Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Chevrolet Lacetti 1.8 2010 (4 циліндра) система ГБО - KME

Фотографії установки ГБО 4 покоління на Chevrolet Lacetti 1.8 2010 (4 циліндра)
Встановлення ГБО на Chevrolet Lacetti 1.8 2010 (4 циліндра) система ГБО - KME
Розрахунок витрати та економії
від встановлення ГБО на станціях «Час Газу» для Chevrolet Lacetti 1.8 2010
Протягом 10 хвилин отримайте точну калькуляцію окупності ГБО для вашого Chevrolet Lacetti 1.8 2010
Дисклеймер: точність розрахунку залежить багатьох чинників. Розрахунок нижче – усереднений. Ми наводимо його для того, щоб ви могли скласти загальне уявлення про вигоду їзди газом для вашого авто.
Бензин
Газ
Різниця
Об'єм бака
60 л
42 л
-18 л
Вартість повного бака
2785.2 ₴
884.94 ₴
-1900.26 ₴
Витрата на 100 км
місто 12.2 л
місто 14.03 л
1.83 л
траса 6.8 л
траса 7.82 л
1.02 л
Поїздка на одному баку
місто 492 км
місто 299 км
-192 км
траса 882 км
траса 537 км
-345 км
Ціна палива
46.42 ₴
21.07 ₴
25.35 ₴ (на 55% дешевше)
Цена поездки 1000 км
місто 5663 ₴
місто 2956 ₴
2707 ₴ (на 48% дешевше)
траса 3157 ₴
траса 1648 ₴
1509 ₴ (на 48% дешевше)
Щомісячні витрати при пробігу 10 000 км у змішаному режимі
місто 44099 ₴
місто 23019 ₴
21080 ₴ (на 48% дешевше)
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор – це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху забезпечують інші комплектуючі.
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
5 років гарантії або 200 000 кілометрів пробігу від Час Газу
Окрім заводської гарантії на ГБО надаємо додаткову гарантію на встановлення ГБО – 5 років чи 200 000 кілометрів пробігу від компанії «Час Газу». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хочете отримати чек-лист.
Як встановити ГБО на Chevrolet Lacetti 1.8 2010 і на 100% без шкоди для двигуна?
Вишлемо вам його в месенджер

Газ на авто (ГБО) на Chevrolet Lacetti 1.8 2010 (4 циліндра) система ГБО - KME

Модель оснащувалася опелівськими, фактично GM`овскими, 4-циліндровими агрегатами на 1,4, 1,6 і 1,8 л.

Перші два мають «фамільні» недоліки: через маленький зазор підвисають клапани. Щоб уникнути проблем, мотористи рекомендують гарненько прогрівати мотор перед початком руху.

При експлуатації на газу рекомендації не втрачають актуальності. З нюансів: у машин пластиковий колектор, а це означає, ставити ранні покоління газобалонної апаратури не можна - зворотний удар руйнує пластик, а запобіжний клапан виручає не завжди. Тому сюди підходить 4-е покоління, не нижче. Але так як система «рідкого вприску» коштує дорого, то виходить, що альтернативи «четвірці» немає. Статистика та досвід монтажу показують, що найбільш вдало зарекомендували себе італійські комплекти.

Який комлект ГБО для Шевроле Лачетті найбільш вдалий Chevrolet Lacetti 1.8 2010 (4 циліндра) система ГБО - KME

Першість ділять між собою дві ловатовські монобрендові комплектації - Lovato Ego і Lovato smart.

Однак це не означає, що обладнання простіше тут не стане: мотори мають класичний інжектор, а система управління не відрізняється вигадливістю. Отже, бюджетні варіанти для невимогливих водіїв цілком підійдуть - машина буде нормально їздити і економити власникові гроші. Однак для бажаючих "по-спритніше" можливостей базового комплекту буде недостатньо. Тут якраз знадобляться італійські мізки і в міру швидкі форсунки. Обійдеться обладнання трохи дорожче, але задоволення від їзди водій, який сидить за кермом одержить не менше, ніж на відмінному бензині.

Що стосується інших елементів комлекту, то тут принципових відмінностей немає: ГБО на Лачетті може комплектуватися тороїдальним або циліндричним балоном, на вибір клієнта.

Однак автовласники частіше вважають за краще ТОР об'ємом 42 л, який розміщують в нішу запасного колеса і залишають багажний відсік повністю функціональним. А ось циліндр заважає розміщувати в багажнику довгоміри при складених сидіннях. Для зручності при заправці ємності застосовують виносний заправний пристрій (ВЗУ), розміщений в лючку бензобака або врізаний в бампер. Перший варіант виглядає краще, але не тільки через технічну естетику, - заправлятися, відкриваючи люк, звичніше. Крім того, при данному варіанті розташування ВЗУ газифікована машина зовні нічим себе не видає.

Після монтажу обладнання налаштовують: спершу запускається автокалібровка, щоб без проблем завести авто вже на пропані, а потім налаштовувач робить уточнюючі регулювання в русі. Щоб газ на Лачетті не став джерелом проблем, налаштування в русі ігнорувати не можна. В іншому випадку програма вибудує паливну карту на холостому ходу, що означає некоректне впорскування в іншому діапазоні оборотів. Неправильний склад суміші вже через 30-40 тис. км пробігу «вб'є» клапани, причому не важливо, наскільки славнозвісне ГБО встановлено.

Детальніше про варіанти комплектації та налаштування апаратури дізнавайтеся у наших консультантів.

Вам потрібне встановлення ГБО на Chevrolet ? 🤔
Чому Chevrolet повинне проводитись на сертифікованій станції ? 🤔
Скільки можливо заощадити, якщо встановити ГБО на Chevrolet ?🤔
Встановлення ГБО на Chevrolet , за чи проти?🤔