044 333 91 95
Модель оснащувалася «четвірками» – 1,4 л; 1,6 л; 1,8 л.
Перший двигун на Lacetti зустрічається рідко, хоча відомий нашим мотористам по іншим автомобілям, що входять в GM. Решта два - теж хороші знайомі з родоводом, що йде від опельовських агрегатів. Звідси і наявність клапана EGR. Але на роботу газобалонного обладнання він не впливає, якщо система відрегульована правильно. Відзначимо, що 2-е покоління на даних моторах протипоказано через пластиковий колектор. Наявність «антихлопка» не є гарантією, що пластиковий корпус не розірве при зворотному ударі полум'я, тому жоден чесний установник не порадить сюди «газовий карбюратор». В цьому випадку підходить виключно розподілене вприскування газу.
Тут застосовують два підходи газифікації авто - підбір агрегатів різних брендів або монтаж монобрендового комплекту. У першому випадку виходять із сумісності окремих елементів обладнання - «мізків», форсунок і редуктора-випарника. В арсеналі маса вже випробуваних варіантів, які відмінно себе зарекомендували. У другому - встановлюється готовий комплект, який показує кращі характеристики з GM`овскими моторами. У даній ситуації ідеальним рішенням залишається Lovato Smart, укомплектований ловатовськими газовими форсунками 2KP і редуктором-випарником RGJ.
Форсунки відносять до розряду скорострільних - вони легко справляються у всьому діапазоні оборотів двигуна. Відповідно і редуктор - його запас потужності перекриває тягові характеристики обох ДВС - і на 1,6, і на 1,8 л. Разом з ЕБК елементи забезпечують пристойну динаміку - газ на Лачетті працює м'яко і без провалів, а перемикання режимів відбувається автоматично.
Що стосується решти комплектації, то тут виходять з умов експлуатації. Наприклад, балон можна використовувати і тороїдальної, і циліндричної форми. Все залежить від пріоритетів автовласника. Однак більшість зараз вибирають ТОР, який поміщають в нішу запаски. При такій компоновці простір в багажнику залишається вільним. Запасне колесо залишають в багажнику, а коли потрібно задіяти весь відсік, то його в чохлі переміщують в салон. Подібний варіант виглядає компромісним.
Також до питання зручності відносять вибір місця під виносний заправний пристрій (ВЗУ). Простору в лючку бензобака вистачає, щоб розмістити там ВЗУ, а сам перехідник нагвинчувати безпосередньо перед заправкою. Однак можна врізатися в бампер і закрити заправний гніздо кришкою, щоб захистити його від бруду.