Наші роботи
Citroën

ГБО на Citroën C4 1.6 2012 (4 циліндра) система ГБО - KME

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Citroën C4 1.6 2012 (4 циліндра).

Встановлення ГБО 4 покоління KME Nevo на Citroen С4 1.6 2012 р. в.
Встановлення ГБО 4 покоління KME Nevo на Citroen С4 1.6 2012 р. в.
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Редуктор із запасом потужності Tomasseto Alaska + Самозатисні хомути
Редуктор із запасом потужності Tomasseto Alaska + Самозатисні хомути
Фільтр тонкого очищення з відстійником Alex Ultra 360 + Рукава Parker
Фільтр тонкого очищення з відстійником Alex Ultra 360 + Рукава Parker
Швидкісні форсунки Concord
Швидкісні форсунки Concord
Електронний блок управління KME Nevo
Електронний блок управління KME Nevo
Тороїдальний балон на 42 л. замість запасного колеса
Тороїдальний балон на 42 л. замість запасного колеса
Мультиклапан євростандарту
Мультиклапан євростандарту
Газовий заправний пристрій в нижній частині бампера
Газовий заправний пристрій в нижній частині бампера
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль

Citroën C4 1.6 2012 (4 циліндра) с установленной системой ГБО KME

Модель оснащують передовим двигуном VTi з багатоточковим вприскуванням на 4 форсунки - спільна розробка з баварцями. Такі ж ДВС ставлять на автомобілі Пежо і Міні Купер. З інженерної точки зору перешкоди для перекладу машини на пропан відсутні. Однак велика кількість електронних систем в управлінні змушують налаштувальників Gaz-time попітніти. Майстри без досвіду регулювання подібних систем не залучаються.

Особливості двигунів VTi

Головна фішка - змінна висота підйому клапанів. В основі алгоритму - електродвигун, керований бортовим комп'ютером (БК): за сигналом БК електромоторчик змінює плече коромисла, що впливає на клапан. Міра дає широку моментную полку і непогану економічність. Але через нагару від нашого бензину клапани підвисають. Після встановлення ГБО на Сітроен С4 подібна проблема зникає. Пропан згорає чисто.

Другий нюанс - після кожного втручання в двигун - заміна прокладки, мастилоз’ємних ковпачків або ланцюга ГРМ, що має обмежений ресурс, - потрібно оновити налаштування в БК. Це можливо лише в умовах СТО. Ще ми рекомендуємо ігнорувати розпорядження виробника по частоті заміни моторного масла: щодня перевіряйте його рівень, а міняйте - кожні 10 тис. пробігу замість 20-ти. Клієнти Gaz-time поєднують процедуру з плановим ТО газобалонного комплекту. Те ж стосується свічок, ставте нові не рідше разу на рік.

Нюанси комплектації ГБО

Через догорання пропану на випуску тут в першу чергу страждають ковпачки. Згодом починається масляний жор з усіма наслідками, що випливають проблемами. Тому, раз вирішили ставити газ на Сітроен С4, включайте в комплект варіатор випередження кута запалювання (УОЗ). В обов'язкову комплектацію він не входить. Пристрій допоможе відкоригувати іскроутворення, щоб до моменту відкриття клапанів порція пропану встигала згоріти.

Ми застосовуємо програмовані варіатори, щоб виставляти потрібний кут під конкретні обороти коленвалу.

Крім того, краще використовувати газові «мізки» - електронний блок керування (ЕБК) - з просунутим софтом, що потім позитивно позначиться на точності налаштувань. Для неквапливої ​​їзди підуть і звичайні форсунки, які входять в базовий комплект. Але для динамічної експлуатації вибирають форсунки із середньою і вищою продуктивністю. Любителям пошустріть важливо дотримати запас потужності плюс 20%. Тобто газофорсункі на 150 «коней» стануть впору.

Налаштування ГБО на Сітроен С4

Конструкція двигуна така, що регулювання виробляють виключно вручну. Автокалібровка покаже суцільну красу в інтерфейсі ЕБК, але коректної роботи системи не буде. Покладаються не тільки на досвід регулювальника, а й на діагностичний софт: після монтажу машину відчувають в русі - тільки так можливо відтворити реальну навантаження. Крок за кроком вибудовується газова паливна карта, тому процес не швидкий. Зате потім не виникне питань в повсякденній експлуатації.

Сподобалася стаття? Поділіться
Час газу – це офіційні
сертифіковані станції з
установлення, обслуговування та ремонту ГБО
Ми отримали сертифікацію виробників систем ГБО, які встановлюємо, а також усі необхідні державні дозвільні документи, у тому числі – від Державної служби з питань праці на роботи підвищеної небезпеки.
0% розстрочка0% розстрочка
Время газа