу машини на пропан відсутні. Однак велика кількість електронних систем в управлінні змушують налаштувальників Gaz-time попітніти. Майстри без досвіду регулювання подібних систем не залучаються.

Особливості двигунів VTi Citroën C4 1.6 2012 (4 циліндра) система ГБО - KME

Головна фішка - змінна висота підйому клапанів. В основі алгоритму - електродвигун, керований бортовим комп'ютером (БК): за сигналом БК електромоторчик змінює плече коромисла, що впливає на клапан. Міра дає широку моментную полку і непогану економічність. Але через нагару від нашого бензину клапани підвисають. Після встановлення ГБО на Сітроен С4 подібна проблема зникає. Пропан згорає чисто.

Другий нюанс - після кожного втручання в двигун - заміна прокладки, мастилоз’ємних ковпачків або ланцюга ГРМ, що має обмежений ресурс, - потрібно оновити налаштування в БК. Це можливо лише в умовах СТО. Ще ми рекомендуємо ігнорувати розпорядження виробника по частоті заміни моторного масла: щодня перевіряйте його рівень, а міняйте - кожні 10 тис. пробігу замість 20-ти. Клієнти Gaz-time поєднують процедуру з плановим ТО газобалонного комплекту. Те ж стосується свічок, ставте нові не рідше разу на рік.

Нюанси комплектації ГБО

Через догорання пропану на випуску тут в першу чергу страждають ковпачки. Згодом починається масляний жор з усіма наслідками, що випливають проблемами. Тому, раз вирішили ставити газ на Сітроен С4, включайте в комплект варіатор випередження кута запалювання (УОЗ). В обов'язкову комплектацію він не входить. Пристрій допоможе відкоригувати іскроутворення, щоб до моменту відкриття клапанів порція пропану встигала згоріти.

Ми застосовуємо програмовані варіатори, щоб виставляти потрібний кут під конкретні обороти коленвалу.

Крім того, краще використовувати газові «мізки» - електронний блок керування (ЕБК) - з просунутим софтом, що потім позитивно позначиться на точності налаштувань. Для неквапливої ​​їзди підуть і звичайні форсунки, які входять в базовий комплект. Але для динамічної експлуатації вибирають форсунки із середньою і вищою продуктивністю. Любителям пошустріть важливо дотримати запас потужності плюс 20%. Тобто газофорсункі на 150 «коней» стануть впору.

Налаштування ГБО на Сітроен С4

Конструкція двигуна така, що регулювання виробляють виключно вручну. Автокалібровка покаже суцільну красу в інтерфейсі ЕБК, але коректної роботи системи не буде. Покладаються не тільки на досвід регулювальника, а й на діагностичний софт: після монтажу машину відчувають в русі - тільки так можливо відтворити реальну навантаження. Крок за кроком вибудовується газова паливна карта, тому процес не швидкий. Зате потім не виникне питань в повсякденній експлуатації.

Вам потрібне встановлення ГБО на Citroën ? 🤔
Чому Citroën повинне проводитись на сертифікованій станції ? 🤔
Скільки можливо заощадити, якщо встановити ГБО на Citroën ?🤔
Встановлення ГБО на Citroën , за чи проти?🤔