073 105 99 09
Модель оснащувалася опелівськими, фактично GM`овскими, 4-циліндровими агрегатами на 1,4, 1,6 і 1,8 л.
Перші два мають «фамільні» недоліки: через маленький зазор підвисають клапани. Щоб уникнути проблем, мотористи рекомендують гарненько прогрівати мотор перед початком руху.
При експлуатації на газу рекомендації не втрачають актуальності. З нюансів: у машин пластиковий колектор, а це означає, ставити ранні покоління газобалонної апаратури не можна - зворотний удар руйнує пластик, а запобіжний клапан виручає не завжди. Тому сюди підходить 4-е покоління, не нижче. Але так як система «рідкого вприску» коштує дорого, то виходить, що альтернативи «четвірці» немає. Статистика та досвід монтажу показують, що найбільш вдало зарекомендували себе італійські комплекти.
Першість ділять між собою дві ловатовські монобрендові комплектації - Lovato Ego і Lovato smart.
Однак це не означає, що обладнання простіше тут не стане: мотори мають класичний інжектор, а система управління не відрізняється вигадливістю. Отже, бюджетні варіанти для невимогливих водіїв цілком підійдуть - машина буде нормально їздити і економити власникові гроші. Однак для бажаючих "по-спритніше" можливостей базового комплекту буде недостатньо. Тут якраз знадобляться італійські мізки і в міру швидкі форсунки. Обійдеться обладнання трохи дорожче, але задоволення від їзди водій, який сидить за кермом одержить не менше, ніж на відмінному бензині.
Що стосується інших елементів комлекту, то тут принципових відмінностей немає: ГБО на Лачетті може комплектуватися тороїдальним або циліндричним балоном, на вибір клієнта.
Однак автовласники частіше вважають за краще ТОР об'ємом 42 л, який розміщують в нішу запасного колеса і залишають багажний відсік повністю функціональним. А ось циліндр заважає розміщувати в багажнику довгоміри при складених сидіннях. Для зручності при заправці ємності застосовують виносний заправний пристрій (ВЗУ), розміщений в лючку бензобака або врізаний в бампер. Перший варіант виглядає краще, але не тільки через технічну естетику, - заправлятися, відкриваючи люк, звичніше. Крім того, при данному варіанті розташування ВЗУ газифікована машина зовні нічим себе не видає.
Після монтажу обладнання налаштовують: спершу запускається автокалібровка, щоб без проблем завести авто вже на пропані, а потім налаштовувач робить уточнюючі регулювання в русі. Щоб газ на Лачетті не став джерелом проблем, налаштування в русі ігнорувати не можна. В іншому випадку програма вибудує паливну карту на холостому ходу, що означає некоректне впорскування в іншому діапазоні оборотів. Неправильний склад суміші вже через 30-40 тис. км пробігу «вб'є» клапани, причому не важливо, наскільки славнозвісне ГБО встановлено.