Наші роботи
Citroën

ГБО на Citroën C3 Picasso 1.4 2010 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Citroën C3 Picasso 1.4 2010 (4 циліндра).

Встановлення ГБО 4 покоління Lovato Smart на Citroen C3 Picasso 1.4 2010 р. в.
Встановлення ГБО 4 покоління Lovato Smart на Citroen C3 Picasso 1.4 2010 р. в.
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Загальний вигляд пікапотного простору після встановлення ГБО
Загальний вигляд пікапотного простору після встановлення ГБО
Редуктор із запасом потужності Lovato RGJ + Фільтр тонкого очищення з відстійником Lovato
Редуктор із запасом потужності Lovato RGJ + Фільтр тонкого очищення з відстійником Lovato
Високошвидкісні форсунки Lovato 2KP + Самозатисні хомути
Високошвидкісні форсунки Lovato 2KP + Самозатисні хомути
Тороїдальний балон на 42 л. з мультиклапаном євростандарта в ніші для запасного колеса
Тороїдальний балон на 42 л. з мультиклапаном євростандарта в ніші для запасного колеса
Газовий заправний пристрій в нижні частині бампера
Газовий заправний пристрій в нижні частині бампера
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль

Citroën C3 Picasso 1.4 2010 (4 циліндра) с установленной системой ГБО Lovato

Модель ділить платформу з компактними автомобілями Peugeot, що не дивно, адже французи давно об'єдналися в один мононаціональний концерн PSA Group. Однак інтернаціональність у «Пікассо» все одно присутня, адже до розробки силових агрегатів приєднались інженери з BMW. Двигун, який став загальним дітищем французьких і німецьких розробників, отримав горде ім'я Prince.

При підборі комплекту ГБО на Citroen C3 Picasso слід ураховувати ряд особливостей цього мотора.

Якщо бути точним, ідеться про дві бензинові «четвірки» на 1,4 та 1,6 л. На «Пікассо» їх ставлять без турбіни, але інші «навороти», як то кажуть, також у наявності. А саме – система плавної зміни висоти підйому клапанів Valvetronic 3-го покоління, система зміни фаз газорозподілу Double VANOS та велика кількість електронних датчиків там, де їх на малолітражках зазвичай не використовують.

Вважається, що це найскладніший 4-циліндровий мотор у світі. Ймовірно, тому агрегат кілька років поспіль перемагав у номінації «Двигун року». І хоча метою застосування фірмових баварських технологій була економічність, газ на Citroen C3 Picasso все одно ставлять, тому що «Принц» вельми чутливий до якості бензину. «Ліве» паливо стає причиною прогару клапанів, залягання кілець, а потім «масложору» і закоксування. З пропан-бутаном таких проблем немає – газ неможливо розбавити, а всі домішки, які в ньому містяться, згорають у циліндрах без нагару та коксу. Головне – підібрати відповідний комплект газової апаратури.

гбо на citroen c3

ГБО на Citroen C3 Picasso

Оскільки головним елементом газобалонних систем 4-го покоління (ранні технології застосовувати тут не можна) є електронний блок управління (ЕБУ), то в першу чергу звертають увагу на можливості програми газового впорскування. Якщо програма універсальна і вимагає доналаштування після монтажу, то важливо, щоб «газомозок» міг співпрацювати з просунутими бортовими системами автомобілю. Контролер Lovato Smart належить саме до таких, тому що тут італійці застосовують деякі напрацювання, які створювалися для «безпосередніх» двигунів. Як відомо, це найбільша складність газифікації бензинових ДВЗ.

ЕБУ «Ловато» працює напряму з бортовим комп'ютером (БК), адаптується на ходу до умов експлуатації, які постійно змінюються, а на етапі регулювання пропонує настройщику широкий інструментарій. З таким «мозком» вам не дошкулятимуть «чеки» або провали тяги, а сама газова система на борту буде під надійним контролем електроніки.

Якщо обирається італійське устаткування ГБО на Citroen C3 Picasso, то й інші головні елементи системи – газові форсунки та редуктор-випарник – також повинні бути ловатівськими. З агрегатами сторонніх виробників Lovato Smart конфліктуватиме. За бажанням автовласника газобалонний комплект може бути не монобрендовим. Для цього є ЕБУ, який чудово поєднується зі сторонніми брендами. Детальніше про такі комплектації дізнавайтеся в нашого консультанта.

Незалежно від виробника газової апаратури, експлуатація машини на пропан-бутані проходить однаково: запуск і прогрівання мотора відбуваються на бензині. На газ машина переходить автоматично, коли температура охолоджувальної рідини сягає 40°С. Участь водія у процесі не потрібна – електроніка все робить сама. Примусовий (за бажанням водія) перехід на бензин здійснюється кнопкою управління режимами, яка знаходиться в салоні та одночасно виконує роль індикатора залишку пропану в ємності. В інших випадках бензиновий режим активується, коли в балоні закінчується газ або оберти двигуна долають позначку 4500 об/хв.

 

Сподобалася стаття? Поділіться
Час газу – це офіційні
сертифіковані станції з
установлення, обслуговування та ремонту ГБО
Ми отримали сертифікацію виробників систем ГБО, які встановлюємо, а також усі необхідні державні дозвільні документи, у тому числі – від Державної служби з питань праці на роботи підвищеної небезпеки.
0% розстрочка0% розстрочка
Время газа