Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Citroën C3 Picasso 1.4 2010 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії установки ГБО на Citroën C3 Picasso 1.4 2010 (4 циліндра), ГБО 4 покоління
Встановлення ГБО 4 покоління Lovato Smart на Citroen C3 Picasso 1.4 2010 р. в.
Підібрати комплект під мій автомобіль
Авто в портфолио > Группа 1
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
Справжня Гарантія
Окрім заводської гарантії, надаємо додаткову гарантію 5 років або 200 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хочете отримати чек-лист
Як встановити ГБО на 100% без шкоди для двигуна?
Пришлемо вам його в месенджер
Мессенджеры

Газ на авто (ГБО) на Citroën C3 Picasso 1.4 2010 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Модель ділить платформу з компактними автомобілями Peugeot, що не дивно, адже французи давно об'єдналися в один мононаціональний концерн PSA Group. Однак інтернаціональність у «Пікассо» все одно присутня, адже до розробки силових агрегатів приєднались інженери з BMW. Двигун, який став загальним дітищем французьких і німецьких розробників, отримав горде ім'я Prince.

При підборі комплекту ГБО на Citroen C3 Picasso слід ураховувати ряд особливостей цього мотора.

Якщо бути точним, ідеться про дві бензинові «четвірки» на 1,4 та 1,6 л. На «Пікассо» їх ставлять без турбіни, але інші «навороти», як то кажуть, також у наявності. А саме – система плавної зміни висоти підйому клапанів Valvetronic 3-го покоління, система зміни фаз газорозподілу Double VANOS та велика кількість електронних датчиків там, де їх на малолітражках зазвичай не використовують.

Вважається, що це найскладніший 4-циліндровий мотор у світі. Ймовірно, тому агрегат кілька років поспіль перемагав у номінації «Двигун року». І хоча метою застосування фірмових баварських технологій була економічність, газ на Citroen C3 Picasso все одно ставлять, тому що «Принц» вельми чутливий до якості бензину. «Ліве» паливо стає причиною прогару клапанів, залягання кілець, а потім «масложору» і закоксування. З пропан-бутаном таких проблем немає – газ неможливо розбавити, а всі домішки, які в ньому містяться, згорають у циліндрах без нагару та коксу. Головне – підібрати відповідний комплект газової апаратури.

гбо на citroen c3

ГБО на Citroen C3 Picasso Citroën C3 Picasso 1.4 2010 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Оскільки головним елементом газобалонних систем 4-го покоління (ранні технології застосовувати тут не можна) є електронний блок управління (ЕБУ), то в першу чергу звертають увагу на можливості програми газового впорскування. Якщо програма універсальна і вимагає доналаштування після монтажу, то важливо, щоб «газомозок» міг співпрацювати з просунутими бортовими системами автомобілю. Контролер Lovato Smart належить саме до таких, тому що тут італійці застосовують деякі напрацювання, які створювалися для «безпосередніх» двигунів. Як відомо, це найбільша складність газифікації бензинових ДВЗ.

ЕБУ «Ловато» працює напряму з бортовим комп'ютером (БК), адаптується на ходу до умов експлуатації, які постійно змінюються, а на етапі регулювання пропонує настройщику широкий інструментарій. З таким «мозком» вам не дошкулятимуть «чеки» або провали тяги, а сама газова система на борту буде під надійним контролем електроніки.

Якщо обирається італійське устаткування ГБО на Citroen C3 Picasso, то й інші головні елементи системи – газові форсунки та редуктор-випарник – також повинні бути ловатівськими. З агрегатами сторонніх виробників Lovato Smart конфліктуватиме. За бажанням автовласника газобалонний комплект може бути не монобрендовим. Для цього є ЕБУ, який чудово поєднується зі сторонніми брендами. Детальніше про такі комплектації дізнавайтеся в нашого консультанта.

Незалежно від виробника газової апаратури, експлуатація машини на пропан-бутані проходить однаково: запуск і прогрівання мотора відбуваються на бензині. На газ машина переходить автоматично, коли температура охолоджувальної рідини сягає 40°С. Участь водія у процесі не потрібна – електроніка все робить сама. Примусовий (за бажанням водія) перехід на бензин здійснюється кнопкою управління режимами, яка знаходиться в салоні та одночасно виконує роль індикатора залишку пропану в ємності. В інших випадках бензиновий режим активується, коли в балоні закінчується газ або оберти двигуна долають позначку 4500 об/хв.